KISS – you wanted the best, you got the best!

  • 107 074
  • 636

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Ei ole suuria odotuksia, mutta toivottavasti papat räjäyttävät pankin ja tarjoavat ikimuistoisen illan, tyyliin Metallica.
No hei, paras on parasta. Yhtään sen vähempää ei ole syytä odottaa...

Kai se on vähitellen uskottava, että Paulin ääni kestää, rekat eivät juuttuneet tulliin ja keikka todella vedetään tänään... JES!

Baby, if youre feeling good
And baby if youre feeling nice
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Oliko sinullakin KISS/DIO-kasetti? Kuuluu yleissivistykseen.

Mulla pitäisi tuo kaiketi olla kansineen päivineen edelleenkin jossain jemmassa. Nauha tosin lienee venynyt pilalle sen 20 vuotta sitten. Pitäisi käydä etsimässä ullakolta tuo kasetti kun se nyt muuttuikin yllättävän ajankohtaiseksi...28.5 KISS & 7.6. DIO.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Iltalehti uutisoi jo nyt keikkaa:

Lick It Up! -lauloi aikoinaan nuori rocktähti Paul Stanley täydelle Hartwall Areenalle tiistaina, ja viimeistään sen jälkeen meno hallissa oli Hotter Than Hell.

Kyseessä oli siis maineikkaan Kiss-yhtyeen ensimmäinen konsertti Suomessa yhdeksään vuoteen. Ikä ja kilometrit alkavat jo väistämättä näkyä ja kuulua Kiss-kurkojen toiminnassa, mutta Stanley ja toinen keulahahmo Gene Simmons olivat kuitenkin kohtuullisessa vedossa.

Ääni keski, mutat vuosisadan keikasta ei millään mittarilla mitattuna ollut kysymys.

Hittejä keikalla kuultiin tuttu liuta - tietenkin myös ikivihreä I Was Made For Lovin' You.

No niin, hienoa siellä on joku pojankloppi toimittelemassa. KISS on KISS, mutta kuka menee KISSin 35-vuotiskeikalle, tai millekään 35-vuotiskeikalle odottaen "vuosisadan keikkaa"? Kirotusvirheet oikein kruunaavat amatööriyden. Myös avauslauseen "lauloi aikoinaan nuori" on aika kankea ilmaisu.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Suoraan sanoen, olipas paska.

Yleisö yössä ja bändi vetää valmiin käsikirjoituksen mukaan kuin jonkun teatteriesityksen.

Toivotaan, että HEEELLLSINNNKI on huomenna enemmän hereillä. Nyt areenan yläkatsomoissa oli kansa enemmän jäässä kuin Elisan tuloksenjulkaisutilaisuudessa.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Jaa-a, mitähän tästä sanoisi... 4:s keikka paikanpäällä nähtynä ja ekasta aikaa 20 v. Gene oli kyllä aivan yössä ja kertakaikkinen pettymys. I Was Made... kauheeta paskaa, Stanleyn ääni ei yksinkertaisesti enään riitä tollaseen improvisointiin. Lava oli melkoinen floppi, äijät ruvennut sniiduiksi ? Stanley lupaili puoliksi Suomen keikallle Heaven's on fire:ia kiitokseksi Kiss-lipunmyyntiennätysten rikkomisesta mutta paskapuheasteelle jäi.
Ja sitten positiivisiin asioihin.
1. Soundit paremmat kuin aikaisemmilla Kissin suomen vierailuilla
2. Black Diamond mielestäni illan onnistunein veto, Eric Singer veti ihan helvetin hyvin !
3. Sekä Singer että Thayer saivat bändin hitit kuulostamaan paljon paremmalta kuin mihin Frehley ja Chriss olisivat pystyneet. Soolotkin olivat hyvä sekoitus sitä klassista Kissiä ja kuitenkin paremmin soitettuna.
4. Setti oli erinomainen vaikka nuo 3(+1) biisiä jäivät puuttumaan
5. Paul Stanleyltä ehdottomasti paras Suomen keikka, vaikkakin I was made.. oli täysi floppi.

Eiköhän tää ollut tässä ja nuoruuteni ehdottomalle suosikkibändilleni voi nyt sanoa hyvästi.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Sanokaa mitä sanotte, mutta minuun iski ihan kybällä. Alkupuolisko tosin meni tulpat korvissa vähän ehkä jopa laimeahkosti, mutta Black Diamondin (ERIC SINGER!) alkaessa lähtivät tulpat ja saman tien fiilis kovaan nousuun. Live-CD soi just taustalla. Vittu, loistavaa! Huomenna bileet jatkuu, vielä muutama metri lähemmäs lavaa (eli kaiteelle) ja vähän tiukempi setti. JES!

Yleisöstä paha sanoa, mutta varmaan olisi voinut olla kovempikin meininki? No, parhaat on paikalla kentällä.

Stanleyn ääni ei yksinkertaisesti enään riitä tollaseen improvisointiin.
Onko se nyt valtava yllätys jos on juuri ollut keuhkokuumeessa?

Lava oli melkoinen floppi, äijät ruvennut sniiduiksi ?
Täh? Mitäs oikein odotit?

EDIT: Onpa tosiaan paska esitys IS:n nettiversiolta.
 
Viimeksi muokattu:

Agentti

Jäsen
Mun mielestä tiistain keikalle ei voi antaa kouluarvosanaksi kuin 7- ! Yleisön tehtävä ei ole syttyä vaan bändin pitää sytyttää yleisö se ja tiistaina se ei ikävä kyllä onnistunut. Jälkeen päin on helppo sanoa, mutta olisin jättänyt väliin jos olisin tiennyt...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mun mielestä tiistain keikalle ei voi antaa kouluarvosanaksi kuin 7- ! Yleisön tehtävä ei ole syttyä vaan bändin pitää sytyttää yleisö se ja tiistaina se ei ikävä kyllä onnistunut. Jälkeen päin on helppo sanoa, mutta olisin jättänyt väliin jos olisin tiennyt...

Niin, kyseessähän oli vain lämmittelykeikka tämän iltaista spektaakkelia varten. Ainakin toivon niin, sillä liput on plakkarissa tätä iltaa varten.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Keskinkertainen keikka, mutta vaikka se ei ole multa pois, niin kyllä vitutti ne sadat vaaleansiniset pienet valot, jotka lähtee siitä kun jengi kuvaa sillä kamerakännykällä/digikameralla videota. Luulisi, että paremmat kiksit sais siitä, että kattois esitystä kunnolla paikan päällä eikä joskus (kerran) siitä kusisesta 6 cm ´x 6cm ruudusta.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Sanokaa mitä sanotte, mutta minuun iski ihan kybällä. Alkupuolisko tosin meni tulpat korvissa vähän ehkä jopa laimeahkosti, mutta Black Diamondin (ERIC SINGER!) alkaessa lähtivät tulpat ja saman tien fiilis kovaan nousuun. Live-CD soi just taustalla. Vittu, loistavaa! Huomenna bileet jatkuu, vielä muutama metri lähemmäs lavaa (eli kaiteelle) ja vähän tiukempi setti. JES!

Yleisöstä paha sanoa, mutta varmaan olisi voinut olla kovempikin meininki? No, parhaat on paikalla kentällä.

Onko se nyt valtava yllätys jos on juuri ollut keuhkokuumeessa?

Kiva lukea myös positiivista kommenttia "lämmittelystä". Eli tänään on sitten se oikea keikka vai mitä?

Vaikka ei tämän otsikon alle kuulukaan, niin miten cinder road veti ja kauanko soitti? Niillä on kuitenkin muutama ihan kohtuullinen biisi.

Moneltas muuten Kiss aloitti oman osuutensa?

ugh all night.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
www.vittumitapaskaa.org

Okei, tiettyyn skeneen varmaan uppoaa, sen verran voimakas homoeroottinen lataus Paulin jatkuvassa perseen hieronnassa ja pyllistelyssä polvet yhdessä oli. Myötähäpeän tunne oli aika voimakas. Sivukorvalla oli hauska kuunnella muiden katsojien jatkuvaa kommentointia tyylii "onko toi noin homo?" "kyllä se aika homolta näyttää"

Soundit aika syvältä, basso ei kuulunu eikä laulu.

Rumpali olisi saanut laulaa kaiken se veti hyvin ja se myös kuului.

Paska maku jäi, vaikka en tietenkään mitään ihmeitä odottanut, se nyt oli kuitenkin kiss.

Kanssa hallilta pois päin kävellyt maalattu tuntematon kiss-fani kiteytti kaiken osuvasti. Tuo keikka kuulemma pyyhki pois hänen koko lapsuuden ja nuoruuden. Kaiken mihin hän oli uskonut.

Ilman Paulia ja ammattitaitoisemmin miksattuna olisi varmaan ihan jees... Onneks ei tarvinnu maksaa.
 

Veijari

Jäsen
Olipa pettymys. Hyvä etten nukkumaan alkanut, niin hyvin äijät sai yleisön esitykseensä mukaan. Eipä moni muukaan vieressä istuva näyttänyt kovin innostuneelta. Nippanappa jaksoivat taputtaa biisien välissä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä mä pidin, joskin tartun samoihin pointteihin kuin aiemmat kirjoittajat. Eli Paul Stanley on Paul Stanley sitä ei lähenevä 60v muuta - KISShän on aina tehnyt rahansa mauttomuudellaan ja sama rata jatkuu: "Do you like to get licked?".

Paulin ääni oli kyllä heikossa hapessa. Osansa tekee ikä ja osansa keuhkokuume, joka hänellä oli sitkeästi Helsingin keikan alla. En täten oikein ymmärrä miksi pitää yrittää jatkuvasti jotain falsettia, kun se kuulostaa siltä kuin kissaa tappaisi, olisi miehellä muutakin rekisteriä mitä käyttää. Noin muuten Paukka oli vireessä ja Gene aika jäässä (unohtuipa vähän sanatkin).

Toinen iso ongelma on settilista. Alive-kokonaisuus ei todellakaan ole yleisölle se paras vaihtoehto, varsinkin kun tällä kokoonpanolla on vedetty "Tears are falling", "Heavens on fire", "Unholy", "God gave rnr to you" yms. Nyt tuli muutama biisi, jotka on tehty vuoden 1975 jälkeen ja se kyllä kuului sekä näkyi yleisössä asti.

Mutta hieno kokemus ja tänään uusiksi - tänäänhän ne tosifanit ovat vasta paikalla, joten katsotaan miten käy.

ps. Lämppäri oli ihan ok, veti n. 45 min. Ostin kitaristilta keikan jälkeen levyn 10 egellä - toinen kitaristi myi viiden metrin päässä samaa lättyä 20 egellä, tosin näytti olevan aika "hapoilla".
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Onko se nyt valtava yllätys jos on juuri ollut keuhkokuumeessa?

No ei ole, mutta luulisi Paulin ittekin tajuavan vetää sitten vähän varman päälle sen sijaan että pilaa biisin.

Täh? Mitäs oikein odotit?

Kun kyseessä on Kiss niin siihen liittyy paljon enemmän teatraalisuutta. Eilinen lava oli kyllä ihan massiivinen mutta todella tylsän näköinen ilman mitään sen kummempia yksityiskohtia tai jippoja. Pyrot nyt oli ihan peruskamaa.
Olihan tuo lava sentään aivan eri luokkaa kuin Crazy Nights-kiertueen megafloppikeikalla johon jonotin toista vuorokautta lippuja ja paikalla oli about 4000 katsojaa...

Kävin ennen keikkaa Rocktownissa vetämässä pohjia ja tuli katottua siellä screeniltä Animalize-kiertueen keikka. Vittu, sehän oli vielä kovempi kuin muistinkaan !!
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Lapa tossa jo kyselikin, että mihin aikaan varsinainen keikka alkoi?

Tietää vähän aikataulutusta, kun lähtee köröttelemään.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Lapa tossa jo kyselikin, että mihin aikaan varsinainen keikka alkoi? Tietää vähän aikataulutusta, kun lähtee köröttelemään.
Olisikohan ollut vähän yli klo 22, lämppäri taisi aloittaa vähän yli 21. Tänään sitten tuntia aikaisempi aikataulu.

Lämppäristä ei kyllä jäänyt mitään mieleen, mutta onko tuo nyt ihme...


Toivottavasti tänään on miksaukset paremmin kohillaan, sitä on ainakin syytä odottaa. Lavan eteen olisi voinut Singerin laulu kuulua paremmin, en tiedä miten muualle halliin.

Mielenkiintoista olisi muuten aina lukea missä paikoilla kukin nimimerkki on keikkaa seurannut. En yhtään ihmettele jos jossain yläkatsomossa on ollut vaisu meininki.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Mielenkiintoista olisi muuten aina lukea missä paikoilla kukin nimimerkki on keikkaa seurannut. En yhtään ihmettele jos jossain yläkatsomossa on ollut vaisu meininki.

Taisin olla ensimmäinen, joka tuota yleisön vaisuutta valitteli. Itse olin kentällä n.15 metriä lavasta ja väsynyttä se touhu ainakin siellä oli. Katsomoihin muutaman kerran vilkaisseena tuli todettua, että eipä tuntunut homma maistuvan sielläkään.
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Paska maku jäi, vaikka en tietenkään mitään ihmeitä odottanut, se nyt oli kuitenkin kiss.

Mitä helvettiä, vähän sama kuin meikäläinen olisi joutunut johonkin Kari Tapion keikalle ja käynyt antamassa siitä palautetta, että olis ollu ihan jees, jos laulajana ei olis ollu Karia ja kitarassa olis ollu Steve Morse. Tuliko se sinulle täytenä yllätyksenä, että lavalla oli Kiss, eikä joku muu pumppu. Ärsyttää vähän helvetisti, että toiset (kuten minä) näkee pirusti vaivaa saadakseen lipun ja maksaa siitä täyden hinnan ja toiset tulee tänne leijumaan ilmaisilla lipuilla ja vielä haistattaa paskat koko keikalle, ei jumankauta! Kannattaa edes hieman scoutata bändiä, jota olet menossa katsomaan, niin voit ensi kerralla vaikka jättää kokonaan väliin!

Itse keikasta; tässä kohtaa pitää sanoa, että onneksi Peter ja Ace on korvattu Ericillä ja Tommyllä! Gene haahuili omissa sfääreissään ja Paulin ääni ei sairauden jälkeen ollut vielä kunnossa, mutta "uusi" kaksikko antoi meiningille tarvittavaa musiikillista potkua! Tommykin on pääsemässä Acen varjosta vauhtiin, sooloissa alkoi olemaan yritystä ja joissain biiseissä kuultiin jopa pientä improvisaatiota!

Asenne oli kuitenkin rock, siinä se!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mitä helvettiä, vähän sama kuin meikäläinen olisi joutunut johonkin Kari Tapion keikalle ja käynyt antamassa siitä palautetta, että olis ollu ihan jees, jos laulajana ei olis ollu Karia ja kitarassa olis ollu Steve Morse. Tuliko se sinulle täytenä yllätyksenä, että lavalla oli Kiss, eikä joku muu pumppu. Ärsyttää vähän helvetisti, että toiset (kuten minä) näkee pirusti vaivaa saadakseen lipun ja maksaa siitä täyden hinnan ja toiset tulee tänne leijumaan ilmaisilla lipuilla ja vielä haistattaa paskat koko keikalle, ei jumankauta! Kannattaa edes hieman scoutata bändiä, jota olet menossa katsomaan, niin voit ensi kerralla vaikka jättää kokonaan väliin!

Itse keikasta; tässä kohtaa pitää sanoa, että onneksi Peter ja Ace on korvattu Ericillä ja Tommyllä! Gene haahuili omissa sfääreissään ja Paulin ääni ei sairauden jälkeen ollut vielä kunnossa, mutta "uusi" kaksikko antoi meiningille tarvittavaa musiikillista potkua! Tommykin on pääsemässä Acen varjosta vauhtiin, sooloissa alkoi olemaan yritystä ja joissain biiseissä kuultiin jopa pientä improvisaatiota!

Asenne oli kuitenkin rock, siinä se!


Älä nyt ittees telo! Kai sitä nyt perkele saa näkemäänsä arvostella. On sitä omatkin suosikit joskus vetäneet huonoja settejä (esim maiden blazen aikaan, etc), pitää olla munaa tunnustaa sekin. Miksaus oli Kissillä huono ja dragpaul myös. Black Diamond soi kivasti, siihen jäi mun mielestä.
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Älä nyt ittees telo! Kai sitä nyt perkele saa näkemäänsä arvostella. On sitä omatkin suosikit joskus vetäneet huonoja settejä (esim maiden blazen aikaan, etc), pitää olla munaa tunnustaa sekin. Miksaus oli Kissillä huono ja dragpaul myös. Black Diamond soi kivasti, siihen jäi mun mielestä.

Ja kun ystävällisesti luet kirjoitukseni loppuun asti, huomaat, että olen sivunnut siinä myös keikan sisältöä - sillä 20 vuoden kokemuksella, joka minulla ko. bändin tuotannosta on! Mitään syväluotaavaa arvostelua ei vajaan kolmen tunnin yöunilla pysty antamaan, pahoittelut siitä.

En kuitenkaan ymmärrä kirjoituksessasi kohtaa "se nyt kuitenkin oli kiss" - joopa, eihän siltä voinut mitään odottaakaan!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ja kun ystävällisesti luet kirjoitukseni loppuun asti, huomaat, että olen sivunnut siinä myös keikan sisältöä - sillä 20 vuoden kokemuksella, joka minulla ko. bändin tuotannosta on! Mitään syväluotaavaa arvostelua ei vajaan kolmen tunnin yöunilla pysty antamaan, pahoittelut siitä.

En kuitenkaan ymmärrä kirjoituksessasi kohtaa "se nyt kuitenkin oli kiss" - joopa, eihän siltä voinut mitään odottaakaan!

MINULLE, se nyt oli vaan KISS. Ei kai siinä sen kummempaa. Sinulle taas joku toinen bändi on vaan joku toinen bändi. Et odota mitään jos pääset katsomaan jotain mihin et välttämättä itse pyrkisi... Got it ? Ei sen ihmeempää kato nääs.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
KISS 28.5.2008

Olinko eka?

Kyllä KISS oli tänään parempi kuin odotin. Tai en odottanut mitään erikoista millään asenteella, menin vain ja katsoin ja kuuntelin shown. Nautin siitä. Dinosaurus-showna hyvää laatua, liekö bändi lämmennyt hieman eilisestä, samoin yleisö, ihan hyvääkin melua irtosi välillä. Istuin itse ihan päädyssä keskellä, ylhäällä, hyvä kohta, tosin kaukana.

Keikka lähti hyvin parilla rytinällä, Deuce ja Strutter liikkeelle. Helkkarin kovia klassikoita. Kolmas biisi Got To Choose sitten sortui Paulin ääneen. Jatkossa Parasite, positiivisin yllätys She ja Cold Gin toimivat todella hyvin, tiukkoja biisejä. Paulin ääni myös lämpeni keikan myötä hieman, tai biisit vain sopivat paremmin.

Tommy Thayerin kitarasoolo oli eräs paskimpia kuulemiani, onneksi biiseissä coverbändiläinen soitti hyvin. Eric Singer oli huikea, pelasti suvantokohdaksi ajautunutta soolo-soolo-huudatus-laulatuspätkää keikan puolivälin kieppeillä.

Encoressa kovia biisejä, tosin ainoastaan yleisön laulu sai diskopopin kuulostamaan yhtikäs miltään, Paulin ääni sortui taas. En todellakaan nipota ylimääräisiä, eikä Paul nyt aina ole vahvin livelaulaja ollut, mutta jos ääni katoaa melkein kokonaan biiseissä jotka rakentuvat komean ujelluksen varaan, olisi parempi vetää muita biisejä. Positiivista Paulista: Starchildin manboobsit värähtelivät omieni tahdissa ja tunsin välillämme homoeroottista väreilyä, come to me, Paulin peba. Myös Paulin innostuminen Stockholm-buuauksista sai miehen toistamaan mukahauskuutta useampaan kertaan! Nauratti.

Genen suorituksesta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Ansaitset dollarisi, demoni, kyllähän se bassosoolon perinteinen verishow on komea, joka haluaa jotain suurta ja vielä isompaa pyroa, miksi, nuo valaistukset ja simppeli suusta valuva veri ovat upeaa katseltavaa, kuin 70-luvun italialaisesta kauhuelokuvasta...Dario Argento, anybody?

Konsepti vanhojen Alive-biisien suhteen oli minun makuuni, tämä on se KISS-biisilista jota minä diggaan, joten oli tyytyväinen näkemääni.

Yhtään maskipaitaa en tosin todellakaan osta, jos kuvassa on Thayer maskeissa. Ei jumalauta. Ostin Rock and Roll Over-paidan, vaikkei bändin vahvin levy olekaan.

YOU KNOW THAT'S THE ONLY THING...THAT KEEPS US TOGETHER!!!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Täytyy sanoa että kyllä kannatti ottaa riski kun ostin mahdollisesti näkörajoitteisen paikan. Helkkari paljon parempaa (istuma)paikkaa ei varmaan hallita olisi voinut saada! Paikka siis 101, eli alakatsomosta lavan viereltä sillä puolella missä Gene soitti suurimman osan ajasta. :)

Kyllä KISS oli tänään parempi kuin odotin.
Jep, samaa mieltä. Odotukset oli aika matalalla kun täältäkin olin saanut lukea negatiivisia kommentteja edellisestä (lämittely) keikasta.

Konsepti vanhojen Alive-biisien suhteen oli minun makuuni, tämä on se KISS-biisilista jota minä diggaan, joten oli tyytyväinen näkemääni.
Hyvä setti oli! Muutama omista suosikeista puuttui, mutta se nyt oli oletettavaakin. Mutta olen oikein tyytyväinen että keikalle menin. Oli kuitenkin muksuna niin isona haaveena joskus nähdä Kiss maskit päällä. Tosin täytyy sanoa että ois se Paul voinut jonkun paidan pistää päälle…

Yhtään maskipaitaa en tosin todellakaan osta, jos kuvassa on Thayer maskeissa. Ei jumalauta. Ostin Rock and Roll Over-paidan, vaikkei bändin vahvin levy olekaan.
Itse koitin ostaa sitä valkoista Love Gun paitaa, mutta oikea koko oli jo tädeiltä loppu. Joten pakko oli sitten tyytyä tuohon keikkapaitaan, kun en ole koskaan pitänyt Rock and Roll Over levystä saatikka sen kannesta...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siis joutuu nyt sanoa, ennenkuin joku pässinpää alkaa keikkaa haukkumaan: Kiss veti aivan viitun hyvän keikan. Ainoa vika keikassa oli yleisö. Suuurinpiirtein kaikki istui kuin paskat housussa koko keikan, kunnes soitettiin I was made... Ja biisin jäleen kaikki taas istuuntuivat kiltisti. Niin, joku tulee tähän väliin vielä urputtaman, että on bändin tehtävä saada leisö villiksi. No, sitä ne yritti tämän tästä, mutta suomalainen jäyhä yleisö ei reagoinut mihinkään.

Yhteenveto: Bänd: hyvä, keikka: hyvä, yleisö: aika paska (lukuunottamatta minua).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös