Naiset pois päätöksenteosta ja keittiöön amirite? Ei niistä muuhun ole.Muutenkin lämmitti mieltä lukea kokkareiden kommentteja, jossa annetaan ymmärtää, että nykyinen Spice girls- porukka saa mennä vittu vaikka kahvia keittämään pois jaloista.
Naiset pois päätöksenteosta ja keittiöön amirite? Ei niistä muuhun ole.Muutenkin lämmitti mieltä lukea kokkareiden kommentteja, jossa annetaan ymmärtää, että nykyinen Spice girls- porukka saa mennä vittu vaikka kahvia keittämään pois jaloista.
Isänmaan vakauden kannalta on verrattain huolstuttava suuntaus, jos maltillinen oikeisto hakeutuu ennemmin radikaalioikeiston kainaloon kuin tekisi yhteistyötä maltillisen vasemmiston kanssa.
Naiset pois päätöksenteosta ja keittiöön amirite? Ei niistä muuhun ole.
Laajempi ongelmahan on poliittisten erojen kasvaminen USA:ssa ja Euroopassa. Voisi sanoa, että amerikkalainen polarisoituminen tulee yhä enemmän Eurooppaan. Suomessa tämä olisi voitu kenties välttää, jos Vihreät eivät olisi niin vasemmalla kuin ovat ja RKP olisi porvaripuolue, kun se nyt on niukasti vasemmalla. Esimerkiksi HS:n nelikentässä näkyy vaalien jälkeen siirtymä vasemmalle:
![]()
HS:n vaalikone aukesi: lähes kaikki puolueet ovat ottaneet askeleen vasemmalle
Eduskuntapuolueiden ehdokkaat suhtautuvat yksityistämiseen ja menoleikkauksiin kielteisemmin kuin neljä vuotta sitten. HS analysoi torstaina auenneen vaalikoneensa yli 1 700 vastausta.www.hs.fi
Suomessa on tuon mukaan yksi oikeistopuolue, ja perussuomalaiset taiteilee juuri oikeiston ja vasemmiston välissä.
Minä en antaisi ihan hirveää painoarvoa tuolle YLEn vaalikoneen puolueiden sijoittelulle. Sen mitä RKP henkisiä tiedän, niin sitä oikeistolaisempaa porukkaa on vaikea hakea(RKP syö lähinnä Kokoomuksen ääniä). Sen mitä Keskustalaisia tiedän, niin he eivät omasta mielestään todellakaan kuulu vasemmistoon.
Asiaa kirjoitat. Saatan olla väärässä, mutta mielestäni Suomen puolueet ovat aivan liian vasemmalla. Kokoomusta myöten. Yksi perusteluni on haluttomuus kuulua läntiseen rauhanturvaan NATO:n kautta, ja vaatimus siitä, että muiden on meitä silti autettava, vaikka emme itse ole siihen valmiita.
Itse olen paininut tämän NATO asian kanssa ja ollut jo jonkun aikaa myötämielinen asialle, välillä jopa täysin liittymisen puolella. Venäjän ja Saksan läheiset välit ( Saksan energiariippuvuus Venäjästä). Myös moni muu asia kuten esimerkiksi demareiden ja vasemmiston joko toppuuttelu NATO- sekä Israel yhteistyölle tai jopa niiden vastustaminen on saanut minut vakuuttuneeksi, että NATO on ainut oikea vaihtoehto.
Asiaa kirjoitat. Saatan olla väärässä, mutta mielestäni Suomen puolueet ovat aivan liian vasemmalla. Kokoomusta myöten. Yksi perusteluni on haluttomuus kuulua läntiseen rauhanturvaan NATO:n kautta, ja vaatimus siitä, että muiden on meitä silti autettava, vaikka emme itse ole siihen valmiita.
NATO:n ulkopuolisuus ei ole ainoa ongelma tai osoitus vasemmistolaisuudesta tai epäisänmaallisuudesta.
Hallituksessa on puolue (Vas), joka julkisesti ajaa Suomen turvallisuutta Venäjän haluamaan turvattomampaan suuntaan. Suurimman oppositiopuolueen (Per) edustaja on Ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja edelleen, vaikka hän on peitellyt ja muutellut outoja, kyseenalaisia suhteitaan Kiinan valtion kontrolloimaan yritykseen.
Kokoomus voisi herätä ja vaatia Niikkoa tilille - kuten vaati Haavistoakin - ja laittaa esimerkiksi julkisen tai muun tutkinnan päälle sekä Niikkosta, että Li Anderssonin puheista, joissa LA kertoi ottavansa hallituksessa esille Suomen ja USA:n välisen Suomen puolustamiseen liittyvän sopimuksen tarkoituksenaan ajaa se alas.
Sitten heräsin. Ei Orpon Kokoomus tee mitään.
e: Pers -> Per
Kotimaisten kielten keskus kehottaa käyttämään kyseisestä puolueesta lyhennettä PS tai Peruss.e: Pers -> Per
Sitten heräsin. Ei Orpon Kokoomus tee mitään.
Kotimaisten kielten keskus kehottaa käyttämään kyseisestä puolueesta lyhennettä PS tai Peruss.
No ainakin vielä viime viikolla Orpo totesi, että Niikon Kiina- ja sähkötupakkakytkökset on selvitettävä tarkoin ja mikäli ne pitävät paikkansa, Niikolla ei ole edellytyksiä jatkaa ulkoasiainvaliokunnan johdossa. Orpon mukaan Niikolta vaaditaan kunnollinen selvitys ulkoasiainvaliokunnan ensimmäisessä kokouksessa istuntotauon jälkeen helmikuun alussa.
Tämä näytelmä tehtiin ainoastaan seuraavia presidentin vaaleja ajatellen, taas yksi syy miksi en pidä Orvon johtamasta kokoomuksesta.Sanotaan näin, että Haaviston toimista Kokoomus jätti kirjallisen välikysymyksen ja
Tämä näytelmä tehtiin ainoastaan seuraavia presidentin vaaleja ajatellen, taas yksi syy miksi en pidä Orvon johtamasta kokoomuksesta.
Totta kai on. Laitetaan yksi esimerkiksi: Soininvaara kokoomuksen al-Hol-toimista: ”Jos joku ihmettelee, niin syy on vuodessa 2024”Onko tähän muita lähteitä kuin Halosen "Plesidenttipeliä"?
Totta kai on. Laitetaan yksi esimerkiksi: Soininvaara kokoomuksen al-Hol-toimista: ”Jos joku ihmettelee, niin syy on vuodessa 2024”
Tämä näytelmä tehtiin ainoastaan seuraavia presidentin vaaleja ajatellen, taas yksi syy miksi en pidä Orvon johtamasta kokoomuksesta.
NATO:n kannatus tai vastustus todellakin saattaa jopa selittyä paremmin sukupuolella ja iällä, kuin puoluekannalla eikä siten vastustusta voi pitää pelkkänä osoituksena "vasemmistolaisuudesta".
Vaikka minä en missään tapauksessa konservatismin nousua tässä maassa toivo, niin ihan saa demarit peiliin katsoa siinä että näin on käynyt tai käymässä. He itse valitsivat keskustan hallitukseen ja rakensivat vasemmistoblokin, jonka luonnolliseksi vastavoimaksi oikeistoblokki muodostui. Jos peilistä näkyvä kuva ei miellytä, niin voi voi.
En valitettavasti näe asiaa samalla tavalla. Vaikka minun täydellisessä maailmassani lainsäätäjä rinnastaisi keskusta-puolueen tosiasialliseksi korruption muodoksi ja määrittäisi puolueen rikollisjärjestöksi, johon kuuluminen on laitonta, niin valitettavasti näen blokkiajattelussa heidän aiempaakin helpommin jääävän vaaankieleksi, joka on hallituksessa aina samoin RKP aikoinaan kunhan vaan saavat siltarummutettua kohtuutonta taloudellista hyötyä omalla parin prosentin sidosryhmälleen. Ei KOK + PS + RKP riitä vielä hallitukseksi. ei eds KD;n kanssa.Ja Kookomus aivan oikein käyttää asiaa hyväkseen aina kun mahdollisuus. Viesti on hyvin selvä Keskustan kannattajien suuntaan, että miksi olette tässä mukana. Tämä tulee toimimaan jatkossa aina vain paremmin, ja repii keskustan hajalle. Keskustalta äärimmäisen typerä veto lähteä mukaan hallitukseen, jolle kentän tuki on hutera.
En valitettavasti näe asiaa samalla tavalla. Vaikka minun täydellisessä maailmassani lainsäätäjä rinnastaisi keskusta-puolueen tosiasialliseksi korruption muodoksi ja määrittäisi puolueen rikollisjärjestöksi, johon kuuluminen on laitonta, niin valitettavasti näen blokkiajattelussa heidän aiempaakin helpommin jääävän vaaankieleksi, joka on hallituksessa aina samoin RKP aikoinaan kunhan vaan saavat siltarummutettua kohtuutonta taloudellista hyötyä omalla parin prosentin sidosryhmälleen. Ei KOK + PS + RKP riitä vielä hallitukseksi. ei eds KD;n kanssa.