Igor Siperia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Itse olen taas aina pitänyt KooKoota Kouvolan juttuna, jo nimi Kouvolan Kiekko viittaa siihen. ValKi, AaKoo jne ovat sitten olleet naapurien omia joukkueita. Olen toki hieman biased, koska olen Kouvolasta, enkä Kuusaalta. Mutta hyvä vaan jos kannattajia on lähikunnista löytynyt aiemminkin, jolloin sitä fanibeissiä on enemmän kuin vaikkapa MyPalla.
KooKoo ei missään tapauksessa ole ainakaan parinkymmeneen vuoteen ollut enää pelkästään vanhan Kouvolan juttu. KooKoon peleissä on käyty jo iät ja ajat Kouvolan lisäksi myös Valkealasta, Korialta, Kuusaalta jne. Pitäisi vielä saada tuon MyPan tukialaueen eli Etelä-Kouvolan väki kiinnostumaan sankoin joukoin KooKoon peleistä. Markkinointi-iskun voisi suunnata seuraavaksi vaikka Mylsälle. Voimakas mainonta Mylsän taajama-alueelle, kouluihin vapaalippuja, ilmaisia bussikuljetuksia KooKoo peleihin jne. KooKoo voisi pelata vaikka jonkun harkkapelin Inksan hallissa, jotta joukkue tulisi tutummaksi myös etelä-kouvolalaisille. Tietysti jos KooKoo nousee liigaan niin mainontaan ja markkinointiin ei tarvitse kiinnittää niin paljon huomiota koska tuottaana SM-liiga saa kansan syvät rivit liikkeelle ihan eri tahtiin kuin mestis. Yleisömäärät KooKoon peleissä pyörisivät ihan luonnostaan liigassa 3000-6000 katsojan välillä.