Onhan tämä nyt ihan paskaa. Huippusentteri, jonka pitäisi hakata pisteitä vähintään lähelle piste-ottelu tahtia, on tehnyt 30 ottelussa 7 pistettä ja 3 huonoin +/- saldo. Vielä pitäisi jotain näyttöpaikkoja antaa 29 vuotiaalle "ammattilaiselle"? Tä? Menee kyllä yli mun käsityskyvyn. Kaveri on hommattu vähintään 2 sentteriksi tekemään tehoja ja jatkuvalla syötöllä, niitä tehoja ei ole tullut ja ilman tehoja Hirso on yhtä hyödyllinen kuin harjoitus-tötsä. Ainoastaan 8 pelissä pelannut ilman "pelimieheksi" katsottavaa vähintään yhtä laituria ja varmaankaan näissä peleissä tuo peliaika ei ole kovin korkea ollut, joten näin nopeasti veikkaisin, että 22 pelissä, vähintään yksi pelimies rinnalla ja keskiarvonen peliaika näissä uskoisin jotain 14-15 minuutin paikkeilla? Kyllähän tuossa on näyttöpaikkoja riittävästi ja Hirso saa kyllä tämän kauden osalta katsoa pelkästään itse siihen Kiben peiliin, turha hänen paskuudestaan on muita syyttää.
No kukin näkee asiat omalla tavallaan. Sitäpaitsi Kimi oli käytännössä koko kauden kolmossena, ihan ekoista peleistä asti. Tottakai myönnän ilman muuta että Kimi ei ole täyttänyt odotuksia. Siitä ei kahta sanaa. Mutta olen sitä mieltä, että jos ukot vaihtuvat koko ajan vierellä, niin on helvetin vaikea pelata omalla tasollaan. Vaikka kuinka olisi toisella laidalla pelimiestä, niin joudut joka pelissä käymään yhteisiä juttuja läpi. Et pääse keskittymään 100 %:sti itse matsiin. Mm. Kibeltä olen nyt kahdessa haastattelussa (toinen livenä) kuullut kuinka paljon helpompaa on, kun on pysyvät ketjut tai edes se toinen pari (ja tähän ei voi laskea Tuomaista). Ja tiedän sen toki omaltakin kohdaltani, tosin en lätkän parista. Ketjurulettia pelattiin mielestäni aivan liikaa Kimin(kin) kohdalla ja missään vaiheessa tilanne ei rauhoittunut. Kun sitten löytyi toimivalta näyttänyt ketjukoostumus, niin se hajotetaan. En ymmärrä. Ihmettelen suuresti myös, että miksi ihmeessä mies ei saanut juurikaan ylivoima-aikaa? Minusta on väärin puhua että Kimille annettiin paljon mahdollisuuksia, kun näin ei todellisuudessa ollut. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.
Keskimääräinen peliaika oli 12.52 ja se todellakin oli näin hyvin monessa ottelussa, ajoittain jopa alle.