Mä kyllä sanoisin että varsinkin teidän papat auttoivat, mietin vois kummat pelasivat tänään 9 pelin 15:sta päivään.Vaikka näin tuomaritoiminta vituttaa, täytyy myöntää, että Vantaa halusi voittoa enemmän ja kun raitapaidat vielä vähän auttoi niin ei pelin lopputulos ainakaan vääryys ole.
Mitkä mietteet tuomaritoiminnasta?Mä kyllä sanoisin että varsinkin teidän papat auttoivat, mietin vois kummat pelasivat tänään 9 pelin 15:sta päivään.
Tämän lisäksi selvästi aateltiin, että läpihuutojuttu ja kun ei ollutkaan niin meni koko pakka sekaisin
Tämä teki hyvää sarjalle, vantaalle mutta myös Jokereille hyvä herätys, seuraavaksi tuskin tullaan takki auki.
Ylpeä olen tuosta joukkueesta, sisua kyllä löytyy!
Lopeta kitinä tuomareista. KiVa oli parempi ja siksi voittiVaikka näin tuomaritoiminta vituttaa, täytyy myöntää, että Vantaa halusi voittoa enemmän ja kun raitapaidat vielä vähän auttoi niin ei pelin lopputulos ainakaan vääryys ole.
Jätti joitakin viheltämättä kyllä meiltä ja teiltä, antoi sitten pari heppoista jäähyä kun oli jäänyt ensin viheltämättä. Näihin ei silti peli ratkennut vaan Jokereiden omaan peliin, aavistuksen ylimielisesti (ruma sana) kun tullaan kera väsymyksen niin pasmat sekoaa kun vastustaja pääsee pörräämään.Mitkä mietteet tuomaritoiminnasta?
Vai, että parempi. Korkki kiinni.Lopeta kitinä tuomareista. KiVa oli parempi ja siksi voitti
Teki 1-0 ja 2-0 maalit 2 miehen ylivoimalla. 5vs5 pelissä Jokerit aivan eritasolla, joskin tehottomia. Jatkoerässä oltiin jahtaajan paikalla, osittain myös jäähyilyn takia.Lopeta kitinä tuomareista. KiVa oli parempi ja siksi voitti
Aavistuksen? Kotipeliin lähdettiin niin takki auki kuin olla ja voi. Toki ensimmäisen erän alku oli melko yksipuolista näytöstä, mutta siihen se sitten loppui ja sen jälkeen pelistä huokui enemmän tai vähemmän se, että kyllähän tää tästä klaarautuu. No klaarautuko? Ei. Ei todellakaan. Oltiin kurittomia ja KiVa siitä rankaisi. Toki mun mielestä tuomaripeli oli jatkoilla mitä se oli, mutta Jokerit oli aivan luokaton jatkoilla ja lähinnä tekohengiteltiin, jatkoajalla, ratkaisuun asti. Mitä sitten 5v5 peliin tulee niin tuossa show'ssa Jokerit oli mun mielestä myös tänään selkeästi edellä (pl. jatkoaika, jossa oltiin luokattomia), vaikka huonosti pelattiinkin.Jätti joitakin viheltämättä kyllä meiltä ja teiltä, antoi sitten pari heppoista jäähyä kun oli jäänyt ensin viheltämättä. Näihin ei silti peli ratkennut vaan Jokereiden omaan peliin, aavistuksen ylimielisesti (ruma sana) kun tullaan kera väsymyksen niin pasmat sekoaa kun vastustaja pääsee pörräämään.
Filppula ja Blood tuntuivat olevan puhki ja se näkyi jäällä, Bloodin kohdalla odotin jo ylilyöntiä tulevaksi kunnolla.
Päin vastoin korkki auki. Kiekko-Vantaa oli tänään parempi. Öitä Jokerit!Vai, että parempi. Korkki kiinni.
Olihan jokereillakin alkuun 5v3.. molemmille tuli jäähyjä kerta toisensa jälkeen. 10x2 jokereilla 7x2 kivalla. Kiva hyödynsi ylivoiman, jokerit ei.Teki 1-0 ja 2-0 maalit 2 miehen ylivoimalla. 5vs5 pelissä Jokerit aivan eritasolla, joskin tehottomia. Jatkoerässä oltiin jahtaajan paikalla, osittain myös jäähyilyn takia.
Korkki kiinni.Päin vastoin korkki auki. Kiekko-Vantaa oli tänään parempi. Öitä Jokerit!
Taisin mainita että tehottomia oltiin.Olihan jokereillakin alkuun 5v3.. molemmille tuli jäähyjä kerta toisensa jälkeen. 10x2 jokereilla 7x2 kivalla. Kiva hyödynsi ylivoiman, jokerit ei.
Itse näin vaan 3erän ja jatkoajan, siinä ei jokereitten 5v5 "vakuuttanut". en sitten tiedä miten myllyttänyt 1-2 erissä. Jos tilastoihin on uskominen niin ei ole niissäkään hirveästi tehnyt mitään enempää kuin kiva.Taisin mainita että tehottomia oltiin.
KiVa hyödynsi 5v3 YVt ja pääsi maalisarakkeessa kuskin paikalle. Jokeri YV takkuaa edelleen, mutta 5v5 peli toimii.