Liedes-Strömberg-Antonen
Ratinen-Ainali-Koblizek
Jos oikein katsoin lauantaina, niin Koblia kokeiltiin tuossa ykkösessä tai sitten oli vain vaihto kesken, mutta mielestäni pariin otteeseen olin huomaavinani tälläisen vaihdoksen. En sitten tiedä kokeillaanko uudelleen.
And oli muistaakseni vähän ehkä Koiviston kaltainen tehoton pörrääjä HIFK:ssä, joten tuollaisessa koostumuksessa kolmonen kun tulee kentälle, niin voi vaihtaa jalkapallomaalit toiseen päähän, jotta tulosta tulisi.
Itse olen hieman ruvennut tykästymään tuohon Paasovaara-jäbään. Odotukset olivat alhaiset ja ne on mielestäni ylitetty ja suuresti.
Loukkaantumisten osalta alkaa vaikuttamaan siltä, että Tuokkolan haamu on palannut Sumulaaksoon. Joko oli kaksi vuotta järjetön tuuri tai sitten Ahokkaalla oli jotain tekemistä asioiden kanssa. Toki kun lähtee miettimään, niin tippuneista Bergerin tilanteen kaikki tietää, Vesterisellä oli onnettomuus, Siikosesta ei tietoa, Rautiaista en nyt muista, oliko joku tapaturma vai tippuiko vain pois, Nikkilästä ei tietoa, mutta jos olisi pelitapahtumassa loukkaantunut niin kai joku edes olisi sen huomannut, Bonsaksenin tilanteesta ei tietoa ja nyt sitten mahdollisesti Meskanen vain typeryyttään pelikiellossa sekä sitten Suuronen kuntouttaa itseään vielä.
Eli Berger ja Vesterinen ainakin ihan vain paskaa mäihää, muut sitten saattavat olla mitä vain paskasta mäihästä huonon lämmittelyn kautta vääränlaiseen fysiikkaharjoitteluun. Toivotaan, että paskaa mäihää (lue: tapaturmia) kaikki, eli ongelma ei niinkään ole joukkueen tekemisessä, vaan siitä, että ollaan väärässä paikassa väärään aikaan.