Eipä avautunut, ei. Ja ikävä kyllä en osaa ajatuksiasi lukea ja ilmeisesti olen huono arvaamaan myös tarkoitusperiäsi, mutta saitpahan taas muut näyttämään itsensä hölmöiltä ja näytettyä miten olit taas oikeassa.
Nou hätä arvon Jasse. Asia oli pelkkää väärinymmärrystä, joten ihan yhtä hölmöiltä tässä näytettiin molemmat. Täytyy jatkossa koittaa vielä selvemmin tuoda omia ajatuksia ilmi; mun vika.
Ilmeisesti sinäkään et sitten ymmärtänyt viestini tarkoitusta, mutta jos sen verran vielä keskusteluun osallistun ja lisään että kyse ei ole nyt vahvasta persoonasta, vaan kykenemättömyydestä antaa palautetta oikein ja kommunikointikyvyistä.
Ilmeisesti en ymmärtänyt. Hyviä pointteja nuo eli jos kommunikointi pelaajien kanssa ei toimi, on se ilman muuta ongelma, jossa valmentajan pitää itse parantaa tekemistään.
Lopuksi vielä ihmettelen miten voit kommentoida aina joka asiaan vaikka olet jo edellä tunnustanut ettei sinulla asiasta ole mitään tietoa, voitko uskoa että myös nämä pelaajat ovat ihmisiä ja niiden kanssa voi keskustella?
Jälleen pelkkää väärinkäsitystä. Epäilin vain sitä kohtaa, että joku pelaaja olisi jättänyt tekemättä jatkosopimuksen sen takia, että Kolekin toimintatavat aiheuttavat loukkaantumisia. Mutta tämäkin absurdiajatus oli vain väärinkäsitystä eikä sellaista kukaan väittänyt. Sen sijaan tuotiin esille, että Kolekin muut toimintatavat (kuten mainitsemasi huono kyky kommunikoida) on aiheuttanut pelaajistossa ongelmia eikä ainakaan paranna pelaajan jatkamismahdollisuuksia. Tätä en epäile yhtään.
Ja kuten sanoit,
kommentoin asioita enkä esitä niitä mitenkään faktoina. Tätä ihmisten on joskus täällä
keskustelupalstalla vaikea ymmärtää. Tämä on keskustelua, jossa harvemmin on esittää mitään tieteellistä faktaa. Ainoa fakta mikä mulla on ollut heittä tähä keskusteluun on se, että muutama pelaaja on kommentoinut Kolekin olevan valmentajana hyvin "diktaattorimainen". Eli kyllä, ihmisten kanssa voi keskustella, koska usko tai älä, olen sitä itsekin harrastanut!
Huh huh mitä vääntöä ja nyt tauko paikalla.