kumikiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HOKKI
Huikean hyvä uutinen! Negatiivisia talousuutisia Mestis-puolella riittää, on todella hieno fiilis kun saa lukea välillä positiivisiakin. Onnittelut Vantaalle tästä!
Saisikohan se korealainen sponssi hommattua paikalle pohjoiskorealaisia?
Ettei vaan nyt olla tekemässä TamU:t kiekkopuolella.
Me, tai minä olen sitä mieltä Jokerit yhteystyösopimuksesta sitä mieltä, että vois olla parempaakin. Jokeri yhteistyö on rahalliste K-Vantaalle ollut lottovoitto, joten fanitkin hyväksynee sen. Lohella ei kulje kovin hyvin, joten tähän yhteistyöhön, miksi Jokereiden A-junnujen ykkösketju ei ole Lohessa??? Saisivat miesten pelejä ja sitä kautta mahdollisesti nousta KHL;ään? Nyt ne junnut lähtevät muille maile. Ruutanat on sitä mieltä, että pakko tehdä yhteistyötä jonkun joukkueen kanssa. Se on vaan elin ehto.
Jokereiden logo paidoissa kyllä syö faneja sillä ei kahden joukkueen logo voi olla samassa pelipaidassa!
Jokert yhteistyö jatkuu. Ja kuulemma Jokerilogo palaa hihasta, rintaan takas. Jokerit jo nimes 5 pelaajaa, jotka pelaa koko kauden Lohessa. Huhujen mukaan Jokerit tekee, jonkun Liigajoukkueen kanssa farmisopimuksen, joten Jokerien kovimpia pelaajia ei nähdä Vantaalla, vaan jossain Liigajoukkueessa.
Pelicansistahan jotain vaimeaa huhuilua joskus kuului. Jukurit voisi olla potentiaalinen vaihtoehto myös. Tietoa toki minulla asiasta yhtä vähän kuin sinulla.Onko minkäänlaista tietoa siitä, että mikä liigajoukkue olisi kyseessä, jos kerran tällaista huhua on liikkeellä?
Tulee tauko sitten hyvään saumaan Lohelle, kun ei tule ongelmia karanteenien kanssa otteluiden suhteen.Jukuri ja Ingnatiew vuorottelee, vierasmatseissa Venäjällä.