Väitän, että tunnistaisin sokkotestissä toisistaan ainakin taviskokiksen, light-kokiksen, zerokokiksen, pepsin ja pepsimaxin.
Harva lighteja paremmaksi väittää, mutta omaan makuuni ne käy sen verran hyvin, etten viitsi moninkertaista energiamäärää vetää peruscolasta. Lisäksi sokerilimut maistuvat aivan tajuttoman makealta lightien jälkeen. Näin on vissi.No tietenkin on, mutta ei kaikki läskisäkit voi oikeaa kokista juoda ja itsesuggestiolla osa on jopa saanut itsensä aivopestyä kuvitelmaan että joku esanssipaska olisi parempaa kuin aito.
Harva lighteja paremmaksi väittää, mutta omaan makuuni ne käy sen verran hyvin, etten viitsi moninkertaista energiamäärää vetää peruscolasta. Lisäksi sokerilimut maistuvat aivan tajuttoman makealta lightien jälkeen. Näin on vissi.
Tätä on väittänyt moni muukin, mutta ne kokeet, joista itse olen kuullut, ovat osoittaneet uhon vääräksi. Ehkä jotkut ääripäät menee kohdilleen, mutta en jaksa uskoa, että kaikki menisivät millään oikein. Makuaisti on yllättävän paljon sidoksissa brändiin..
Olet väärässä, Hesburger on kaikessa parempi kuin McDonals, paitsi hinnoissa.Mäkkäristä tulikin mieleeni Hese. Hyi olkoon mitä paskaa, mielummin olen nälässä kun vedän näitä kuivia ja mauttomia ranskalaisia tai pahoilla majoneeseilla täytettyjä hampurilaisia. Samaa kastia abc-huoltsikan vastaavien kanssa. Yök.
Mäkkäristä tulikin mieleeni Hese. Hyi olkoon mitä paskaa, mielummin olen nälässä kun vedän näitä kuivia ja mauttomia ranskalaisia tai pahoilla majoneeseilla täytettyjä hampurilaisia. Samaa kastia abc-huoltsikan vastaavien kanssa. Yök.
Valioyksilö kirjoitti:Väitän, että tunnistaisin sokkotestissä toisistaan ainakin taviskokiksen, light-kokiksen, zerokokiksen, pepsin ja pepsimaxin.[/quote
Tätä on väittänyt moni muukin, mutta ne kokeet, joista itse olen kuullut, ovat osoittaneet uhon vääräksi. Ehkä jotkut ääripäät menee kohdilleen, mutta en jaksa uskoa, että kaikki menisivät millään oikein. Makuaisti on yllättävän paljon sidoksissa brändiin, ellei silmiä pelata pois.
Meillä joskus koulussa kokeiltiin tota, niin kaveri sai kaikki oikein, kun oli neljässä mukissa muistaakseni Normicokista, Zeroo, Pepsiä ja jotain muuta, en muista mitä, olisko ollu Maxia.. Itse en kyllä tunnistaisi..
Olet väärässä, Hesburger on kaikessa parempi kuin McDonals, paitsi hinnoissa.
QUOTE]
Ranskalaiset mäkistä ja purilaiset Hepsunberistä.
Mielestäni on hyvin hämmästyttävää kun eräs kaverini väitti ettei maista Pepsi Maxissa ja sokeri-Pepsissä mitään eroa. Puhuu paskaa tai omaa todella erikoisen makuaistin.
Asiasta seuraavaan. Kaikki juotava on lasipakkauksessa huomattavasti paremman makuista. Psykologiaa tai ei.
Subwaysta saa paremmanmakuista (ja ilmeisesti ei-niin-epäterveellistä) ruokaa kuin mäkkäreistä tai heseistä.
Täytyy vielä mainita Lidlin tuotteista: Lidlin tuliset makkarat ja pakaste salamipizzat, joita myydään 3 kpl pakkauksissa. Erittäin herkullista!
Maistamatta paskaa. Karvakäsien tekemille aidoille ruuille -bEn ole varma tarkoitatko samanlaisia pakastepizzoja, joista ainakin itse pidän todella paljon. Sellaisia vähän pannupizzan tyylisiä, paksumpia kuin normit. Makuina ainakin kinkku-ananas ja salami. Ihan pirun hyviä!
Ja Dr. Pepper pesee noi kaikki muut kolalitkut... Turha inistä enempää!
Subwaysta saa paremmanmakuista (ja ilmeisesti ei-niin-epäterveellistä) ruokaa kuin mäkkäreistä tai heseistä.
Ja kyllä minä olen löytänyt ihan oikeaa Dr. Pepperiä mm. Turtolan ja Nokian sittareista. Turtolassa sekä tölkissä että ½ litran pullossa, Nokialla tölkissä. Herkkuva.
Tottakai niissä huomaa eron, jos suoraan pullosta vetää tai verrattavana on pelkästään yksi kumpaakin lajia. Cokis, Zero, light-coke, Pepsi + Max ja vaikka joku Lidl-cola samaan lämpötilaan jäähdytettynä ja valkoisesta kertiksestä vedettynä, ja saa olla aika kova jätkä, että löytää edes sen aidon ja oikean mustan kullan. Tästä on jauhettu niin kauan jo kaveripiirissäkin, että pakko kai se on testata joskus.Minäkin kyllä väitän, että sellaisilla ihmisillä on makuaistissa vikaa, joka ei sokerittomia limppareita normaaleista tunnista. Itsehän kyllä tunnistan myös Cociksen, Pepsin ja halpiskolatkin toisistaan.
Kyllä Subway vie ehdottomasti voiton kaikista hampurilaispaikoista.
Mäkkäristä tulikin mieleeni Hese. Hyi olkoon mitä paskaa, mielummin olen nälässä kun vedän näitä kuivia ja mauttomia ranskalaisia tai pahoilla majoneeseilla täytettyjä hampurilaisia. Samaa kastia abc-huoltsikan vastaavien kanssa. Yök.
Kuka nyt ylipäätään haluaa hampurilaisaterian Hesestä tai McD:stä.Jos haluaa hampurilaisaterian niin siihen ei subi auta...vai mitä?
Subit hakkaa ketjuhampurilaiset helposti maultaan ja yleensä myös ympäristöltään. Ja hintaahan noilla ei erityisen paljon ole, jos vertaa varsinkin Heseen.
Jos haluaa hampurilaisaterian niin siihen ei subi auta...vai mitä?