Kiekko-Vantaa 2024–2025

• 51 724
  • 221
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, Carolina Hurricanes
Kaksi Jokeri-peliä nähty paikan päällä ja täytyy sanoa, että oon tykännyt siitä miltä toi jengi näyttää jo nyt. Paljon hyviä asioita pelissä ja toki on parannettavaakin paljon esim ylivoiman kanssa.

Mutta esim Nordgren on tässä kohtaa niin paljon paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten syksyllä. Hyvä kutina ja on muuten hyvännäköistä pelipaitaa nyt.

TKR-69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Tulihan avattua jääkiekkokausi eilen. Ei mitään uutta, näytti kun viime kausi olisi jatkunut. Sellaista kuraa oli peli.

Muutama juttu tästä Lohen toiminnasta. Miksi harkkapelejä on vain 6? Miksi näissä harkkapeleissä ei pelaa paras kokoonpano? Vain 2 harkkapeliä enään ja sitten peli pitäisi kulkea, että pisteitä tulee.

Eilen eka erä oli, kai puolustuspelin harjoittelua? Omissa pyöri, eikä paljon hyökätty. En vaan osaa sanoa minkälainen on Mannisen pelikirja. Mun mielestä sellaista ei ole. Ylivoima ei toimi, kuten ei ole toiminut moneen vuoteen. Laukaukset puuttuu, yritetään viedä kiekko maaliin. Muutenkin jätetään laukaisematta, mielummin yritetään kikkailla, tai syöttää, ja tilanne valuu hukkaan.

Huhun mukaan Lohessa työskentelevä henkilö jättää Lohen ja siirtyy uralla eteenpäin. Tämä on menetys ja ihmettelen, kuka hänen työnsä jatkossa hoitaa.

Suosikkijoukkue
TuTo
K-Vantaa tosiaan kohtaa TuTon kahdesti ensi viikolla. Mielenkiintoiset pelit edessä, kun molemmat joukkueet taitavat haaveilla menestyksestä tulevalla kaudella.

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, Kampparit
Ei kai tuolla juuri muita varsinaisia työntekijöitä ole kuin Mannonen. Häntä on vaikea korvata, ainakaan samanhintaisella tyypillä kun miettii mitä kaikkea herra joutuu tällä hetkellä hoitamaan.
Tulee Mikkeliin ja Jukureihin hommiin viestintävastaavan tontille

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
En haluaisi olla näin skeptinen, mutta tämä mv Varis ei ole mua vakuuttanut millään lailla, ainakaan vielä. Toivottavasti tämän illan jälkeen olen erimieltä. Mietin tuossa jopa että mitä jos Huhtamaa sportista tulisi Vantaalle lainalle kun Sport otti sinne myös Halosen. Vähän sama kun toivon että laittaisi sitten edes huomiseen peliin Okko-Maansaari-Nordgren kentän. Olen yhä sitä mieltä että se on meidän syömähammas vastustajia kohtaan. Oli sitten toinen kenttä peltola-Seppälä/Menna-Kuhta. Treenipelejähän vielä mutta ensi viikkoa kohti olisi hyvä yrittää.

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Yön yli nukuttu eilisen pettymyksen jälkeen ja on vähän sellainen olo tai epäilys, että tietääkö hän nää meidän valmentajat ollenkaan mitä tavoitellaan, YVsssä ei lauota, maalille ajetaan silloin tällöin ja kuten ottelu raportissa luki, niin se tylsyys maali paikoissa puuttuu, sama oli jo viime kaudella, hmmm, puolustuksessa tehdään kamalia virheitä...., vai pitääkö tässä ajatella kuten teatteri maailmassa, että huono kenraali tietää hyvää ensi-iltaa, varsinkin kun sama jengi vastassa silloinkin. Toivottavasti on näin.

tikitalkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs mieltä ootte noista viimeisimmistä pelaajajulkaisuista, toivottavasti onnistuvat. Oonko nyt ihan väärässä kun tulkitsi näin, että hyökkäys on nyt tässä, mut puolustus on vielä vajaa?
Puolustus on joukkueen pääasiallinen ongelma. Vainio vaihtoon ja Laukkasen kopio tilalle, jos sellainen löytyisi.

Okon työmäärä ärsyttää. Tekisi hommat myös puolustussuuntaan. Häviää keveytensä takia kaksinkamppailut.

2 x 2 suunnan voimahyökkääjää
2 x kiekollinen pakki

Muuten ranking kirjoissani 7.

Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Puolustus on joukkueen pääasiallinen ongelma. Vainio vaihtoon ja Laukkasen kopio tilalle, jos sellainen löytyisi.

Okon työmäärä ärsyttää. Tekisi hommat myös puolustussuuntaan. Häviää keveytensä takia kaksinkamppailut.

2 x 2 suunnan voimahyökkääjää
2 x kiekollinen pakki

Muuten ranking kirjoissani 7.
Allekirjoitan ainoastaan Okon ajoittaisen löysyyden puolustussuuntaan. Täällä ei ole rahaa tuollaisiin vahvistuksiin, eiköhän suurin osa ole mennyt vanhojen pitämiseen ja muutamaan nordikselta palaavaan jätkään.

Joukkueen runko on ensimmäistä kertaa varmaan koskaan pysynyt suht samana toista kautta putkeen, joten itse uskon että kyllä se tästä lähtee. Muuten aloittaisin siivoustalkoot Mannisesta mikäli prakausta on havaittavissa. Katsotaan runkosarjan lopussa mikä se ranking on, mutta itse uskallan väittää että ylempi kuin 7 vaikka tähän ei enää vahvistuksia tulekaan.

tikitalkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Allekirjoitan ainoastaan Okon ajoittaisen löysyyden puolustussuuntaan. Täällä ei ole rahaa tuollaisiin vahvistuksiin, eiköhän suurin osa ole mennyt vanhojen pitämiseen ja muutamaan nordikselta palaavaan jätkään.

Joukkueen runko on ensimmäistä kertaa varmaan koskaan pysynyt suht samana toista kautta putkeen, joten itse uskon että kyllä se tästä lähtee. Muuten aloittaisin siivoustalkoot Mannisesta mikäli prakausta on havaittavissa. Katsotaan runkosarjan lopussa mikä se ranking on, mutta itse uskallan väittää että ylempi kuin 7 vaikka tähän ei enää vahvistuksia tulekaan.
Saatat olla oikeassa. Kyllä Vantaa pelaa hyvin, kun henki sattuu päälle. Katsojille parempi, jos jokainen joukkue antaa parastaa, sillä esim. Keupa saattaa jopa yllättää h.pelien perusteella eli ilmeet parantuneet kautta linjan. Mielenkiinnolla katson 5 ekaa kierrosta ja saa osviittaa hyppösinkö aasin paskaan mielipiteilläni vai olinko hajulla.

Okko saisi ottaa mallia isoveljestä ja löytää se sisukkuus lopuille 30 sekunnille eli potkua 1/2 jääajasta‍♂️

Manninen on nyt näyttöpaikassa ja jos ei tämä kausi ole mintissä niin en usko jatkoon. Kaikille vaan tsemiä ja tehkäämme parhaamme jokainen

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat

Mulla on kans sellainen kutina, että tää on Manniselle kausi teemalla Now of Never, mun veikkaus sijoituksesta runkosarjan jälkeen on 5 tai 6.

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä toivon että sarjapeleihin lähdetään Kangasniemi-Maansaari-Nordgren kentällä, vaikka ei viimeksi tehoja tullut kun kesken pelin laitettiin kenttä yhteen niin peli muuttui paljon heti vauhdikkaanmaksi ja paikkoja alkoi tulla. Ja mikä tärkeintä näytti että pojat nauttivat. Ettei mennä niin että yritetään tehdä pari kenttää ja mikään ei toimi loppuunasti. Tämä varsinkin jos Seppälä yhä sivussa. Pelataan kuitenkin pisteistä eikä kaikki pelaa systeemillä.

Ja sitä paitsi kuhta menna peltola kenttä toimi myös.

tikitalkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä toivon että sarjapeleihin lähdetään Kangasniemi-Maansaari-Nordgren kentällä, vaikka ei viimeksi tehoja tullut kun kesken pelin laitettiin kenttä yhteen niin peli muuttui paljon heti vauhdikkaanmaksi ja paikkoja alkoi tulla. Ja mikä tärkeintä näytti että pojat nauttivat. Ettei mennä niin että yritetään tehdä pari kenttää ja mikään ei toimi loppuunasti. Tämä varsinkin jos Seppälä yhä sivussa. Pelataan kuitenkin pisteistä eikä kaikki pelaa systeemillä.

Ja sitä paitsi kuhta menna peltola kenttä toimi myös.
Pakkohan se on olla tupsutassu ja maakiitäjä tekemässä miehen työt niin surffitukka saa liuhotella loppu jalan nostoilla lesosti vaihtoon

Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Pakkohan se on olla tupsutassu ja maakiitäjä tekemässä miehen työt niin surffitukka saa liuhotella loppu jalan nostoilla lesosti vaihtoon
En tiedä mitä patoutumia sinulla Okkoa kohtaan on, mutta voisitko ehkä tehdä aiheelle oman ketjun.

Edit. Ei sillä että täällä hirveästi trafiikkia olisi mutta itseä nämä epäolennaiset ja täysin nollatason viestit naapurileiristä ärsyttävät.

tikitalkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
KiVa on tärkeä joukkue myös ja tuttu organisaatio, joten en dissaa vaan olen kriittinen, kun paikka ilmenee. Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa asioita suoraan, oli jengi mikä tahansa. Omat saa runtua siinä missä Ketterä tai tuto.

Tarkoitus on kiinnittää huomiota asioihin, jotka jokainen tietää ja huomaa, mutta asiaa ei sanota ääneen. Okko saa myös kehuja, mutta jäälle tulee jättää kaikkensa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joskus riittää että on parempi paikallaolijoista ja tämä päti Lohen tämän illan esitykseen. Puolustuspelaamisen on oltava Tikkurilassa huomattavasti terävämpää mikäli meinataan edes haastaa Jokerit.

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli kyllä aika hirveän sekavaa peliä, mutta voitto kuitenkin tärkeintä. Ehdin jo muutaman kirosanan päästää kun aattelin että tuohon loppuun Manninen laittaa aivan väärät jätkät jäälle, taisi tajuta itsekin kun alkoi TuTo taas lähestyä.
Tuota ykköstä en kyllä lähtisi rikkomaan mutta mietin olisiko Peltolan tilalla Tenhovuori osuvampi.

Huomiseen terävyyttä todella tarvitaan, ehkä hyvä sen suhteen ettei voitto tänään tullut helpolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy