Ja kun näin on, niin mitä pitäisi mielestäsi tehdä? Vaihtoehtojahaan oli käytännössä kolme
1) Hirso lähtee
2) Paskansyöjä lähtee
3) HIFK vetää kauden loppuun SM-Liiigan ylipalkatuimmalla nelos-sentterillä
Vaikka kuinka vituttaa, niin tähän on selkeä vastaus: 1. tai 3. Valmentajalla pitää olla oikeus valita pelaajansa, muuten tää ei ole mun HIFK. Mutta saa kai valmentajan pelaajavalinnoista silti olla eri mieltä? Samoin taimaus oli huono, miksi vasta tammikuu?
Ck: Sorry, nyt ei voi antaa Reddikselle aikaa 10 matsia löytää itsensä ja opetella aloittamaan. HIFK on pelannut jo 36 matsia ja kyennyt saavuttamaan Hirsokin riveissään liigan 4. sijan ja voittamaan myös ilman Granlundeja. Jos HIFK olisi syöksynyt sijalle 8, olisi ilman muuta pitänyt yrittää Hirso vs. Redenbach -vaihtokauppaa. Mun mielestäni nyt korjattiin a) liian myöhässä ja b) ehjää. Mitä isoja ongelmia HIFK:lla on nyt muka viime aikoina ollut, kun Hirso on ollut jengissä?? Pinnoja kerätään helvetinmoisella varmuudella ja Hirso on parantanut otteitaan. Ollaan neljäntenä ja viime kaudella, joka oli monien mielestä superhyperihanaa alusta loppuun, oltiin runkosarjan kolmosia. See the point ? Olisi ollut fiksumpaa antaa Hirson jatkaa nykyisessä ketjussaan ja olla tyytyväisiä Micken paluusta. Rahaa olisi kannattanut laittaa Reddistä mieluummin yhteen kiekollisen pakkiin juuri nyt. Mun perusteet kumpuavat siis aivan arkisen kliinisesti sarjatilanteesta, HIFK:n tämän hetken vireestä ja siitä faktasta, että tammikuun vahvistuksilla on aniharvoin saatu juuri sitä boostia, mikä vie mestaruuteen. Nämä eivät ole "mutta kun Hirso on oma jätkä" -mutinoita. Se tulee kirsikkana kakun päälle.