Pakko kyllä myöntää, vaikka olin itsekin jo vaipumassa siihen, että Kibestä ei ole hyötyä joukkueelle, tällä hetkellä Kibe on helvetin hyödyllinen. Jos alla ei olisi noin tehotonta putkea, nähtäisiin Kiben viime aikojen otteet täällä jopa pirteinä (kyllä, käytän tätä hackerismin kirosanaa).
Tämä oli kuin mun näppäimistöltäni. Jos joukkue voittaa pelin ja Kuhta saa tehopörssiin lukeman +3 (joku viimeaikainen matsi meni näin), niin kuka helvetti vakavissaan moittii tällaista pelaajaa? Hyödyttää voi muutenkin kuin maaleja tekemällä. Esimerkiksi vaikuttamalla niiden syntyyn ja estämällä vastustajaa tekemästä maaleja. Olet varmaan oikeassa siinä, että kyseessä on Sopan auktoriteettiongelma. Ei Kibelle tarvitse petata paikkoja, kuten se -05 kevät osoitti. Kyllä se skodaa ihan normipelilläkin maaleja.
Antibille pari juttua:
1) Olen Kibe-fani aivan sataprosenttisesti.
2) Kukaan ei ole koskaan ennen Jatkoajan historiassani (10v) sanonut mua "trolliksi". Mieti vähän. Onko erilainen mielipide kuin omasi trollausta? Tämän huomautan erittäin rauhanomaisessa hengessä kuitenkin.