Pitää näin yleisesti sanoa, että Petteri Orpo on yllättänyt minutkin, miten jämäkästi ja kylmäpäisesti hän on pääministerin virkaa jo yli puolitoista vuotta hoitanut. Kohuja ja turbulenssia on riittänyt, mutta itse pääministeri on suoriutunut mielestäni monet edeltäjänsäkin mukaan luettuna todella hyvin.Totta kai ja tuloksia KU:n päätoimittaja vertasikin. Kannattaa lukea mitä vasemmistomedian päätoimittaja hallituksessa näkee. Petteri Orpo – Kiusallisen hyvä poliitikko
Siitä toki, pitääkö hallitusohjelman linjauksista, voi olla montaa mieltä ja itse olen yksi niistä varmasti tuhansista Kokoomusta äänestäneistä, keille Perussuomalaisiin liittyvät kohut ovat olleet erittäin kiusallisia, mutta kyllä Petteri Orpolle itselleen "kasi miikka" vähintään on annettava. Itse toivoisin, että tämänhetkisistä gallupeista huolimatta Kokoomus kykenisi nousemaan vaalivoittoon seuraavissa eduskuntavaaleissa. Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä, millaista politiikkaa Orpo II saisi Demarit ja Keskusta mukana aikaan.