Kiekko.tk

  • 167 441
  • 1 188

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei liene kenellekkään jäänyt epäselväksi kuka on Jatkoajan joukkueen huonoin pelaaja. No, en ole kauheasti ehtinyt pelailla, mutta silti melkoisen nöyryyttävää huomata muiden hurja kehitys kun itse taapertaa miten sattuu. Nyt pitää vaan saada lisää treeniä. 1 vs 1 vielä jotenkin sujuu kun pääsee vauhtiin, mutta 3 vs 3 kun alkaa niin kyyti on kylmää. Antakaa anteeksi ketjukaverit! :-)

Jatkoajan eliitti on jo melkoisen kovaa, ja tunnustusta siitä heille. Henki on silti edelleen hyvä tasoerojenkin kasvaessa ja sehän on tärkeintä.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
JA-liiga

Kiekko.tk harrastuksemme on nyt nousemassa uudelle tasolle. Pitkällisen rumban jälkeen on JA-liigan joukkueet arvottu ja kotisivut ovat valmiina (kiitokset Nokkikselle).

Toivottavasti kaikki osallistuvat peleihin sankoin joukoin. Sillä tänään illansuussa pyörähtävät ensimäiset liigapelit käyntiin.


JA-Liigan viralliset kotisivut http://www.hurrikaani.net/ja-liiga

masu
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Suosittelen kaikkia Jatkoaika-liigaan osallistuvia seuraamaan aktiivisesti Jatkoajan joukkuefoorumille avaamaani viestiketjua "Täällä sovitaan/ilmoitetaan JA-liigan otteluiden ajankohdat". Pyritään siihen, että tuossa ketjussa saa tietoa ennakkoon sovittavista liigan peleistä.

Muistutuksena vielä, että joukkueen foorumin löytää kiekko.tk:sta sisäänkirjautumisen jälkeen klikkaamalla "joukkueet" ja tämän jälkeen "team forum".
 

Mauska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti rapster
Suosittelen kaikkia Jatkoaika-liigaan osallistuvia seuraamaan aktiivisesti Jatkoajan joukkuefoorumille avaamaani viestiketjua "Täällä sovitaan/ilmoitetaan JA-liigan otteluiden ajankohdat". Pyritään siihen, että tuossa ketjussa saa tietoa ennakkoon sovittavista liigan peleistä.

Muistutuksena vielä, että joukkueen foorumin löytää kiekko.tk:sta sisäänkirjautumisen jälkeen klikkaamalla "joukkueet" ja tämän jälkeen "team forum".

Minä siis pelailen HC Vaparissa, joten teemmekö me jonkun tunnuksen, jotta pääsemme lukemaan tuota teidän foorumia? Esim. hyvä tunnuksen nimi voisi olla vaikkapa "jaliiga" ?
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti Mauska
Minä siis pelailen HC Vaparissa, joten teemmekö me jonkun tunnuksen, jotta pääsemme lukemaan tuota teidän foorumia? Esim. hyvä tunnuksen nimi voisi olla vaikkapa "jaliiga" ?
Erittäin hyvä ehdotus, jonka näyitkin jo toteuttaneen. Tervetuloa meikäläisenkin puolesta JA-liigaan.
 

Pietari02

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onkohan viestini jäänyt lukematta, kun kirjoitin että haluaisin Jatkoaika joukkueeseen vai eikö minua oteta? Jos kuitenkin pääsen niin lähettäkää kutsu minulle. Nimeni on kiekko.tk:ssa Pietari.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti Pietari02
Onkohan viestini jäänyt lukematta, kun kirjoitin että haluaisin Jatkoaika joukkueeseen vai eikö minua oteta? Jos kuitenkin pääsen niin lähettäkää kutsu minulle. Nimeni on kiekko.tk:ssa Pietari.
Kutsu lähetetty.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
On kutsu lähetetty jo aikoja sitten, olet vain ilmeisesti jättänyt sen huomioitta.
En tiedä onko kutsuissa jonkinlainen vanhentumisaika, jonka jälkeen ne katoavat jos kutsua ei hyväksytä.
 

Soolo

Jäsen
Viestin lähetti varjo
On kutsu lähetetty jo aikoja sitten, olet vain ilmeisesti jättänyt sen huomioitta.
En tiedä onko kutsuissa jonkinlainen vanhentumisaika, jonka jälkeen ne katoavat jos kutsua ei hyväksytä.


Kyllä niissä on. Ainakin minulle tulleet kutsut ovat ajan myötä häipyneet, kun niihin ei ole vastannut. Viikko tai alle kuitenkin.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti Soolo
Kyllä niissä on. Ainakin minulle tulleet kutsut ovat ajan myötä häipyneet, kun niihin ei ole vastannut. Viikko tai alle kuitenkin.
Tämä täytynee ymmärtää niin, että Hydeä on lähestytty vihamieliset värväysyritykset mielessä? Asia menee pian poliisitutkintaan, eli tähtipelaajamme värväystä yrittäneet varokoot.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jokeri-iki
Mahtuuko jengin enää oisin halukas tulemaan....

Toki mahdut, jos vaan olet nickin luonut sinne peliin. Miksiköhän minä edes vastaan kun en päätä asioista ja en ole admin :-)

Mainitaan nyt vielä, että liiga on siis käynnistynyt. Varjo onnistui murtaa Lukon, mutta nyt se vasta alkaa se raumalaisten tie kohti pyttyä. Muut joukkueet ovat paperia mitä on tullut vilkuiltua. Jokereiden kohtalo on sääli..
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Viestin lähetti Teacup
Toki mahdut, jos vaan olet nickin luonut sinne peliin. Miksiköhän minä edes vastaan kun en päätä asioista ja en ole admin :-)

Mainitaan nyt vielä, että liiga on siis käynnistynyt. Varjo onnistui murtaa Lukon, mutta nyt se vasta alkaa se raumalaisten tie kohti pyttyä. Muut joukkueet ovat paperia mitä on tullut vilkuiltua. Jokereiden kohtalo on sääli..

Metro nickillä pelailen
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Joukkueella logo?

Olisiko jengiin sisällä kiinnostusta hankkia joukkueelle logoa? Logohan maksaisi 4 pelimerkkiä joita saan tilattua kiekko.tk'n kautta teksti-viestillä. Aika moni on saanut yhden pelimerkin kun on ostanut VIP-oikeudet. Itse olisin valmis laittamaan pelimerkkini peliin jotta saisimme logon tilattua. Jonkun pitäisi vielä suunnitella se logo, mutta eiköhän joku siihen kykenevä kaveri JA'n porukoista löydy. Kommentteja kiitos.

- Tinke-80
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Jos logo hankitaan, niin sen pitäisi mielestäni ehdottomasti olla tuolla vasemmassa yläreunassa oleva 65:00 "pelikello"
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti janki
Jos logo hankitaan, niin sen pitäisi mielestäni ehdottomasti olla tuolla vasemmassa yläreunassa oleva 65:00 "pelikello"
Meillä ei vaan ole kyseiseen logoon tekijänoikeuksia.
 

Hack

Jäsen
Re: Joukkueella logo?

Viestin lähetti Tinke-80
Olisiko jengiin sisällä kiinnostusta hankkia joukkueelle logoa? Logohan maksaisi 4 pelimerkkiä joita saan tilattua kiekko.tk'n kautta teksti-viestillä. Aika moni on saanut yhden pelimerkin kun on ostanut VIP-oikeudet. Itse olisin valmis laittamaan pelimerkkini peliin jotta saisimme logon tilattua. Jonkun pitäisi vielä suunnitella se logo, mutta eiköhän joku siihen kykenevä kaveri JA'n porukoista löydy. Kommentteja kiitos.

- Tinke-80

Olen valmis myös kustantamaan yhden pelimerkin.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
En ole vielä vip, mutta voin tarvittaessa hankkia vipin oikeudet, ja sijoittaa pelimerkkini logoon.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Tuli tässä mieleen, että jos (ja kun?) logo otetaan, niin vipit merkit pitäisi varmaan tilata varjolle, ja hän ostaisi logon, koska ei ole tietääkseni mahdollista että merkit tulevat eri pelaajilta. Väsäsin jonkinlaisen logo ehdotuksen myös, liitteeksi laitan tähän viestiin.
 

Liitteet

  • habs2.jpg
    habs2.jpg
    14,5 KB · kertaa luettu: 345
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös