Oon kyllä erimieltä jonkun aikalisän merkityksestä. Pelissä on mainoskatkoa ym. vähän väliä ja näemmä Virtasen tyyliin nuo aikalisät ei kuulu niin miksi niitä pitäisi ehdoin tahdoin ottaa? Tänään huilitauko pitkän jälkeen oli ihan oikeaan paikkaan. Harvassa on ne kerrat kun aikalisä oikeasti on jotain auttanut... Pelaajat käy kuitenkin sen verran kuumana että puolet sanoista menee ohi...
Oon kyllä erimieltä jonkun aikalisän merkityksestä. Pelissä on mainoskatkoa ym. vähän väliä ja näemmä Virtasen tyyliin nuo aikalisät ei kuulu niin miksi niitä pitäisi ehdoin tahdoin ottaa? Tänään huilitauko pitkän jälkeen oli ihan oikeaan paikkaan. Harvassa on ne kerrat kun aikalisä oikeasti on jotain auttanut... Pelaajat käy kuitenkin sen verran kuumana että puolet sanoista menee ohi...
Yksi voitto ja Marko Virtanen pomppaa papereissani samalle sivulle Dufvan ja Ahon seuraksi. Kolmelta kaudelta kahdet mitalipelit ovat riittävä näyttö tälle negailijalle.
Sanansa mittainen mies on @ZayWest. Kunnioitusta herättävää toimintaa.Turhat lätinät hiuksista sinne itseensä, eli kiitos ja anteeksi Marko Virtanen!
Turhat lätinät hiuksista sinne itseensä, eli kiitos ja anteeksi Marko Virtanen!
Turhat lätinät hiuksista sinne itseensä, eli kiitos ja anteeksi Marko Virtanen!
Kummitukselta spesiaali peukku ylös tälle!Turhat lätinät hiuksista sinne itseensä, eli kiitos ja anteeksi Marko Virtanen!
Ha ha haa, sä jaksat kyllä aina naurattaa, "Eki"Huvittavaa, kuinka Marko Virtanen saa nyt ylistystä kaikilta. Vielä pari kukautta sitten tilanne oli aivan toisenlainen.
Täällä dissattiin ihan urakalla meidän Markoa ja nyt menestyksen hetkellä nämä glory hunter tyypit kääntelee täällä vauhdikkaasti takkejaan :(
Nämä selkäänpuukottajat saavat itseni kaltaiset tosi fanit voimaan pahoin. Toivottavasti ymmärrätte edes pysyä poissa hallilta, näinä menestyksen hetkinä.
Häpeän teitä!
Itsehän olen aina tiennyt, että Marko on suuri visionääri ja olen jaksanut kannustaa häntä ankeinakin aikoina
Mulle taas jäi fiilis ettei oikein kukaan ollu vireessä. Siinä on valkun aika huono heittää ketää askii kun kaikki yskii?Kolmas kausi Veltsulle ja toinen kerta kun pelataan mitalista. Veltsun reagointitaidoissa ja tiettyjen pelaajien vireen "haistamisessa" on väliin ongelmia mutta kun tulos on taas tämä niin vaikeaa valittaa. Hyvä Veltsu!
Niin... Kyllä Veltsukin varmaan haluaisi rahallisesti valmiit markkinat josta vain valita täsmä-pelaajia. Mutta se vaan ei mee meillä niin. Jos tuore Stanley Cup -voittaja kehuu tuoreeltaan entistä valmentajaansa, siis samaa kaveria jota tällä palstalla pidetään varmojen lähteiden mukaan muutamien pelaajien savustajana JYPistä pois, niin onnea vaan jatkoon valitulla tiellä...Kolmas kausi Veltsulle ja toinen kerta kun pelataan mitalista. Veltsun reagointitaidoissa ja tiettyjen pelaajien vireen "haistamisessa" on väliin ongelmia mutta kun tulos on taas tämä niin vaikeaa valittaa. Hyvä Veltsu!