Mitkäs sitten on ne syyt, miksi Matikainen Kimin haluaisi Turussa pelaavan? Sekö, että uskoo Kimin kokoonpanossa olemisen edesauttavan voittoa? Sen, että SEURA tarvitsee sopimuspelaajansa panosta? Kai sieltä junnuista nyt joku löytyy, joka pelaa pari hajavaihtoa ja istuu mielellään äijien kanssa dösässä ja imee oppia.
Kiitokset Kimille tästäkin kaudesta. Hieno mies olet ja IFK-sydämesi aitoutta ei kenelläkään ole aihetta kyseenalaistaa. Olen pahoillani siitä, että jälleen kerran se oli Matikainen, joka tuli seuran ja Sinun väliin. Ei pelattu reilua peliä, mutta en voi kuin arvostaa moraaliasi ja haluasi taistella pelipaikkasi puolesta. Harmi vain, että asioista päättävillä ei ymmärrystä pelistä ja seuramme arvoista ollut edes vähää alusta.
Minne ikinä matkaatkin, toivotan onnea. Paikka Sinulle on aina auki "mun IFK:ssani". Monella pelaajalla olisi Sinulta paljon opittavaa. Eilinen jäälletulosi ottelun loputtua sai kyyneleet silmiini ja pahalta tuntui. Mutta osoitit jälleen kerran, miksi olet hieno mies. Ja miksi minä ja lukemattomat muut ihmiset arvostamme Sinua myös pelillisten ominaisuuksiesi lisäksi. Toivon, että minne matkasi ikinä jatkuukaan, siellä Sinua kohdellaan reilusti ja vaikeasta kaudesta huolimatta jaksat taistella joukkueesi eteen. Koska Kim Hirschovits, Sinä olet joukkuepelaaja. Ihan viimeisen päälle.