Pystytkö yhtään tarkentaa?Huhun mukaan Lohessa työskentelevä henkilö jättää Lohen ja siirtyy uralla eteenpäin
Ei kai tuolla juuri muita varsinaisia työntekijöitä ole kuin Mannonen. Häntä on vaikea korvata, ainakaan samanhintaisella tyypillä kun miettii mitä kaikkea herra joutuu tällä hetkellä hoitamaan.Pystytkö yhtään tarkentaa?
Tulee Mikkeliin ja Jukureihin hommiin viestintävastaavan tontilleEi kai tuolla juuri muita varsinaisia työntekijöitä ole kuin Mannonen. Häntä on vaikea korvata, ainakaan samanhintaisella tyypillä kun miettii mitä kaikkea herra joutuu tällä hetkellä hoitamaan.
Puolustus on joukkueen pääasiallinen ongelma. Vainio vaihtoon ja Laukkasen kopio tilalle, jos sellainen löytyisi.Mitäs mieltä ootte noista viimeisimmistä pelaajajulkaisuista, toivottavasti onnistuvat. Oonko nyt ihan väärässä kun tulkitsi näin, että hyökkäys on nyt tässä, mut puolustus on vielä vajaa?
Allekirjoitan ainoastaan Okon ajoittaisen löysyyden puolustussuuntaan. Täällä ei ole rahaa tuollaisiin vahvistuksiin, eiköhän suurin osa ole mennyt vanhojen pitämiseen ja muutamaan nordikselta palaavaan jätkään.Puolustus on joukkueen pääasiallinen ongelma. Vainio vaihtoon ja Laukkasen kopio tilalle, jos sellainen löytyisi.
Okon työmäärä ärsyttää. Tekisi hommat myös puolustussuuntaan. Häviää keveytensä takia kaksinkamppailut.
2 x 2 suunnan voimahyökkääjää
2 x kiekollinen pakki
Muuten ranking kirjoissani 7.
Saatat olla oikeassa. Kyllä Vantaa pelaa hyvin, kun henki sattuu päälle. Katsojille parempi, jos jokainen joukkue antaa parastaa, sillä esim. Keupa saattaa jopa yllättää h.pelien perusteella eli ilmeet parantuneet kautta linjan. Mielenkiinnolla katson 5 ekaa kierrosta ja saa osviittaa hyppösinkö aasin paskaan mielipiteilläni vai olinko hajulla.Allekirjoitan ainoastaan Okon ajoittaisen löysyyden puolustussuuntaan. Täällä ei ole rahaa tuollaisiin vahvistuksiin, eiköhän suurin osa ole mennyt vanhojen pitämiseen ja muutamaan nordikselta palaavaan jätkään.
Joukkueen runko on ensimmäistä kertaa varmaan koskaan pysynyt suht samana toista kautta putkeen, joten itse uskon että kyllä se tästä lähtee. Muuten aloittaisin siivoustalkoot Mannisesta mikäli prakausta on havaittavissa. Katsotaan runkosarjan lopussa mikä se ranking on, mutta itse uskallan väittää että ylempi kuin 7 vaikka tähän ei enää vahvistuksia tulekaan.
Mulla on kans sellainen kutina, että tää on Manniselle kausi teemalla Now of Never, mun veikkaus sijoituksesta runkosarjan jälkeen on 5 tai 6.Allekirjoitan ainoastaan Okon ajoittaisen löysyyden puolustussuuntaan. Täällä ei ole rahaa tuollaisiin vahvistuksiin, eiköhän suurin osa ole mennyt vanhojen pitämiseen ja muutamaan nordikselta palaavaan jätkään.
Joukkueen runko on ensimmäistä kertaa varmaan koskaan pysynyt suht samana toista kautta putkeen, joten itse uskon että kyllä se tästä lähtee. Muuten aloittaisin siivoustalkoot Mannisesta mikäli prakausta on havaittavissa. Katsotaan runkosarjan lopussa mikä se ranking on, mutta itse uskallan väittää että ylempi kuin 7 vaikka tähän ei enää vahvistuksia tulekaan.
Pakkohan se on olla tupsutassu ja maakiitäjä tekemässä miehen työt niin surffitukka saa liuhotella loppu jalan nostoilla lesosti vaihtoonMä toivon että sarjapeleihin lähdetään Kangasniemi-Maansaari-Nordgren kentällä, vaikka ei viimeksi tehoja tullut kun kesken pelin laitettiin kenttä yhteen niin peli muuttui paljon heti vauhdikkaanmaksi ja paikkoja alkoi tulla. Ja mikä tärkeintä näytti että pojat nauttivat. Ettei mennä niin että yritetään tehdä pari kenttää ja mikään ei toimi loppuunasti. Tämä varsinkin jos Seppälä yhä sivussa. Pelataan kuitenkin pisteistä eikä kaikki pelaa systeemillä.
Ja sitä paitsi kuhta menna peltola kenttä toimi myös.
En tiedä mitä patoutumia sinulla Okkoa kohtaan on, mutta voisitko ehkä tehdä aiheelle oman ketjun.Pakkohan se on olla tupsutassu ja maakiitäjä tekemässä miehen työt niin surffitukka saa liuhotella loppu jalan nostoilla lesosti vaihtoon
On ainakin raamit kohdallaan, siitä toinen talkkari alakertaan, toivottavasti.Ässien Verneri Hellman lainalle Loheen.
Jännittää ja hirvittää yhtä paljon. Toivottavasti lähtisi koneet käyntiin heti eikä myöhemmin.Tänään se alkaa! Hellman debytoi Atso Lehtisen vierellä.