Nimittäin ei jumalauta näistä teidän viesteistä enää ota tolkkua, kun teksti on käsittämätöntä jargonia, jossa pointti puuttuu totaalisesti. En tiedä mistä nyt kiistelette - eikä jaksa kiinnostaa, kun eihän se ole edes oleellista. Sen mitä olen selville saannut on se, että jotkut kirjottajat taitavat olla aika maanisdepressiivejä, kun kaikki asiat menee päin vittua saatana.
Älä välitä, en minäkään kyllä jaksa ymmärtää mikä tässä oikein mättää.
Muutamia viime päivinä esitettyjä väitteitä:
- Sportilla on homma paremmin hallussa kuin KooKoolla.
- Jukureilla, Hokilla ja TuTolla on toiminnassa enemmän pitkäjänteisyyttä kuin KooKoolla.
- KooKoo ei nosta edustusjoukkueeseen tarpeeksi omia junnuja, toisaalta ihaillaan Dufvan Jukureita, johon ei Dufvan aikana juurikaan nostettu yhtään omaa kasvattia.
- KooKoon toiminnassa on jotakin sellaista joka ei vakuuta muutamaa kirjoittajaa.
- jne jne jne
Itse olen helvetin tyytyväinen KooKoon nykyiseen rosteriin, jolla on realistisia mahdollisuuksia tapella jopa sarjan voitosta. Jos haluatte mieluummin katsella oman kylän poikien peliä Suomi-sarjassa, niin siihen tarjoaa mahdollisuuden Kouvolan kakkosjoukkue Suomi-sarjassa pelaava HC Kuusankoski.
KooKoon taustaryhmä tekee ja on tehnyt ympäripyöreitä päiviä, jotta Pohjois-Kymenlaaksolaisille jääkiekkojännäreille on tarjota ensi talvena KooKoon pelejä, joissa pelaa Kultanen, Vilen, Alastalo, Liukkonen, Baker, Niemi, Vainiola jne. Kyllä itse ainakin katson näitä pelejä mieluummin, kuin oman kylän porukan räpistelyä sarjan häntäpäässä.