Tuossa kun huomisen otteluennakko tuli julki ja oli maininta KooKoon peliaikakuninkaasta Peetro Seppälästä, niin ajattelin kyse olevan kokonaispeliajasta. Tarkistin sitten Liigan sivuilta ja tosiaan, Peetro kellottanut myös yhtä peliä kohden eniten minuutteja. Toki asiaan vaikuttaa tuo Nikkilän kahden vaihdon ottelu, mutta silti hieman outoa, että nimenomaan Seppälä on peliaikakeskiarvossa ykkösenä Mannisen sijaan. Vähän väliä Seppälä nousee esiin suhteellisen huonossa valossa, mutta itse kyllä pistänyt (etenkin kotipeleissä, kun ne tulee tarkemmalla silmällä katsottua) merkille hyvät, usein näkymättömät, asiat. Paljon tulee harhasyöttöjä sun muuta ja niistä ei päätä kuulu silitellä enää tässä kohtaa, mutta kiekollisen pelin ulkopuolella vaikutta kyllä edelleen siltä, että jatkosopparia heittäisin ilman muuta kouraan. Kyllä se hyvä ensimmäinen syöttö sieltä tulee vielä Peetron kikkapankkiin, ei ole kuitenkaan mikään NHL-tason lupaus, joten kehittymisessä menee oma aikansa. Kovasti saa rapaa edelleen niskaansa mielestäni aika turhaakin sellaista.
Toki tämän kauden jengissä ei ole montaa haukuttavaa, Rautiaisella on toki odotukset ollut korkeammalla, mutta Seppälän kohdalla mielestäni odotukset ovat ehkä epärealistisen korkealla. Ratinen on toinen jolta tehojen puolesta voi odottaa enemmän, mutta pelillisesti sitten taas ei. Ei vaan satu napsumaan oikein ja eiköhän Samuli itsekin tiedä, että tehokkuutta on lisättävä. Itse olen tykännyt kovasti edelleen Ratisen tekemisestä kentällä.