Katkerat punikitko täällä huutelee kun itsellä ei ole mitään parempaa ratkaisua tarjota?
Ettekö te tajua, että jos vienti ei vedä niin se ei vedä, sille ei hallitus voi mitään. Katainen, Stubb ja kumppanit ovat itse asiassa pitkään aikaan ensimmäisiä suomalaisia ministereitä, joiden osaamista arvostetaan muuallakin kuin sysimetsän työväentalolla.
Tuntuu, että suomessa on kasvava kommunistiaate (ilman että ajatellaan aatteen negatiivisia puolia), joka haluaa ottaa rikkailta rahat ja antaa ne köyhille. Onko se jotain muuta kuin kommunismia? Ikävä kyllä Suomen rikkailla ei ole niin paljoa rahaa, että sillä saataisiin maailmantalouden ongelmaan ratkaisua.
Haukkukaa jenkkejä ja euroopan pankkiireja, ne tähän ovat syypäitä EIKÄ suomen hallitus. Se on tosin helpoin kohde haukkua kun ei ymmärrä asioita.
Itse olen rajatapaus Urpilaisen köyhät-rikkaat maailmassa, mutta en epäröi hetkeäkään jos pitää valita demarien tai kokoomuksen välillä. Kokoomuksessa on osaamista ja tietoa 1000% enemmän kuin demaripuolella!
Demarit huutaa vaan lisää rahaa, mutta kun se ei edelleenkään kasva puissa. Olen nähnyt läheltä demarien toimintaa ja siellä ei todellakaan tiedetä mistä rahat tulevat. Käyttökohteita keksitään kyllä!