Niin Selänne teki kolme maalia, mutta kun peli piti ratkaista, ei enään saanut sisään(se läpiajo). Samoin NHL'ssä Teemulle SJ'ssa tarjottiin loistava joukkue alle ja Teemun piti olla yksi kiintotähdistä, vaan kovasti petti. Teemu on edelleen kovin yksipuolinen pelaaja, ei sovi nykykiekkoon moneenkkaan joukkueeseen(johtuen siitä että ei osa pelata kuin yhteen suuntaan). Otetaan esimerkiksi Foppa, joka pelaa alaskin todella hyvin. Kyllä Teemu tekee maaleja, kuten sanottua, mutta Teemu ei ole monipuolinen, eikä varsinkaan voittaja. Teemun tehot ovat laskeneet kausittain ja tuskin jatkossakaan nousevat, johtuen yksipuolisuudesta ja siitä että Teemun esitykset vaihtelevat myös turhan paljon.
Mitä tulee Raipeen&Janneen, niin kyllä ovat aivan kelpo pelaajia liigassa, jopa hyviä. Vakavastihan heitä en Selänteeseen verrannut, kuten olisit ehkä voinut jopa sinä Flintstone ymmärtää.
Kyseessä tietenkin vain minun mielipide mutta jos itse valitsisin joukkuetta niin ehdottomasti ennemmin ottaisin Fopan yksin tai Sundinin kanssa. Sundin ei niin huomattavasti parempi näitä meidän kahta veijaria ole, mutta hiukan monipuolisempi.
Mitä tulee Raipeen&Janneen, niin kyllä ovat aivan kelpo pelaajia liigassa, jopa hyviä. Vakavastihan heitä en Selänteeseen verrannut, kuten olisit ehkä voinut jopa sinä Flintstone ymmärtää.
Kyseessä tietenkin vain minun mielipide mutta jos itse valitsisin joukkuetta niin ehdottomasti ennemmin ottaisin Fopan yksin tai Sundinin kanssa. Sundin ei niin huomattavasti parempi näitä meidän kahta veijaria ole, mutta hiukan monipuolisempi.