Jos ja kun ilmeisesti ymmärrän mitä tarkoitat niin kyllä, samoja pillereitä joutuu ottaa himouskovaisten kanssa. Kuten kaikkien äärilaitahenkilöiden kanssa lännestä itään, ylhäältä alas.Onko muuten sama uskovaisten kanssa? Oletan, että tarkoitat positiivisella ateistilla henkilöä, joka väittää, ettei jumalia ole ja joudut heidän kanssaan pillereille. Ihan vaan mielenkiinnosta, että kumman väitteen totuudenmukaisuutta pidät todennäköisempänä: Joku jumala on olemassa vai mitään jumalia ei ole olemassa.
Kumpikaanhan ei loogisesti ajatellen ole mitenkään perusteltu. Jumalista ei ole mitään todisteita, mutta ei (tietenkään) ole todisteita, ettei heitä olisi.
Itse pärjään ilman pillereitä, mutta kyllähän toinen noista väitteistä on täysin päätön ja toinen täysin tarpeeton.
Ja itse en näe siinä oikein järkeä mitä tälläkin palstalla jankataan tuhansia sivuja ääriateistien ja ääriuskovaisten kesken, ennemmin soisin tämän ketjun teeman mukaisesti keskitettävän paukut yhteiskunnan epäkohtaan ja kirkko helvettiin valtiosta. Ei yksittäisellä uskovaisella ihmisellä ole väliä, luultavasti hän elää ihan hyvää ja turvallista elämää omassa kuplassaan. Mulla ei ole tarvetta osoittaa tämmöiselle henkilölle että elämänkatsomuksesi on ihan höpöhöpöä.