Rantojen Kuningas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Itselläni on vahva tunne että Kuhta saa tänään avattua maalitilinsä!
Samat fiilingit mulla on ollu joka pelin alussa.
Itselläni on vahva tunne että Kuhta saa tänään avattua maalitilinsä!
Onhan Kuhta legenda ja snaipperi, mutta ei ketään pidä ammattilaisjoukkueessa säälistä roikottaa.Mielestäni epäkorrektia dissata Kibeä jatkuvasti. On totta että miehellä on vaikeata ollut jo pitkään, mutta yritys on kovaa ja uskon Kiben kohta saavan ketsuppipullon auki.
Näitä Kimmo Kuhtia nyt ei vain ole enää kovin paljon. Lojaali ja aina ollut hyvä HIFK:lle. Nyt kun ei natsaa, niin ollaan heittämässä pihalle. Hävetkää.
Kibe saa mun HIFK:ssa pelata 3-4 ketjussa vielä tämänkin kauden. On sen HIFK:ssa ansainnut.
Pelaaja: Kimmo KuhtaMielestäni epäkorrektia dissata Kibeä jatkuvasti.
Kuhta tekee lauantaina maalin Ilveksen verkkoon Tampereella kun pelattuna on 00:37 ensimmäistä erää.
Mutta itse sanon, että Kuhta on pleijareissa 3-ketjun "vesaviitakoski" ja tekee ainakin kahden pudotuspeliottelun voitto-osumat. Mark my words ladies and gentlemen.
VIELÄ kahden pudotuspelin voitto-osuman? Ei ole mahdollista. HIFK ei pääse tälläkaudella pleijareihin, tai jos pääsee (sääleihin), ei voita kahta peliä, joten Kibe ei voi tehdä kahta voittomaaliakaan. Ensi vuonna ei ole mukana, ellei ihmeitä tapahdu. Tanskan liigassa ehkä.Ei tee, ei ole kokoonpanossa. Mutta itse sanon, että Kuhta on pleijareissa 3-ketjun "vesaviitakoski" ja tekee ainakin kahden pudotuspeliottelun voitto-osumat. Mark my words ladies and gentlemen.
Maaliahan ei Kibe vieläkään saanut, mutta tehotilasto jo +3 tänään. Kiben ketju siis tuomassa voittoa Oulusta, vaikka Kiben peli nyt vähän arkailulta tänään on näyttänytkin.
Itse en siis ottelua nähnyt, mutta tulos ainakin miellyttää. Taidan kohta perustaa Kimmo Kuhdan puolesta- ketjun (eli Pro KKK).
Tulee mieleen ihan Hentunen meillä kaudella 2010-2012. Oli tyhjää maalia sun muuta, mutta ei saanut mistään sisään. Sentään kuusi maalia taisi lopulta tehdä, mutta kaikki loppukaudesta.Ei voi Kibeä syyttää ainakaan yrityksen puutteesta. Sääliksi jo käy, kun ei mistään uppoa.
Tulee mieleen ihan Hentunen meillä kaudella 2010-2012. Oli tyhjää maalia sun muuta, mutta ei saanut mistään sisään. Sentään kuusi maalia taisi lopulta tehdä, mutta kaikki loppukaudesta.
Tartun varmaan trolliin, mutta eihän Kuhta tainnut pelata ylivoimaa juuri ollenkaan (jos ollenkaan?) viime pelissä. Jos Soppa olisi sille maaleja väkisin halunnut, niin kai se kentällä olisi ollut, vai meinaatko että maali tulee paremmin 5vs5 -pelissä?Sanon saman kuin peliesitykset ketjussa...
Jotenkuten ymmärrän sen, että kauden parissa vikassa matsissa yritetään pelata oman joukkueen kaverille pistepörssin voitto. Mutta sitä en ymmärrä, että kesken kautta yritetään pelata pistepörssin häntäpään kaverille yksi maali.
Tartun varmaan trolliin, mutta eihän Kuhta tainnut pelata ylivoimaa juuri ollenkaan (jos ollenkaan?) viime pelissä. Jos Soppa olisi sille maaleja väkisin halunnut, niin kai se kentällä olisi ollut, vai meinaatko että maali tulee paremmin 5vs5 -pelissä?
Ja juuri näissä tilanteissahan Kibe ei ole parhaimmillaan. Oliko kaudella 2005, kun maalipörssin voitosta taistelivat Pahi Saarela ja Kibe. Viimeisessä ottelussa vielä Lukko matkusti HIFK:n vieraaksi. HIFK oli ottelussa niskan päällä, mutta hävisi ottelun, sillä pelaajat Harkinsin johdolla pelasivat tilanteita ainoastaan Kibelle. Lopulta runkosarja päättyi Kiben toiseen peräkkäiseen maalipörssin kakkossijaan. Pudotuspeleissä muutamaa päivää myöhemminhän vastaan luisteli jälleen Lukko ja jokainen varmaan muistaa lopputuloksen.