Eikö persuilta löydy omia ajatuksia, kun niitä pitää Kokoomuksesta lainata?Naulataan lopuksi vielä lainaus Rydmanin blogista, jonka voin ainakin itse täysin allekirjoittaa:
Eikö persuilta löydy omia ajatuksia, kun niitä pitää Kokoomuksesta lainata?Naulataan lopuksi vielä lainaus Rydmanin blogista, jonka voin ainakin itse täysin allekirjoittaa:
Eikö persuilta löydy omia ajatuksia, kun niitä pitää Kokoomuksesta lainata?
Kosken argumentointitaito on kyllä hyvin keskinkertaista, ajoittain heikkoakin tasoa. Älykkyyttä ja ihan toimiviakin ideoita varmasti löytyy, mutta liika sovittelevuus ja kehno ulosanti antavat Susannasta melko negatiivisen kuvan.OT: Susanna Kosken parhaita ikivihreitähän on tämä tyhjäpäinen humalaisen kuuloinen mongerrus pullanpaistosta kun kysyttiin miten hänen ehdottamansa yksityistetty rahapelimarkkina tulisi järjestää.
Rahapeliareena 2015 - YouTube - 2h 17m 13s
Puolueensa näköinen tyyppi. Toki tuo camavuorikin sinne menisi heittämällä.
Sarvamaalle propsit Olmin jauhottamisesta.
Perussuomalaisten ruma kupla — Petri Sarvamaa
Tuossa nimen kohdalla oleva linkki vie Korholan kotisivuille ja toinen linkki kertoo Iltalehti-kommentin kirjoitusajan.Eija-Riitta Korhola
syyskuu 19, 2015 klo 7:30 pm
Liike ja muut, kyllä minun on pakko sanoa että vastuutan Kokoomusta tehdyistä virheistä. Olen pettynyt puolueeseeni. Toivon että se korjaa suuntaansa ja nopeasti, sillä sillä on kunniakas historia mutta aivan karmea nykytila. Hallitusvastuussa ollessaan Kokoomus on tyrinyt monta asiaa, en sitä voi puolustella. Katainen harjoitti mielikuvapolitiikkaa, piti innostavia puheita mutta ei tajunnut vastuunsa suuruutta. Juuri 2007-2011 hallitus teki pahimmat virheet ja nukkui kun olisi pitänyt valvoa. Ja kyllä varoitin, siksi kehtaan tämän sanoa. Kaiken seuraavan tein julkisesti, en siis vain mutissut työhuoneessani. Varoitin tuulivoimatuista, joilla on haaskattu valtavat määrät rahaa ja tullaan yhä haaskaamaan. Kun minua ei kuultu, erosin varapuheenjohtajan paikalta. Varoitin Kreikan tukipakettiin menosta -sillähän avattiin uusi peruuttamaton linja ja synnytettiin kierre rikkomalla rahaliiton sääntöjä. Varoitin vihreiden talutusnuorassa toimimisesta useassa eri päätöksessä. Reagoin osinkoveroalennuksen toteutukseen, se ei palkinnut niitä jotka loivat työpaikkoja vaan itse asiassa kannusti saneeraamaan. Jatkoonkaan en ole tyytyväinen. Miksei Orpo ja Stubb kuunnelleet kokeneen sisäministeri Räsäsen varoituksia tässä turvapaikka-asiassa. Miksi ylipäätään on niin vaikeaa ottaa vastaan viisasta kokemusta – siksikö että toisen puolueen ihmiseltä se olisi nöyryyttävää ja nyt on toteutettava meidän linjaa? Kokoomuksen on sokaissut se hokema, että tarvitsemme maahanmuuttajia työvoimapulan vuoksi. Se voi olla joskus totta mutta ei se betoniin valettu totuus ole. Nyt tämä maahanmuutto on työttömyysperäistä maahanmuuttoa. Jos se auttaisi heikoimmassa asemassa olevia, sitä voisi puolustaa mutta naiset, lapset ja vanhukset puuttuvat tulijoistä täysin. Tämä, mitä nyt tehdään, nimenomaan sortaa suurimmassa hädässä olevien oikeuksia.
Toivottavasti Korhola tekisi paluun eduskuntaan tai europarlamenttiin, olen aina pitänyt häntä fiksuna poliitikkonaisena.
Katkeraa vuodatusta kun Korhola suurista kampanjoistaan huolimatta ei viimeisissä vaaleissa ole saanut kansan kannatusta. Hyvin ansaitsevalla varhaiseläkeläisellä on aikaa kirjoitella.Minä olen aina arvostanut Korholaa poliitikkona, ja tuollaisten tekstien jälkeen se arvostus vain nousee.
Katkeraa vuodatusta kun Korhola suurista kampanjoistaan huolimatta ei viimeisissä vaaleissa ole saanut kansan kannatusta. Hyvin ansaitsevalla varhaiseläkeläisellä on aikaa kirjoitella.
Pakko muuten antaa näin jälkijunassa tunnustusta opetusministeri Sanni Grahn-Laasoselle. Todella hyvää kuittia tämänviikkoisessa välikysymyskeskustelussa SDP:lle, joka ITSE on puhunut yli 200 miljoonan leikkauksista toisen asteen koulutuksesta, mutta nyt sitten valittaa, koska hallitus leikkaa koulutuksesta.
Tyhmää luvata sellaista jota ei voi pitää, suorastaan petollista.
Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Grahn-Laasosen kuittailu oli mielestäni todella hyvää. SDP pyrkii nyt esiintymään(joo oppositiopolitiikka, mutta silti) jonain koulutuksen puolustajana, vaikka olivat valmiita leikkaamaan yli 200 miljoonaa koulutuksesta.Ei kannattaisi paljon kuittailla jos ennen vaaleja vakuuttaa äänestäjille että koulutuksesta ei leikata ja sitten kuitenkin leikataan. Tyhmää luvata sellaista jota ei voi pitää, suorastaan petollista.
No siis valehtelua ja ihan tietoista sellaistahan tuo on. Kyllähän se kaikki tiedetään miten nämä jutut menee ennen vaaleja ja niiden jälkeen. Mutta ei kai siitä tarvi ruveta muuksi puhumaan ja "mutkun" politiikka vaan sanotaan se ihan suoraan että poliitikot valehtelevat.Sitä sanotaan myös politiikaksi. Ennen vaaleja kukaan ei halua leikata mistään, vaalien jälkeen tulee sitten arki - ja leikkauslistat.
Ja mitä tulee SGL:ään henkilönä, hän on parantanut huimasti suorittamistaan. Ympäristöministeri SGL oli hivenen epäuskottava mutta nyt opetusministerinä homma toimii ihan mukavasti.
Tässä Vihreillä on suuri osa. Soidensuojelupäätöksen jälkeen vihreät ja heitä symppaavat toimittajat(joita onkin vaatimaton kolmasosa maamme toimittajista) aloittivat lokakampanjan SGL:ää vastaan, mikä huipentui Ville Niinistön "paska ministeri" -kommenttiin.Minusta Grahn-Laasoseen kohdistuvassa arvostelussa on ollut havaittavissa vähän sovinistista otetta. On haluttu antaa kuva että kyse on vähän bimbosta nuoresta naisesta. Minusta hän on kaikkea muuta kuin sitä. Pärjännyt oikein hyvin ministerinä. Samoin muista Kokoomusministereistä Petteri Orpo. Esiintynyt hillitysti mutta tiukasti sektorilla joka on paljon tuulisempi kuin vielä viime keväänä osattiin kuvitella.
Ans kattoo miten Teflon-Ben selviää tästä Korhosen kirjan nostattamasta rahoituskohusta. Tai selviäähän Ben, vanha hiiri, ei kettu. Oli hauska katsella Benin poskien punoitusta kun häntä tentattiin MOT-ohjelmassa.
Stubb on ollut mielestäni paras kokoomusministeri tähän asti. Kun Stubbin salkku julkaistiin, olin epäilevällä kannalla, mutta erittäin hyvin on mies hommansa hoitanut.
......Veikkaan että Zyzkowicz-Korhonen keskustelu menee kuin Klitchko-...