Koska kiekossa ei ole logeja en voi tuota etsiä, mutta kusesta ja päästä kyllä puhuit.
Näin en ole sanonut ja tämän luultavasti voi useampikin nimimerkki todentaa.
Kuten itsekin totesit, logeja ei kiekosta liiemmin esiin kaivella, joten jää jokaisen omaksi päätökseksi ketä uskoa. Nyt voisin huudella ihmisiä todentamaan sinun ja minun sanomisiani, mutta sille ei liene tarvetta. Kusipääksi en edelläänkään ole sinua sanonut, vaikka haluaisitkin itsellesi niin uskotella.
Sitä kutsutaan myös todellisuudeksi ja ilman muutamaa aktiivista joukkueen jäsentä liiga olisi ongelmissa.
Korvaamattomuutta en myöskään sanonut, tämän keksit taas päästäsi. Sanoin vain, että jos ilman minua ei joukkuettakaan välttämättä olisi, mikä on täysin totta, koska minähän sen alunperin perustin ja tämän ketjunkin aloitin.
Paino siis sanalla "välttämättä".
Todellisuutta tai ei, ylimielistä silti. Myös ilman aktiivisia pelaajia liiga olisi ongelmissa, joten olikohan HIFK sittenkään oikea puu haukuttavaksi. Mitä korvaamattomuuteen tulee, niin tuo on minun mielipiteeni enkä väittänytkään sinun sanoneen mitään tuollaista, vaikka ymmärrätkin asiat niin kuin itse haluat ja sinulle on helpointa. Joukkueen perustit ja sitä onkin paha mennä kieltämään. En myöskään vähättele panostasi, hienoa työtä. Tätä tunnustusta varmaan kaipasit ihan kirjallisena. Lähinnä kummeksun ylimielistä käytöstäsi, enkä tietääkseni ole ainoa. Peli-ilo kaikkoaa hyvin nopeasti, jos yhdelläkin savu nousee korvista.
Josta unohtuu se, että välttämättä joukkueessa ei tiettynä iltanapelaakaan kaikki pelaajat. Mitä enemmän pelejä pelataan kiireessä lyhyitten aikavälien sisällä, sitä todennäköisempää on, että joiltain jää otteluita väliin.
Toki jos kiinnostaa tasan tarkkaan se, että pääsee itse pelaamaan, omista joukkuetovereista viis, niin ihan miten vaan.
Oliko HIFK eilen täysvahva?
Entä jos tämän tauon ansiosta nyt Rick_Nashkin pääsee taas pelaamaan tms.
Tämä näkökulma jäi sinulta huomaamatta tuossa eilisessä egosentristisessä mielenpurkauksessasi.
Alat päästä jyvälle. Kaikki eivät voi pelata samaan aikaan, mutta olet itsekin todennut Jatkoajan pelaavan myös muita otteluita liigan ohella ja harjoittelevan ahkerasti. En myöskään usko tämän liigan jäävän viimeiseksi. Näin ollen kommentiltasi putoaa hieman pohja, ellet taio koko joukkuetta samaan aikaan paikalle, jolloin kuvailemasi sosiaalipeluutus onnistuu. Itsekään en ole muiden menojeni vuoksi kaikkia pelejä pelannut, mutta eipä ole suuremmin surettanut. Joku voi toki ottaa nokkiinsa, mutta veikkaan niidenkin aika harvassa olevan.
Kritiikki otetaan yleensä myös paremmin vastaan jos kritiikin kohde on pelisysteemi, ei joku yksittäinen henkilö.
Tässä tapauksessa kritiikki on helpointa osoittaa juuri sinulle, koska muiden kanssa vastaavia ei ole ollut ja tuskin tulee olemankaan. Vastakaikuakin tuli, ja ilman sitähän ei keskustelua synny. Itse olen ottanut tästä sananvaihdosta opikseni. Onko sinulla edes tarvetta?