Alkuun todettakoon, että "kusipää" taisi olla tuulesta temmattu termi,
Koska kiekossa ei ole logeja en voi tuota etsiä, mutta kusesta ja päästä kyllä puhuit.
Herkkähipiäinen? Ei, kyse on vain siitä, että subjektiivisilla mielenilmauksilla on hauska kuittailla jälkeenpäin.
omien sanojesi mukaan olet tehnyt joukkueen ja liigan eteen enemmän kuin kukaan muu
Näin en ole sanonut ja tämän luultavasti voi useampikin nimimerkki todentaa.
Sinun puheistasi sai myös kuvan "voi teitä löysälasseja, kaikki on tehtävä itse" Vaikutti minusta kovin ylimieliseltä - et ole korvaamaton. Pipoa löysemmälle, niin hyvä tulee.
Sitä kutsutaan myös todellisuudeksi ja ilman muutamaa aktiivista joukkueen jäsentä liiga olisi ongelmissa.
Korvaamattomuutta en myöskään sanonut, tämän keksit taas päästäsi. Sanoin vain, että jos ilman minua ei joukkuettakaan välttämättä olisi, mikä on täysin totta, koska minähän sen alunperin perustin ja tämän ketjunkin aloitin.
Paino siis sanalla "välttämättä".
Tämän tarkoitus siis on lähinnä selventää tosiasioita, ei niinkään korostaa omaa tekoani.
Tosin, jälkikäteen on aina helppoa sanoa "kyllähän minäkin olisin tehnyt" kun joku toinen on jo tehnyt sen.
Kaikilla on edelleen yhtä monta mahdollisuutta pistetilin kartuttamiseen ja hauskanpitoon. Tämä on sitä korkeampaa matematiikkaa.
Josta unohtuu se, että välttämättä joukkueessa ei tiettynä iltana pelaakaan kaikki pelaajat. Mitä enemmän pelejä pelataan kiireessä lyhyitten aikavälien sisällä, sitä todennäköisempää on, että joiltain jää otteluita väliin.
Toki jos kiinnostaa tasan tarkkaan se, että pääsee itse pelaamaan, omista joukkuetovereista viis, niin ihan miten vaan.
Oliko HIFK eilen täysvahva?
Entä jos tämän tauon ansiosta nyt Rick_Nashkin pääsee taas pelaamaan tms.
Tämä näkökulma jäi sinulta huomaamatta tuossa eilisessä egosentristisessä mielenpurkauksessasi.
Kritiikki otetaan yleensä myös paremmin vastaan jos kritiikin kohde on pelisysteemi, ei joku yksittäinen henkilö.