Ei muuten halua. Komarovilla tuo rottailu on mennyt aikoja sitten överiksi. Siis ei puhuta lainkaan samasta asiasta kuin esim. Kiviharjun kohdalla takavuosina. Komarovia ei halua kovinkaan moni omaan joukkueeseensa.
Aika hyvin summaat liigajoukkueiden mielipiteet. Itse olisin vahvasti siinä uskossa, että Komarovin, Rauteen tai vaikka parin vuoden takaisen Kaipaisen palveluksia ottaisi mielellään vastaan useampikin seura. Osa sen varmasti myöntäisi ääneenkin, osa vasta silloin, kun tällainen rotta pelaa omien puolella. Tämä tuli nähtyä henkilökohtaisella tasolla parisen vuotta sitten. Matti Kaipainen on ollut läpi vuosien ehdoton inhokkini, jota olen suuresti vihannut ja jopa halveksinut. Silti, pienen sulattelun jälkeen, Kaipaisen merkitys omalle joukkueelle oli todella suuri. Tämän tyylin kiekkoilija on mielestäni myös Komarov, ja siksi olikin valitettavaa, että samalla kertaa omasta joukkueesta lähtivät molemmat.
Minulle ei sitten mene alkuunkaan jakeluun se, mitä tarkoitat tuolla "rottailu mennyt ajat sitten överiksi" -jutulla. Muutama muukin on samansuuntaista kirjoittanut. Kertokaa nyt ihmeessä minullekin, että mitä poikkeuksellisen törkeää se Komarov nyt on tehnyt, että kaveri pitäisi suorastaan suolestaa, vähintäänkin lähettää Siperiaan?
Mielestäni tällaiset pelaajat tuovat kaivattua väriä tähän liigaan. Kyllä täällä vaan olisi omasta mielestä tylsempää, mikäli liigasta ei Komarovin, jopa Siklenkankin tyylisiä kavereita löytyisi. Tällä en tarkoita sitä, että jokaisen kiekkomatsin pitäisi pyöriä ärsyttävien rottien ja tappelupukarien ympärillä, mutta onhan se nyt vaan niin helvetin hienoa silloin, kun jotakin tapahtuu!