Viestin lähetti Kylmäoja
Ihmeellisenä pidän lähinnä sitä, että vaikka suurin osa HIFK:n kannattajista pitää joukkueen tavaramerkkinä ns. kovaa peliä, vaaditaan vastustavan joukkueen pelaajan päätä vadille...sanoisinko pohjoisamerikkalaisesta taklauksesta. Vastaavanlaisiahan siinä paljon parjatussa NHL Power Weekissä näkee lähes jokaisella kerralla.
Viestin lähetti piikki
Lisäks ihmetyttää ettei kovin moni ifkiläine huomaa tai taho huomat et turkulaine pakkinne ei osaa ottaa taklauksii vastaa. Yleensä mä oon tottunu siihe et ifkiläiset huomauttaa just täst. Ehkä se vähitellen oppii pitämään kuulaansa ylhäällä. Seefferille vahingon mukaan silti iha kohtuuline ite asias aika kovaki rangaistus.
Viestin lähetti sojuz
On se kumma, kun kurinpitolautakunta mittaa AINA Tepsin pelaajien rangaistukset asteikon yläpäästä. A-P Bergkin lensi aina ulos, jos meni metriä lähemmäs vastustajan hyökääjää. On se NIIIIIN väärin!
Viestin lähetti Korak
jäin seuraamaan sheefferiä, siitä kun mies itse joutui taklatuksi ja unohti sen jälkeen, että kaukalossa pelataan jääkiekkoa, meni ensiksi kostamaan Vauhkoselle saamansa taklauksen ja punaviivalta lähtien polki sellaisen vauhdin päälle, että oksat pois.
taklaus
Viestin lähetti Tuamas
- Miten tuon videon saa näkymään? Kun itselläni ei ole kuin tuo vhs-versio.
Eli millä ohjelmalla vai selaimen omalla systeemillä?
Viestin lähetti Carlos
Ihan ilman mitään provosointia kysyisin, että mistä Hull16 johtuu tämä käsittämätön Hifk-vihasi, vai olivatko lelusi vain patterin välissä lapsena? En ole lukenut vielä yhtään Hifkin ketjuihin kirjoittamaasi asiallista viestiä, kaikissa lähinnä **ttuillaan Hifkille tai muuten vaan heitetään jotain todella huonoa asiatonta kommenttia.
Kyllähän tässä puolin ja toisin on antipatioita Hifkillä ja Jokereilla, mutta silti muut fanit tuntuvat tulevan toimeen keskenään varsin hyvin vaikka keskinäistä naljailuakin löytyy. Voisitko siis valaista asiaa että missä on onkelmasi?
Mä vaan kysyn...
Viestin lähetti Tuamas
- Miten tuon videon saa näkymään? Kun itselläni ei ole kuin tuo vhs-versio.
Eli millä ohjelmalla vai selaimen omalla systeemillä?
Viestin lähetti hull16
Mitä vihaa? Minä vaan nautin kun te konttaatte. Karvat kyllä nousevat pystyyn teidä yksisilmäisestä jeesustelusta näissä viimeisissä valitettavissa tapauksissa.
Perustelut miksi olen erimieltä teidän kanssa:
1. Pauli taklasi tilanteen jälkeen ja Petter normaalissa tilanteessa.
2. Pauli taklasi selästä ja Petter edestä.
3. Paulin taklaus oli ns. laitataklaus ja Petterin ei.
4. Paulin aiheuttamia vammoja ei olisi estänyt mikään varuste, mutta Petterin aiheuttamat vammat olisi estänyt Kypärän hihnan kunnollinen kiinitys (oli löysällä).
Viestin lähetti Korak
Minäkin nautin kun narrit rämpivät, häviävät, eivät voita mestaaruksia, vaikka ostettaisiin ketä. Mutta todenteolla, kun olen näitä viestejäsi lukenut (en toki kaikkia) eipä tule yhtään asiaa mieleen, jossa olisit ns. ollut HIFK:n puolella. Jos tuo olisi ollut Suutarisen tilalla tuo Levokari, niin voisin väittää, että olisin kuullut sinun suusta, että tuon kasvovamman olisi voinut välttää käyttämällä kokomaskia, joten se siitä, etteikö kyseistä varustetta olisi ollut. Ihan vaan vertaukseksi tuohon kypärän hihnaan. Luulempa, että voisi ottaa kunniasi päälle joskus sanoa, että HIFK pelasi muuten eilen perhanan hienon pelin;)
Ehkä kehitysjohtaja näkee vielä kehittämistä taklausten todelliseen ja lopulliseen loppuunviemiseen...Viestin lähetti Köpi
Suosittelen TPS:n kehitysjohtajalle, että kelaa tilanteen videon edestakaisin ainakin muutamaan kertaan.
Viestin lähetti carpenter
Aivan uskomatonta porukkaa täälä, varsinkin Hifk leirissä. Uskomatonta väkivallan ihannointia. Taitaa suurinosa kostoa vaativista faneista olla juuri niitä "miehiä" jotka kotona hakkaa vaimonsa kerran viikossa.
Ja mitä sitten jos on Kanadalainen ja kieltäytyy tappelemasta? Oletteko noin yksinkertaisia, että luulette siellä asuvan 30 miljoonaa täysin samanlaista ihmistä?
Viestin lähetti hull16
Viestin lähetti hifk#27
Siis puhutko yhtään samasta tilanteesta?
Olihan se laitataklaus!
Minun mielestäni ainakin! En tiedä mitä olet katsonut?
Varmaan samaa videota mitä Jalonen on katsonut ja sanot varmaan samaa, että "Ei siinä ollut mitään laitonta!".
Ja itkette, että kaikilta paitsi turkulaisilla on rehtiä urheilu henkeä!
Viestin lähetti Iceberg
Aivan niin,
Eiköhän tästäkin ole väännetty jo tarpeeksi. Schaefer sai Mäkiaholta välittömän muistutuksen ja liigalta 8 ottelua pelikieltoa. Siinä rangaistusta riittämiin. Eiköhän haudata sotakirveet.
Viestin lähetti hull16
Mitä vihaa? Minä vaan nautin kun te konttaatte. Karvat kyllä nousevat pystyyn teidä yksisilmäisestä jeesustelusta näissä viimeisissä valitettavissa tapauksissa.
Perustelut miksi olen erimieltä teidän kanssa:
1. Pauli taklasi tilanteen jälkeen ja Petter normaalissa tilanteessa.
2. Pauli taklasi selästä ja Petter edestä.
4. Paulin aiheuttamia vammoja ei olisi estänyt mikään varuste, mutta Petterin aiheuttamat vammat olisi estänyt Kypärän hihnan kunnollinen kiinitys (oli löysällä).
Minä olisin antanut Petterille 6 ottelua ja Paulille 12 tällöin suhe
Viestin lähetti mixu
Lehtonen on toiminut tyylikkäästi kun ei ole alkanut itkemään lehtien palstoilla toisin kuin Suutarinen josta on tehty juttua sairaalasta ja ylioppilasjuhlista yms.
Viestin lähetti mixu
Lehtonen on toiminut tyylikkäästi kun ei ole alkanut itkemään lehtien palstoilla toisin kuin Suutarinen josta on tehty juttua sairaalasta ja ylioppilasjuhlista yms.
- Kun heräsin nukutuksen jälkeen, Urheiluruudusta ja muualtakin soiteltiin ja tultiin haastattelemaan. Kieltämättä se tuntui oudolta