Nyt on markkinointi-iskun paikka. KooKoon viime pelit ovat sujuneet hyvin. Positiivisista mahdollisuuksista voisi markkinoinnissa lähteä liikkeelle. "SM-liiga aukeaa, Mestiksen pelien kiinnostavuus kasvaa". "KooKoon pelastusoperaatio on niittiä vaille onnistunut. Pohjoiskymenlaaksolaisen jääkiekosta kiinnostuneen yleisön tukea tarvitaan, että myös taloudellinen tulos saadaan riittävän hyväksi". "KooKoo enää viiden pisteen päässä pudotuspelien kotiedusta". "Jatkaako Mikko Liukkonen Mestiksen pistepörssin johdossa ja nouseeko Teemu Somppi yksinään maalitilaston kärkeen". "Carl Grahn päässyt huikeaan kevätvireeseen. Jatkuvatko hyvät otteet joukkueen selkärankana". "Omat juniorit, Aapo Lampinen keulakuvana, tärkeässä roolissa KooKoon edustusjoukkueessa".
Pistäpä Koupa lisää positiivisia iskulauseita, joita kaikissa mahdollisissa medioissa kannattaa juuri nyt julistaa. /QUOTE]
Siffa, iskulauseesi ovat kohdallaan ei siinä mitään. Mutta taitaa olla niin, ettei tavallista kouvolalaista taatelintallaajaa Sompit ja Grahnit nyt kiinnosta, ikävä kyllä. SM-liigan aukeaminen ei tälle kaudelle tuo lisäarvoa, mutta ensi kaudella kannattaa ottaa asia uudelleen esille.
Pyysit positiivisia iskulauseita:
Jäädäänkö tänään hallissa alle 200 jäähyminuutin, tule katsomaan kuka haastaa tänään kenetkin, onko se Hana vai jäikö Gärströmmiltä jotain hampaankoloon viime ottelun selkäsaunasta. Elämä on suora lähetys, joten tule, näe ja koe paikanpäällä ottelun tapahtumat.
Uskon, että railakas taklauspeli ja muutamat "tappelut " kuten Tuto-pelissä saa muutaman sata henkeä liikkeelle. Toinen vaihtoehto on, että erätauolla tämän vuoden missiehdokkaat esiintyvät Eevan asussa.
No, taidanpa olla liian optimistinen, tuskinpa tuulipukukansa sittenkään saapuisi hallille.