Kiekko.tk

  • 167 871
  • 1 188

Hack

Jäsen
Viestin lähetti janki
Tuli tässä mieleen, että jos (ja kun?) logo otetaan, niin vipit merkit pitäisi varmaan tilata varjolle, ja hän ostaisi logon, koska ei ole tietääkseni mahdollista että merkit tulevat eri pelaajilta. Väsäsin jonkinlaisen logo ehdotuksen myös, liitteeksi laitan tähän viestiin.

On mahdollista, että merkit tulevat eri pelaajilta. Silloin, kun joukkueen pelaajat ovat saaneet 4 merkkiä kerättyä yhteensä, voi, ilmeisesti admin valita joukkueelleen logon.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Otanpa vielä itsekin osaa tähän logoasiaan ehdotuksen muodossa.
 

Liitteet

  • jatkoaika-kiekko-tk-logo.gif
    jatkoaika-kiekko-tk-logo.gif
    10,4 KB · kertaa luettu: 562

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Liigamme joukkueet Ässät ja Jokerit näyttäisivät pelanneen kohtalaisen paljon muita vähemmän otteluita. Niinpä pyydänkin vielä joukkuetta vailla olevia pelaajia ilmoittautumaan, jotta näiden ottelumäärää saadaan kasvatettua hieman. Liigan epätasainen ottelurytmi on nimittäin nonstattanut jo hieman keskustelua, ja kaikki odottavat jo sormet syyhyten tulevia, ennätysmäisen jännittäviksi arveltuja pudotuspelejä.

Muistuttaisin vielä, että pelejä voidaan pelata ilman aiempaa sopimista mikäli pelaajia vain on riittävästi, mutta vähän pelejä pelanneet joukkueet voivat toki keskuudessaan sopia tulevista peleistä esimerkiksi Kiekon keskustelupalstalla, mikäli tämä on ao. tahoille helpompaa.
 

Pubi4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tämänpäiväisistä keskusteluista päätellen Jatkisliigaa on kohdannut ongelma: osa joukkueista ei ole aktiivisia ja näin ollen pelimäärät joukkueiden välillä vaihtelevat suuresti.

Kyselen nyt täälläkin vielä mahdollisuutta päästä edustamaan jotain Jatkisliigan joukkuetta, joka kaipaa lisävahvistuksia. En tarvitse Jatkoaika-joukkueen jäsenyyttä (sitä minulle tuskin myönnettäisiin lyhyestä kirjoitushistoriastani johtuen) vaan ainoastaan salasanat Jatkisliigan otteluihin. Pystyn seuraamaan täällä palstalla käytäviä keskusteluja sekä mahdollisesti joku voisi vaikka copypastella kiekossa ilmoittaa joukkueeni peliajat. Näin saisin kaikki tarvittavat tiedot joita pelatessani tarvitsen. Tässä menetelmässä on siis se hyvä puoli, että nykyisiä joukkueita ei tarvitsisi suuresti muokata, vaan saisitte täysin uusia pelaajia (jotka kuitenkin kirjottavat Jatkoajassakin) nykyliigan ulkopuolelta. Vaihtoehtonahan olisi houkutella täältä uusia pelaajia kiekon pariin, mutta melko outo valinta olisi ottaa heidän minun sijaani ainoastaan sen vuoksi, että heidän nimimerkkinsä on luotu aiemmin. Tämän lisäksi vaihtoehtoja olisi varmaan muitakin, tämä vain tuli ensimmäiseksi mieleeni ja kuulin siitä olevan puhetta myös Blues-HIFK -ottelun (Hyde 9+2!!!) jälkeen käydyissä keskusteluissa.

Palaillaan asiaan...

terv. kiekko.tk-nimimerkki Kohn
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti rapster
Liigamme joukkueet Ässät ja Jokerit näyttäisivät pelanneen kohtalaisen paljon muita vähemmän otteluita. Niinpä pyydänkin vielä joukkuetta vailla olevia pelaajia ilmoittautumaan, jotta näiden ottelumäärää saadaan kasvatettua hieman.

Toivon, että tosiaan liigaan ilmoittautuneet pelaajat Ässistä ja Jokereista aktivoituisivat. Kuitenkin muut joukkueet ovat saaneet pelattua ottelunsa mainiosti ja väkeä on ollut vaihtopenkille asti.

En nyt vielä lähtisi rekrytoimaan jatkoajan ulkopuolisia pelaajia joukkueisiin, ennenkuin olemme odottaneet muutaman päivän. Esim. OBR:llä ei nettiyhteys pelaa vasta kuin 20.8 ja mahdollisesti moni muukin pelaaja ei vain ole ehtinyt viime aikoina linjoille.

Ehdotan että odotellaan tämän viikon loppuun asti ja sen jälkeen sitten ryhdytään rekrytoimaan pelaajia tarpeen mukaan lisää.

Jos Jokerit ja Ässät ovat kokonaisena tiiminä onlinessa, niin ehdottakaa samantien pelejä nekin tiimit, joilla on jo puolet kaudesta pelattu. Muuten, pyritään hieman pidättelemään otteluohjelman kanssa, jotta saisimme suurin piirtein kaikille yhtä paljon otteluita kasaan.

masu
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Muuten, pyritään hieman pidättelemään otteluohjelman kanssa, jotta saisimme suurin piirtein kaikille yhtä paljon otteluita kasaan.

Tästä syntyi keskustelua ja ilmeisesti kaikki eivät tahtoisi tätä, vaan jotkut joukkueet tahtoisivat pelata kaikki ottelunsa heti kun on mahdollista.
Itse olen tuon tasoittamisen kannalla ja käytännössähän se onnistuu siten, että Nyt Vapari, HIFK ja Tappara odottelevat ja Ässät, Lukko, Blues, Jokerit jaIlves pelaavat pääasiassa keskenään. Käytännössä idea on se, että saadaan aikaiseksi jonkinlainen "välitilanne".

Ässien kohdalla ongelma tuntuu olevan se, että alussa Jokke35 oli jatkuvasti linjoilla ilman joukkuetovereita, mutta nyttemmin sitten ketään heistä ei ole näkynyt.
Joukkueitten yhdistäminen ei käsittääkseni ole mikään hirveän iso operaatio Nokkikselle, eli sen pitäisi kyllä onnistua helposti.

Myös Joukkueen ja Liigan "johtamistavoista" (mistä johtamisesta) nousi keskustelua, mutta kenties kyseinen nimimerkki tahtoo valoittaa lisää tätä asiaa.
Diktaattoria ja kusipäätä on jo tarjottu sopiviksi termeiksi.
Vapaaehtoisia ilmoittautumisia tilastomiehiksi sen sijaan ei näyttänyt tippuvan.
 
Viimeksi muokattu:

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti varjo

Joukkueitten yhdistäminen ei käsittääkseni ole mikään hirveän iso operaatio Nokkikselle, eli sen pitäisi kyllä onnistua helposti.

Myös Joukkueen ja Liigan "johtamistavoista" (mistä johtamisesta) nousi keskustelua, mutta kenties kyseinen nimimerkki tahtoo valoittaa lisää tätä asiaa.
Diktaattoria ja kusipäätä on jo tarjottu sopiviksi termeiksi.
Vapaaehtoisia ilmoittautumisia tilastomiehiksi sen sijaan ei näyttänyt tippuvan.

No niin, herneet pois nokasta kaikilta asianosaisilta. Eiköhän ratkaisuja löydy aika pian. Ei nyt vielä ainakaan aleta joukkueita yhdistämään, vaan katsotaan nyt muutama päivä ensiksi. Huomatkaa, että liigaa ei olla pelattu kuin tuollainen viikonpäivät.

Jokereista FtB ja Costi ovat olleet aktiivisesti paikalla liki päivittäin. Metroa ja Augeria en ole juurikaan nähnyt. Highlow on poistunut kokonaan, joten hänen tilalleen voitaisiin ottaa uusi vahvistus.

Ässistä Mätsky, Los, Noose ja Zherdev ovat myös olleet aktiivsesti paikalla. Tosin yleensä kaksi on paikanpäällä ja kaksi sitten offlinessa. OBR palaa pian kuvioihin, joten ässien tilanne ei minua huoleta.

Ehdottaisin huomiseksi kunnon peli-iltaa. Eli kaikki jotka vain pääsevät, niin paikanpäälle 20.00 jälkeen, niin saadaan useampi Ässien ja Jokereiden ottelu alta pois.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti masu
Ehdottaisin huomiseksi kunnon peli-iltaa. Eli kaikki jotka vain pääsevät, niin paikanpäälle 20.00 jälkeen, niin saadaan useampi Ässien ja Jokereiden ottelu alta pois.

Huomenna on 20:30 Romania - Suomi, joten täysin poissuljettu vaihtoehto. Sen jälkeen aikaisintaan. Myös ylihuominen sama ajankohta on heikko, koska olen vahtaamassa kiekkoa ja Stargåten parissa menee puoli kahteentoista asti.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Sen jälkeen aikaisintaan. Myös ylihuominen sama ajankohta on heikko, koska olen vahtaamassa kiekkoa ja Stargåten parissa menee puoli kahteentoista asti."

Hyvä pointti ja sitäpaitsi, eikö Stargate tule keskiviikkoisin?
Eli siis huomenna Ässät tuskin saavat ainakaan ykkösmiehistöään kehiin.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Niinpä, huomennahan on keskiviikko.

Torstaina mahdollisesti pystyisi pelaamaan 22.30 eteenpäin, mutta vaikea tässä on mennä takuita antamaan jos tulee tärkeämpää.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Ekinaattori on taas pikkuhiljaa palailemassa kehiin, pidin salaiset reenisessiot ja sainkin tehtyä ainakin kolme maalia puolessa tunnissa itsekseni. Teräsmies vailla kuntoa ilmottautuu siis. Free transferina voisin tulla jotain joukkuetta "vahvistamaan", kun tuntuu pätkimisongelmatkin hävinneen. Pelaamaan pääsen oikeastaan aina, mutta mielummin iltaisin/öisin. Aamupäivät nukun.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pahoillani jos olen aiheuttanut Ässille pelaajakatoa ennakoitua pidemmällä "loukkaantumisellani". Kun ilmoittauduin peliin mukaan, oli minulle luvattu Elisan puolesta liittymä aukeavaksi reilussa viikossa. Viime viikolla sitten selvisi että reilu viikko on 17 vuorokautta, eli liittymän pitäisi aueta 20.8.

Perjantaista eteenpäin lupaan olla paikalla ja edustamassa Ässiä, tosin minusta ei ole tarjolla kuin määrää, laatu puuttuu kokonaan.

T.OBR
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti Sniper
Itsekin olen ylpeä JA-liigasta tilastoineen (mistä kiitos kaikille sen eteen työtä tehneille), mutta kiire aikataulu hiukan ihmetyttää sivullekirjoittanutta.
Oliko tosiaan tarkoitus että tämä pelataan valmiiksi jo elo-syyskuun aikana? Sittenkö tulee JA-liiga II, III, IV, erilaisia cupeja yms? Itse oletin että pelejä olisi 1-2 viikossa ja tapahtuma olisi meidän pääturnaus.
Lyhyesti: Sniperilla on pointti.

Koska koko homma perustuu vapaaehtoisuuteen sekä mielivaltaiseen ja satunnaiseen läsnäoloon, emme oikein voi vaatia ketään olemaan paikalla useammin kuin nyt on. Vähemmän pelanneita (elämällisiä) saattaisi myös hivenen harmittaa se, että ovat itse pelanneet 1-2 ottelussa, kun muut ovat pelanneet kaikki ottelunsa.

Toisaalta taas monet viettävät hyvin paljon aikaa Kiekon parissa (nimim. eniten virallisia otteluita Jatkoajassa :) ja joillakin heistä lienee melkoinen hinku päästä pelaamaan jatkuvasti myös JA-liigaa. Näiden "suuntausten" tulee ymmärtää toisiaan. Kompromissi olisi kiva, mutta kun, kuten sanottua, jokainen ilmestyy paikalle periaatteessa silloin kuin parhaaksi näkee, mennään edelleen höntsälinjalla, ts. otetaan hieman rauhallisemman kaavan mukaan... siis pelejä.

PS. Liigan "isä" (?) masu voisi kaiketi arpoa tulokasnimimerkit eli ainakin Tpip:n sekä liminin mukaan Ässiin ja Jokereihin? Entäpä tapaus Kohn?
 

Jokke

Jäsen
Viestin lähetti masu
Ässistä Mätsky, Los, Noose ja Zherdev ovat myös olleet aktiivsesti paikalla. Tosin yleensä kaksi on paikanpäällä ja kaksi sitten offlinessa. OBR palaa pian kuvioihin, joten ässien tilanne ei minua huoleta.

On se nyt kumma jos sattuu kahtena päivänä olemaan offline, niin en enää olekkaan käynyt aktiivisesti paikalla. Monenakohan päivänä viime viikollakin olin melkein ainoa online Ässistä? :)

Mun pelaaminen riippuu siitä mihin aikaan poitsu menee nukkumaan. Jos venyy jostain syystä myöhään niin en jaksa edes viikolla enää avata konetta. Tai jos vaikka on vaikka frendejä kylässä niin silloinkin ehkä kone pysyy kiinni.

Eli yritän tässä sanoa, että jollain on sentään vähän vielä normaalia elämää jäljellä, eikä joku ihmeen kiekko.tk ole se tärkein juttu.

Tänään yritän päästä kehiin, mutta älkää ihmetelkö jos häviän yhtäkkiä koska on tuo päivystys ja jos tulee duunia niin saattaa tulla kiire. .)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti rapster


PS. Liigan "isä" (?) masu voisi kaiketi arpoa tulokasnimimerkit eli ainakin Tpip:n sekä liminin mukaan Ässiin ja Jokereihin? Entäpä tapaus Kohn?

Meillä on jo 9+2 Hyde, tarvitsemmeko toista samanlaista?

Muuten mulla ei olisi mitään Kohnia tai M.Bartekia vastaan, jotka tuntuvat hilluvan joukkueen ympärillä varsin runsaasti, mutta kun heidän tasonsa on sen verran joukkueen keskimääräistä tasoa korkeammalla, että se voi aiheuttaa ongelmia.
En kategorisesti vastusta Kohnin mukaanottamista (tosin odottelen erään nimimerkin kantaa, jotta voin käyttäytyä diktaattorin elein ja lytätä sen kannan), mutta suhtaudun siihen varauksella...mieluiten omia pelaajia.
Paras vaihtoehto olisi ehkä treidata Vapareista pelaaja johonkin joukkueeseen, koska Vapareita tuntuu olevan yleensä aika riittävästi linjoilla.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Jokke
On se nyt kumma jos sattuu kahtena päivänä olemaan offline, niin en enää olekkaan käynyt aktiivisesti paikalla. Monenakohan päivänä viime viikollakin olin melkein ainoa online Ässistä? :)

Mun pelaaminen riippuu siitä mihin aikaan poitsu menee nukkumaan. Jos venyy jostain syystä myöhään niin en jaksa edes viikolla enää avata konetta. Tai jos vaikka on vaikka frendejä kylässä niin silloinkin ehkä kone pysyy kiinni.


Vidu,,teksti hävisi bittiavaruuteen, joten nyt sama lyhytsanaisesti.

Kaikki pelaavat mahdollisuuksiensa mukaan. Pakkoa ei kenellekään tule ja paineita ei pidä liiaksi ottaa.

OBR:n paluun jälkeen ässien kokoonpano pystyy varmasti klaaraamaan pelejä. Uskon, että porilaset pystyvät sen jälkeen sopimaan pelejä helpostikin. Jokke on myös ollut aktiivinen, mutta unohdin hänet listasta aikaisemmin. Porukka on ollut harmittavan eri aikaan paikalla, joten pelit ovat jääneet siksi pelaamatta. Zherdev oli jo kovan luokan vahvistus Ässiin, joten siellä on kokoonpano tämän jälkeen kunnossa.

Tpip=(Cipruss?) draftataa jokereihin, jonka jälkeen sieltäkin löytyy materiaalin leveyttä. Limin on outo nimimerkki, mutta mahtunee myös jokereiden kokoonpanoon. Tämän jälkeen myös siellä on enemmän kuin tarpeeksi leveyttä.

Ilves ei näemmä pelaa ennen sunnuntai/maanantaita, koska porukka on ilmoitellut poissaolojaan.

Voitko Nokkis lisätä pelurit kantaan?

masu
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Viestin lähetti varjo
Myös Joukkueen ja Liigan "johtamistavoista" (mistä johtamisesta) nousi keskustelua, mutta kenties kyseinen nimimerkki tahtoo valoittaa lisää tätä asiaa.
Diktaattoria ja kusipäätä on jo tarjottu sopiviksi termeiksi.
Vapaaehtoisia ilmoittautumisia tilastomiehiksi sen sijaan ei näyttänyt tippuvan.

Alkuun todettakoon, että "kusipää" taisi olla tuulesta temmattu termi, ensimmäisen kyllä tunnistan omaksi tekstikseni sinulle. Sekin oli näin jälkeenpäin ajateltuna aika heikko provo, mutta hyvinhän se näytti osuvan. En tiedä, mutta arvaan sinun olevan kovin herkkähipiäinen kaiken kritiikin suhteen ja kyllähän sen ymmärtää: omien sanojesi mukaan olet tehnyt joukkueen ja liigan eteen enemmän kuin kukaan muu. Sinun puheistasi sai myös kuvan "voi teitä löysälasseja, kaikki on tehtävä itse" Vaikutti minusta kovin ylimieliseltä - et ole korvaamaton. Pipoa löysemmälle, niin hyvä tulee.

Faktat on kuitenkin tunnustettava. Niin kaunis ajatus kuin pelien pelaaminen tasatahtia onkin, on sen toteuttaminen lähes mahdotonta. Muista en voi sanoa, mutta oma vapaa-aikani on rajallinen ja olisi naurettavaa laatia erillisiä aikatauluja "vain" kiekkoa varten. Kun on illalla asennoitunut muutamaan kiekkopeliin, ei ole kovin hohdokasta todeta "ilkeän sedän" kieltävän pelaamisen. Perusteena oli ihana kukkaisteoria, jonka mukaan kaikki pelaavat samaa tahtia. Sama toimii toki myös toisinpäin, kun hoputetaan hitaampia pelaamaan - heiltä löytynee kiekkoa tähdellisempää tekemistä. Muistettava on myös se, että pelimäärähän ei itsessään muutu, vaikka pelit pelattaisiin nopeammin tai hitaammin. Kaikilla on edelleen yhtä monta mahdollisuutta pistetilin kartuttamiseen ja hauskanpitoon. Tämä on sitä korkeampaa matematiikkaa.

Näkisin liigan tehtävänä olevan pelien pelaaminen ihan "tutun ja turvallisen" porukan kesken. Minusta tuollainen aikatauluttaminen ei palvele ketään, vaan pelaamisen pitäisi onnistua silloin, kun itsekullekin sopii. Kuten aiemmin todettua: näin ollen tasainen pelitahti on täyttä utopiaa. Kaikilla vain ei ole pelihaluja samaan aikaan.

Toivottavasti pystyit vähäiset argumenttini jo tästä poimimaan, etkä enää sivuuta niitä olankohautuksella tai alatyylisillä kommenteilla. Tarkoituksella tai ei sinulta jäi huomaamatta myös lupautumiseni tilastointitehtäviin, kun minulta aikaa siihen liikenee.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Alkuun todettakoon, että "kusipää" taisi olla tuulesta temmattu termi,

Koska kiekossa ei ole logeja en voi tuota etsiä, mutta kusesta ja päästä kyllä puhuit.

Herkkähipiäinen? Ei, kyse on vain siitä, että subjektiivisilla mielenilmauksilla on hauska kuittailla jälkeenpäin.

omien sanojesi mukaan olet tehnyt joukkueen ja liigan eteen enemmän kuin kukaan muu

Näin en ole sanonut ja tämän luultavasti voi useampikin nimimerkki todentaa.

Sinun puheistasi sai myös kuvan "voi teitä löysälasseja, kaikki on tehtävä itse" Vaikutti minusta kovin ylimieliseltä - et ole korvaamaton. Pipoa löysemmälle, niin hyvä tulee.

Sitä kutsutaan myös todellisuudeksi ja ilman muutamaa aktiivista joukkueen jäsentä liiga olisi ongelmissa.
Korvaamattomuutta en myöskään sanonut, tämän keksit taas päästäsi. Sanoin vain, että jos ilman minua ei joukkuettakaan välttämättä olisi, mikä on täysin totta, koska minähän sen alunperin perustin ja tämän ketjunkin aloitin.
Paino siis sanalla "välttämättä".
Tämän tarkoitus siis on lähinnä selventää tosiasioita, ei niinkään korostaa omaa tekoani.
Tosin, jälkikäteen on aina helppoa sanoa "kyllähän minäkin olisin tehnyt" kun joku toinen on jo tehnyt sen.

Kaikilla on edelleen yhtä monta mahdollisuutta pistetilin kartuttamiseen ja hauskanpitoon. Tämä on sitä korkeampaa matematiikkaa.

Josta unohtuu se, että välttämättä joukkueessa ei tiettynä iltana pelaakaan kaikki pelaajat. Mitä enemmän pelejä pelataan kiireessä lyhyitten aikavälien sisällä, sitä todennäköisempää on, että joiltain jää otteluita väliin.
Toki jos kiinnostaa tasan tarkkaan se, että pääsee itse pelaamaan, omista joukkuetovereista viis, niin ihan miten vaan.
Oliko HIFK eilen täysvahva?
Entä jos tämän tauon ansiosta nyt Rick_Nashkin pääsee taas pelaamaan tms.
Tämä näkökulma jäi sinulta huomaamatta tuossa eilisessä egosentristisessä mielenpurkauksessasi.

Kritiikki otetaan yleensä myös paremmin vastaan jos kritiikin kohde on pelisysteemi, ei joku yksittäinen henkilö.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti varjo
Näin en ole sanonut ja tämän luultavasti voi useampikin nimimerkki todentaa.
Jos et sanatarkasti, ei se ainakaan kaukana ollut, ja sanamerkitysten miettiminen olisi jo hiusten halkomista.

Viestin lähetti varjo
Oliko HIFK eilen täysvahva?
Entä jos tämän tauon ansiosta nyt Rick_Nashkin pääsee taas pelaamaan tms.
HIFKistä pelasi eilen käsittääkseni jokainen pelaaja. Tuamaksesta en ole varma, mutta Rick ja Pihvi olivat myös eilen vahvuudessa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Jos et sanatarkasti, ei se ainakaan kaukana ollut, ja sanamerkitysten miettiminen olisi jo hiusten halkomista

Ei ollut edes lähellä.
Kenties rapster osui lähimpään todetessaan, että sitä välillä kuulee sitä mitä haluaa kuulla tjsp.

HIFKistä pelasi eilen käsittääkseni jokainen pelaaja. Tuamaksesta en ole varma, mutta Rick ja Pihvi olivat myös eilen vahvuudessa.

Mutta HIFK:n kohdalla pelaajien ottelujakaumat ovat varsin epätasaiset jo nyt. Ja ottaen huomioon jäljelläolevat ottelut, eivät ne taida tasaantuakaan.
Ja eilenhän te ette olisi voineet muutenkaan pelata, kun vastuksia ei tainnut enää olla linjoilla.
Jokatapauksessa muittenkin joukkueitten kohdalla sama lainalaisuus pätee, jos otteluita pelataan nopeasti niin todennäköisyys sille, että joku missaa useita otteluita kasvaa.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
En tiedä kuka on oikeassa, enkä asetu kenenkään puolelle.

Minua ainakin henkilökohtaisesti harmitti suuresti viime viikolla kun muutamana iltana en vieraillut lainkaan kiekko.tk:ssa, niin joukkueeni Tappara oli pelannut kolme-neljä peliä ilman minua. En tarkoita että aina pitäisi kaikkia odottaa, mutta on typerää että sama kolmikko pelaa samana iltan kolme peliä putkeen, jollloin muiden joukkuetovereiden hauskanpito vähenee.

Jokatapauksessa minulle ainakin kyseinen peli on täysin harmitonta ja leikkimielistä. Pelaan kun ei muutakaan tekemistä ole, jos häviän ei se haittaa. Riippuvainen tästä en ole. Jotkut ovat nähneet liigan järjestämiseen paljon vaivaa. Se on kivasti tehty, mutta kukaan ei heitä siihen pakottanut. Vapaaehtoisesti tehdyllä työllä on myös turha lähteä kehuskelemaan. On myös totta että jotta JA-liigan kaltainen peli saadaan pyörimään vaaditaan tarkkaa organisointia. Ja tämä onnistuu helpoiten mahdollisimman pienellä joukolla.

Jos ja-liiga ei tyydytä pelihimoja, niin voihan aina järjestää otteluita muita joukkueita vastaan. Tai vaihtoahtoisesti perustaa oman liigan. Itseäni rupesi eilen suoraan sanottuna vituttamaan, kun tulin harvinaisella vapaa-ajallani pelaamaan ja jouduinkin seuraamaan isojen miesten (ja naisten?) pikkupoikamaista kiukuttelua siitä kuka saa pelata ja milloin.

Keskustelu ja kritisointikin on mielestäni sallittua, kunhan se tapahtuu hyvässä hengessä. Pienestä palautteesta on turha kenenkään vetää herneitä nenään.

*Köntsä*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös