KISS on legendaarinen bändi ja se pitää ainakin kerran nähdä livenä oli setti mikä tahansa. Sinänsä vaan harmi että jos kerran kymmenessä vuodessa bändi tulee Suomeen niin ei kuulla niitä kaikkein tunnetuimpia biisejä.
Ehkä vähän kakspiippuinen juttu. Toisaalta, meille ne tunnetuimmat hitit osuu 80-lukuun, mutta en usko että KISS haluaa tehdä settilistaa sen mukaan mitä Suomessa/Ruotsissa, no ehkä euroopassakin parhaiten tunnetaan, vaikka niin voisi kuvitella. Kyllähän toi tour kuitenkin suunnitellaan pääasiassa Jenkkejä ajatellen ja sitten jatketaan samalla linjalla eurooppaan. JA sehän on tosiasia että bändin jäsenet itse ei pahemmin tuosta aikaudesta pidä ja siksi niitä ei varmaan soiteta.
Ja KISSin kaikkein tunnetuimmat biisit on kyllä:
Rock'n'roll all nite
Detroit rock city
Deuce
I was made for loving you
Shout it out loud
...ja ne kaikki kyllä kuultiinkin.
Itse myös pidän 80'luvun KISS:stä enemmän ja olisin kyllä halunnu kuulla edes Heaven's on fire:in! Silti, oli todella positiivista kuulla edes Lick it up ja I love it loud.
Ja itse keikasta, MAHTAVA!!! Pistää aina Kissin keikan jälkeen miettimään miksi maksaa jostain Ozzyn keikasta samaa summaa ja katsoa ukkoa lavalla
nojaamassa mikkiin. Silti, ei Ozzya voi missata, mutta kyllä KISSin kohdalla puhutaan nimenomaan
lavashowsta! Tuosta setistä olisin jättänyt pois Come on and love me'n, Shen ja 100.000 yearsin ja korvannut muilla, mutta muuten aivan rautainen setti. Eikä onneks ollu mitään turhia slovareita...
Muuten tässä onkin sanottu kaikki ja Golden Awen aloitus kiteytti oikeastaan kaikki mitä koin keikasta... Harmi että Paulin ääni petti, mutta eipä kuitenkaan häirinnyt paljoa. Kai sitä oli sen verran fiiliksissä. "Nuoret" hoiti kyllä upeasti hommansa. Singer nyt on eri planeetalta kuin Peter "Blues rumpali" Criss. Minusta myös Thayer veti hyvin ja menossa oli paljon enemmän energiaa kuin Acen vastaavassa. Joo, tiedetään Acen karisma, mutta pelkällä karismalla ei korjata väsynyttä kitaran soittoa joka pilaa keikan menon.
Toivottavasti nähdään ensi vuonna, vaikka luultavasti oli pelkkää keikka jargonia...
KISS: I was made for loving you!!