Kiekko-Vantaa 2024–2025

  • 19 772
  • 65

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
En löytänyt sopivaa ketjua, joten kysytään täällä.

Tuli selattua U16 sarjoja tulevalle kaudelle. Mestisjoukkueiden osalta huomasin, että Kiekko-Vantaa ei ole ilmoittanut joukkuetta SM-karsintaan tai Mestis-karsintaan. Mistä tämä johtuu?
Kyseinen ikäryhmä sössittiin junnupuolella kokonaan jo vuosia sitten. Sitä ei ole ollut muutamaan vuoteen. Eli -09 ikäluokasta kyse.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Kyseinen ikäryhmä sössittiin junnupuolella kokonaan jo vuosia sitten. Sitä ei ole ollut muutamaan vuoteen. Eli -09 ikäluokasta kyse.
Kiitos tiedosta. Tämä on aika mielenkiintoista. Yhden kokonaisen ikäluokan puuttuminen on hyvin harvinaista tämän kokoluokan seuralle ja sillä on varmasti paljon negatiivisia vaikutuksia juniorityön kehittymisessä jatkossa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kiitos tiedosta. Tämä on aika mielenkiintoista. Yhden kokonaisen ikäluokan puuttuminen on hyvin harvinaista tämän kokoluokan seuralle ja sillä on varmasti paljon negatiivisia vaikutuksia juniorityön kehittymisessä jatkossa.
Jep. Koko ikäryhmä lähti seuran junioripuolen toiminnan johdosta kävelemään. Siirtyivät muualle tai lopettivat. Kyllähän tuo on vaikeuttanut osittain seuraavienkin ikäryhmien tekemistä. Nytkin -10 ikäryhmä levisi kilpakiekkoon tultaessa pitkin logoseuroja sen verran ettei sieltä tulevalla kaudella löydy AAA-joukkuetta. Tämänkin takana tosin pitkä tarina koska U15 ikään tultaessa Kiekko-Vantaan ja EVUn pitäisi yhdistyä. Eivät nyt yhdistyneet ja näyttää että vihkoon meni. Toki en tiedä olisiko se yhdistyminenkään auttanut jos koko kärki lähtee Jokereihin ja HIFK:hon kertarysäyksellä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Mikä hinta? Paljonko nousee kampanjan jälkeen?
Ruutanakausari 119€ (sisältää myös jäsenmaksun), sillä näkee kaikki pelit harjoitusmatseista suomen cuppiin ja pleijareihin normi kotipelejä unohtamatta. Normaali tarjouskausari 99€ jolla näkee kait muut paitsi pleijarit.

Muoks. Ruutanakausari 149€ +20€ jäsenmaksu 21.6 alkaen ja normikausari 249€ 21.6 alkaen.
 

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Mitäs mieltä ootte noista viimeisimmistä pelaajajulkaisuista, toivottavasti onnistuvat. Oonko nyt ihan väärässä kun tulkitsi näin, että hyökkäys on nyt tässä, mut puolustus on vielä vajaa?
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, Carolina Hurricanes
Mitäs mieltä ootte noista viimeisimmistä pelaajajulkaisuista, toivottavasti onnistuvat. Oonko nyt ihan väärässä kun tulkitsi näin, että hyökkäys on nyt tässä, mut puolustus on vielä vajaa?
Ei kumpikaan ollut kärkikorin pelaajia mitä sieltä tuli, mutta hyökkäyksen kärki on kyllä jo valmiiksi terävä. Peltola on mielestäni hyvä haku hyökkäykseen ja tiedotteestakin kävi ilmi, että on sellainen pelaaja joka haluttu Vantaalle jo pidempään. Tiusanen taas tuo leveyttä ja pystyy pelaamaan eri rooleissa. Tuo nopeutta, mutta on kyllä hyvin pieni. Teki kuitenkin viime kaudella Liiga-debyytin. Mielenkiintoinen haku.

Jos tätä hahmotelmaa nyt päivittää, niin rosteri tällä hetkellä:

Helomaa (Varis)

Alho-Haarti
Vainio-Lehtinen
Rautiala-Niemeläinen
Holttinen

Kangasniemi-Seppälä-Nordgren
Peltola-Maansaari-Tenhovuori
Iso-Kuortti-Menna-Sivonen
Rautama-Turunen-Kuhta

+ Gustafsson, Tiusanen
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
@Lättykuningas laittoi kyllä hyvän hahmotelman. Olin jo itse ehtinyt unohtaa kick offin jälkeen kuinka moni hyvä pelaaja loppupeleissä jatkoi. Hartikaista ei jää ikävä, näki että pelasi itselleen kun kausi eteni. Nordgren ja Kangasniemi saavat Seppälästä varmasti erittäin kovan kapellimestarin.

Tärkeintä minusta on että joukkueen ydinrunko pysyi kerrankin samana, ja luulen että näillä vahvistuksilla maustettuna on mahdollisuudet oikeastaan mihin vaan. Päättyneellä kaudella nähtiin jo useaan otteeseen mihin tuolla rungolla on mahdollisuuksia.

Itselle tuleva kausi tuntuu ainakin oman kolmetoistavuotisen kannattajaurani lupaavimmalta kaudelta ja uudet tuulet ovat puhaltaneet. En pane pahakseni mikäli liigavisiokin jossain vaiheessa etenee konkreettisemmalle tasolle, mutta minulle hienoa on pelkästään se että jotain edistystä tapahtuu ja remmissä on ihmisiä joita kiinnostaa Vantaa ja alueen kiekkoilun kehittäminen. Ei jää ikävä Blues/Korea/HIFK/Jokerit-farmisekoiluita ja vastaavaa ala-arvoisuutta en toivo koskaan enää näkeväni.

Kyllä tästä hyvä tulee. Näillä sanoilla haluan toivottaa kaikille Lohenmielisille oikein mukavaa juhannusta. Vaikka kesä on vasta alussa, ei haittaa että se syksy sieltä joskus tulee koska se tarkoittaa mestiksen alkamista.
 

Severi94

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa
@Lättykuningas laittoi kyllä hyvän hahmotelman. Olin jo itse ehtinyt unohtaa kick offin jälkeen kuinka moni hyvä pelaaja loppupeleissä jatkoi. Hartikaista ei jää ikävä, näki että pelasi itselleen kun kausi eteni. Nordgren ja Kangasniemi saavat Seppälästä varmasti erittäin kovan kapellimestarin.

Tärkeintä minusta on että joukkueen ydinrunko pysyi kerrankin samana, ja luulen että näillä vahvistuksilla maustettuna on mahdollisuudet oikeastaan mihin vaan. Päättyneellä kaudella nähtiin jo useaan otteeseen mihin tuolla rungolla on mahdollisuuksia.

Itselle tuleva kausi tuntuu ainakin oman kolmetoistavuotisen kannattajaurani lupaavimmalta kaudelta ja uudet tuulet ovat puhaltaneet. En pane pahakseni mikäli liigavisiokin jossain vaiheessa etenee konkreettisemmalle tasolle, mutta minulle hienoa on pelkästään se että jotain edistystä tapahtuu ja remmissä on ihmisiä joita kiinnostaa Vantaa ja alueen kiekkoilun kehittäminen. Ei jää ikävä Blues/Korea/HIFK/Jokerit-farmisekoiluita ja vastaavaa ala-arvoisuutta en toivo koskaan enää näkeväni.

Kyllä tästä hyvä tulee. Näillä sanoilla haluan toivottaa kaikille Lohenmielisille oikein mukavaa juhannusta. Vaikka kesä on vasta alussa, ei haittaa että se syksy sieltä joskus tulee koska se tarkoittaa mestiksen alkamista.
Se on just näin! Tulevaisuus näyttää vihdoinkin raikkaalta tekemiseltä, kiitos! Ainoa minkä ehkä muuttaisin on tuo kärkiketju. Tasaisuuden nimissä?
 

TKR-69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Kangasniemi-Maansaari-Nordgren
Peltola-Seppälä-Sivonen
Iso-Kuortti-Menna-Tenhovuori
Rautama-Turunen-Gustafsson

Siinä mun hyökkäysketjut. En laittais kaikkia munia samaan koriin, joten laittaisin Seppälän kakkosketjuun, jolla myös tulisi leveyttä joukkueeseen. Tenhovuori on mielenkiintoinen tapaus. Jos kulkee, niin ykkösketjun mies, mutta kun ei ole vaan pariin vuoteen oikein kulkenut. Pakit pelatkoon ketä kenenkin kanssa, kunhan Rautiala on seiska pakki. Helomaa löi ittensä läpi ja on Mestiksen eliittiä, mutta jos tulee loukkaantuminen niin mitäs sitten?
 

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Tää ois aika hyvä Rosteri ja Rautsin roolista oon tasan samaa mieltä, mut pahoin pelkään, et oon tai ollaan väärässä
 

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Ketä muuTen veikkaatte Kapteenistoon, omat suosikit oli Maansaari C, Vainio A, ainakin nää kaksi on mielessä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös