Viestin lähetti finnishninja
Aftonbladetin toimittaja Mats Wennerholm ei voisi kuvitellakaan vaihtaa Sundinia ja Forsbergia Koivuun ja Selänteeseen.
Voisitko sinä?
Nyt olisi suorastaan oivallinen hetki kääntää totaalisesti takkinsa ja ryhtyä yltiöisänmaalliseksi vouhottajaksi, mutta ehei, ei pelkoa. Minä ottaisin ennemmin pelkän Forsberg'in kuin kaksikon Koivu ja Selänne - jos hivenen kärjistetään.
Vaikka Sundin ja Forsberg ovat pelanneet hivenen "nihkeästi" uskon sen johtuvan vain ja ainoastaan siitä, ettei heidän ole vielä tarvinnut edes ottaa itsestään kaikkea irti. He ovat siis tavallaan pelanneet käsijarru päällä.
Sen sijaan kaksikko Koivu & Selänne on niissä peleissä joita minä olen jaksanut katsoa, pelannut yhtälailla nihkeästi mutta samalla varsinkin Selänteen otteissa on näkynyt suorastaan leväperäisyyttä ja tahdottomuutta. Eilenkin hän hävisi lukemattomia kaksinkamppailuja ja mikäli/(kun) hänen esityksensä ovat samaa tasoa kapeissa kaukaloissa, en yhtään ihmettele, että pientä kritiikkiä esitetään. Näiden esitysten perusteella on päivänselvää etten haluaisi Selännettä omaan joukkueeseeni ikinä, en edes vaihtopenkin lämmittäjäksi.
Tässä tapauksessa ilta on aamua viisaampi.
vlad#16.