@Lättykuningas laittoi kyllä hyvän hahmotelman. Olin jo itse ehtinyt unohtaa kick offin jälkeen kuinka moni hyvä pelaaja loppupeleissä jatkoi. Hartikaista ei jää ikävä, näki että pelasi itselleen kun kausi eteni. Nordgren ja Kangasniemi saavat Seppälästä varmasti erittäin kovan kapellimestarin.
Tärkeintä minusta on että joukkueen ydinrunko pysyi kerrankin samana, ja luulen että näillä vahvistuksilla maustettuna on mahdollisuudet oikeastaan mihin vaan. Päättyneellä kaudella nähtiin jo useaan otteeseen mihin tuolla rungolla on mahdollisuuksia.
Itselle tuleva kausi tuntuu ainakin oman kolmetoistavuotisen kannattajaurani lupaavimmalta kaudelta ja uudet tuulet ovat puhaltaneet. En pane pahakseni mikäli liigavisiokin jossain vaiheessa etenee konkreettisemmalle tasolle, mutta minulle hienoa on pelkästään se että jotain edistystä tapahtuu ja remmissä on ihmisiä joita kiinnostaa Vantaa ja alueen kiekkoilun kehittäminen. Ei jää ikävä Blues/Korea/HIFK/Jokerit-farmisekoiluita ja vastaavaa ala-arvoisuutta en toivo koskaan enää näkeväni.
Kyllä tästä hyvä tulee. Näillä sanoilla haluan toivottaa kaikille Lohenmielisille oikein mukavaa juhannusta. Vaikka kesä on vasta alussa, ei haittaa että se syksy sieltä joskus tulee koska se tarkoittaa mestiksen alkamista.