Kiekko.tk

  • 168 038
  • 1 188

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Koska kiekossa ei ole logeja en voi tuota etsiä, mutta kusesta ja päästä kyllä puhuit.

Näin en ole sanonut ja tämän luultavasti voi useampikin nimimerkki todentaa.

Kuten itsekin totesit, logeja ei kiekosta liiemmin esiin kaivella, joten jää jokaisen omaksi päätökseksi ketä uskoa. Nyt voisin huudella ihmisiä todentamaan sinun ja minun sanomisiani, mutta sille ei liene tarvetta. Kusipääksi en edelläänkään ole sinua sanonut, vaikka haluaisitkin itsellesi niin uskotella.

Sitä kutsutaan myös todellisuudeksi ja ilman muutamaa aktiivista joukkueen jäsentä liiga olisi ongelmissa.
Korvaamattomuutta en myöskään sanonut, tämän keksit taas päästäsi. Sanoin vain, että jos ilman minua ei joukkuettakaan välttämättä olisi, mikä on täysin totta, koska minähän sen alunperin perustin ja tämän ketjunkin aloitin.
Paino siis sanalla "välttämättä".

Todellisuutta tai ei, ylimielistä silti. Myös ilman aktiivisia pelaajia liiga olisi ongelmissa, joten olikohan HIFK sittenkään oikea puu haukuttavaksi. Mitä korvaamattomuuteen tulee, niin tuo on minun mielipiteeni enkä väittänytkään sinun sanoneen mitään tuollaista, vaikka ymmärrätkin asiat niin kuin itse haluat ja sinulle on helpointa. Joukkueen perustit ja sitä onkin paha mennä kieltämään. En myöskään vähättele panostasi, hienoa työtä. Tätä tunnustusta varmaan kaipasit ihan kirjallisena. Lähinnä kummeksun ylimielistä käytöstäsi, enkä tietääkseni ole ainoa. Peli-ilo kaikkoaa hyvin nopeasti, jos yhdelläkin savu nousee korvista.

Josta unohtuu se, että välttämättä joukkueessa ei tiettynä iltanapelaakaan kaikki pelaajat. Mitä enemmän pelejä pelataan kiireessä lyhyitten aikavälien sisällä, sitä todennäköisempää on, että joiltain jää otteluita väliin.
Toki jos kiinnostaa tasan tarkkaan se, että pääsee itse pelaamaan, omista joukkuetovereista viis, niin ihan miten vaan.
Oliko HIFK eilen täysvahva?
Entä jos tämän tauon ansiosta nyt Rick_Nashkin pääsee taas pelaamaan tms.
Tämä näkökulma jäi sinulta huomaamatta tuossa eilisessä egosentristisessä mielenpurkauksessasi.

Alat päästä jyvälle. Kaikki eivät voi pelata samaan aikaan, mutta olet itsekin todennut Jatkoajan pelaavan myös muita otteluita liigan ohella ja harjoittelevan ahkerasti. En myöskään usko tämän liigan jäävän viimeiseksi. Näin ollen kommentiltasi putoaa hieman pohja, ellet taio koko joukkuetta samaan aikaan paikalle, jolloin kuvailemasi sosiaalipeluutus onnistuu. Itsekään en ole muiden menojeni vuoksi kaikkia pelejä pelannut, mutta eipä ole suuremmin surettanut. Joku voi toki ottaa nokkiinsa, mutta veikkaan niidenkin aika harvassa olevan.

Kritiikki otetaan yleensä myös paremmin vastaan jos kritiikin kohde on pelisysteemi, ei joku yksittäinen henkilö.

Tässä tapauksessa kritiikki on helpointa osoittaa juuri sinulle, koska muiden kanssa vastaavia ei ole ollut ja tuskin tulee olemankaan. Vastakaikuakin tuli, ja ilman sitähän ei keskustelua synny. Itse olen ottanut tästä sananvaihdosta opikseni. Onko sinulla edes tarvetta?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kusipääksi en edelläänkään ole sinua sanonut, vaikka haluaisitkin itsellesi niin uskotella

Omaan suhteellisen hyvän muistin ja voisi lyödä vetoa, että sanamuoto meni

"tuntuu, että jollain on noussut kusi päähän"

Ei suoraan kusipäätä, mutta...Merkityksellistä on siis se, että siinä missä minä lähinnä kärjistin valitustasi, sinä otit selkeän henkilökohtaisen hyökkäysasenteen.

Lähinnä kummeksun ylimielistä käytöstäsi, enkä tietääkseni ole ainoa. Peli-ilo kaikkoaa hyvin nopeasti, jos yhdelläkin savu nousee korvista.

Niin, oliko teitä sitten vili ja sinä?
Ylimielisyys on katsantakysymys, mikä on sinulle ylimielisyyttä on minulle arkipäivää.
Ja kuten sanoin, minulla on varaa asenteeseeni, koska olen jotain sentään joukkueen eteen tehnytkin.
Kuten on moni muukin. Ilmeisesti selektiivinen lukutaito ei huomioinut niitä kohtia, joissa korostin muitten tekemisiä.

Näin ollen kommentiltasi putoaa hieman pohja, ellet taio koko joukkuetta samaan aikaan paikalle, jolloin kuvailemasi sosiaalipeluutus onnistuu

Ei putoa, koska tämä liiga on tämä liiga ja näillä joukkueilla eli siinä mielessä ainutlaatuinen. Ensi kausi, jos sitä nyt näillä aktiivisuuksilla tulee, tulee olemaan luultavasti taas uusilla kokoonpanoilla (tai sitten ei, siitä tullaan keskustelemaan).

Itsekään en ole muiden menojeni vuoksi kaikkia pelejä pelannut, mutta eipä ole suuremmin surettanut. Joku voi toki ottaa nokkiinsa, mutta veikkaan niidenkin aika harvassa olevan.

Kyse ei ole nokkiinsa ottamisesta vaan siitä, että otteluitten missaamista on mahdollista hillitä.

Tässä tapauksessa kritiikki on helpointa osoittaa juuri sinulle, koska muiden kanssa vastaavia ei ole ollut ja tuskin tulee olemankaan.

hä, kuten aika useaan kertaan on sinulle sanottu, tämä asia ei ole uusi ja vain teitä varten keksitty.
Masukin tuolla sanoo samaa. Jos minä esitän asian imperatiivissa se johtuu vain siitä, että ihmiset eivät välillä tunnu ymmärtävän asioita ilman tarpeeksi tarmokasta esilletuontia. Tämäkin taas pohjaa ihan pelkkiin kokemuksiin kiekon parissa.

Köntsä:
Minua ainakin henkilökohtaisesti harmitti suuresti viime viikolla kun muutamana iltana en vieraillut lainkaan kiekko.tk:ssa, niin joukkueeni Tappara oli pelannut kolme-neljä peliä ilman minua. En tarkoita että aina pitäisi kaikkia odottaa, mutta on typerää että sama kolmikko pelaa samana iltan kolme peliä putkeen, jollloin muiden joukkuetovereiden hauskanpito vähenee.

Otteluohjelmasta huomaat, että yleensä meitä on ollut ainakin se neljä, ellei viisi pelaamassa pelejä. Toki pyrkimys on saada kaikki mukaan, mutta lähinnä tahtia pyritään hillitsemään, jos joukkueessa pelaa vain kolme pelaajaa.
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Omaan suhteellisen hyvän muistin ja voisi lyödä vetoa, että sanamuoto meni

"tuntuu, että jollain on noussut kusi päähän"

Ei suoraan kusipäätä, mutta...Merkityksellistä on siis se, että siinä missä minä lähinnä kärjistin valitustasi, sinä otit selkeän henkilökohtaisen hyökkäysasenteen.

Oma ja usein tehokkaasti valikoiva muisti onkin se paras lähde, johon luottaa. Henkilökohtaisesti en ole toistaiseksi lähtenyt "hyökkäämään".


Niin, oliko teitä sitten vili ja sinä?
Ylimielisyys on katsantakysymys, mikä on sinulle ylimielisyyttä on minulle arkipäivää.
Ja kuten sanoin, minulla on varaa asenteeseeni, koska olen jotain sentään joukkueen eteen tehnytkin.
Kuten on moni muukin. Ilmeisesti selektiivinen lukutaito ei huomioinut niitä kohtia, joissa korostin muitten tekemisiä.

Vili tai minä, useampi tai ei. Muutama muukin on yksityisviestillä ilmoittautunut, mutta tällä asialla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa onkin se, mikset muuttaisi käytöstäsi, jos itsekin ylimielisyyden tunnustat. Se, että sinulla on ylimielisyyteen varaa ei ole riittävä peruste heittäytyä hankalaksi muille. Minulla olisi varaa vaikka mihin, mutta kaikkea ei silti tule tehtyä. Jos muillakin on hommassa merkittävä osuus, mikseivät he ole ylimielisiä?



Ei putoa, koska tämä liiga on tämä liiga ja näillä joukkueilla eli siinä mielessä ainutlaatuinen. Ensi kausi, jos sitä nyt näillä aktiivisuuksilla tulee, tulee olemaan luultavasti taas uusilla kokoonpanoilla (tai sitten ei, siitä tullaan keskustelemaan).

Tulkitsen tämän niin, että muut pelit ovat liigan rinnalla mitättömiä. Korjaa, jos ja kun sen parhaaksi näet. Positiivisin asia tuossa pätkässäsi on se, että asioista tullaan keskustelemaan.



Kyse ei ole nokkiinsa ottamisesta vaan siitä, että otteluitten missaamista on mahdollista hillitä.

Tule ja näytä minulle se ihme, että kaikki tulevat pelaamaan kaikki pelit siedettävällä aikataululla. Näkisin vastuun riittävästä pelimäärästä olevan pelaajalla itsellään. Riittävä pelimääräkin on siitä ontuva käsite, että toisille riittää vähempi, toisille enempi. Pääsi taitaa olla umpiluuta.



hä, kuten aika useaan kertaan on sinulle sanottu, tämä asia ei ole uusi ja vain teitä varten keksitty.
Masukin tuolla sanoo samaa. Jos minä esitän asian imperatiivissa se johtuu vain siitä, että ihmiset eivät välillä tunnu ymmärtävän asioita ilman tarpeeksi tarmokasta esilletuontia. Tämäkin taas pohjaa ihan pelkkiin kokemuksiin kiekon parissa.

Aliarvioitko muut? Eivätkö he kykene muodostamaan omaa mielipidettään? Imperatiivin käyttö kiekkokeskusteluissa kertoo myös ylimielisyydestäsi, joka ei ainakaan pitkällä aikavälillä toimi. Tai mistäs minä tiedän - arkipäivää sinulle. Minun kokemukseni kiekon parissa on toki muutamaa päivää vähäisempi kuin sinun, joten ehkä minäkin olen jo perjantaina samaa mieltä. Viimeistään silloin, kun olen ylittänyt 200 maalin maagisen rajan.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti luistimet
Oma ja usein tehokkaasti valikoiva muisti onkin se paras lähde, johon luottaa. Henkilökohtaisesti en ole toistaiseksi lähtenyt "hyökkäämään".


Eikun ihan oikeasti, mulla on monessa mielessä sen verran hyvä muisti, että voisin lyödä vetoa tuosta sanamuodosta ja en ole aivan varma katoavatko logit tosiaan kokonaan, vai säilöökö systeemi ne jonnekin.

Hyökkäykseksi sitä yleensä kutsutaan kun kritiikki kohdistetaan vain yhtä henkilöä kohtaan, ei niitä muita kohtaan, jotka ovat saman asian hyväksyneet.
Tosin heitäkin vähättelit.

Vili tai minä, useampi tai ei. Muutama muukin on yksityisviestillä ilmoittautunut, mutta tällä asialla ei ole merkitystä.

Jos ei omaa edes rohkeutta sanoa julkisesti mielipidettään, ei ole missään asemassa kritisoida mitään. Tai kritisoida voi, mutta ei kannata odottaa juurikaan reagointia nimettömiin huutoihin pusikoista.

Ratkaisevaa onkin se, mikset muuttaisi käytöstäsi, jos itsekin ylimielisyyden tunnustat. Se, että sinulla on ylimielisyyteen varaa ei ole riittävä peruste heittäytyä hankalaksi muille. Minulla olisi varaa vaikka mihin, mutta kaikkea ei silti tule tehtyä. Jos muillakin on hommassa merkittävä osuus, mikseivät he ole ylimielisiä?

Niin siis ylimielisyys on yhä vain sinun silmissäsi (ja vilpertin, joka myös tuntui näkevän asian sellaisena kuin hän tahtoi sen olevan).
Yhä, sille mitä sinä näet ylimielisyydeksi, löytyy varsin kattavat perusteet liigankin ja myös joukkueen toiminnassa.

Tulkitsen tämän niin, että muut pelit ovat liigan rinnalla mitättömiä. Korjaa, jos ja kun sen parhaaksi näet. Positiivisin asia tuossa pätkässäsi on se, että asioista tullaan keskustelemaan.

Ei muitten pelien arvo ole sidottu liigaan, mutta kuten sanoin, liiga on ainutlaatuinen.
Huoh, rikkoontuiko nyt diktaattorifantasiasi kun sanoin keskustella. Tietenkin keskustelen asiasta vain itseni kanssa, kuten olen tehnyt tähänkin asti, eikö?
Olet luultavasti perillä täysin siitä miten asiat ovat tähän asti hoidettu ja sen pohjalta teet oletuksen siitä, ettei asioista ole keskusteltu.

Tule ja näytä minulle se ihme, että kaikki tulevat pelaamaan kaikki pelit siedettävällä aikataululla. Näkisin vastuun riittävästä pelimäärästä olevan pelaajalla itsellään. Riittävä pelimääräkin on siitä ontuva käsite, että toisille riittää vähempi, toisille enempi. Pääsi taitaa olla umpiluuta.

Jaa-a, minä en tietääkseni puhunut aikatauluista, mikset hyökkää Nokkiksen, masun tai rapsterin kimppuun, he sen esilletoivat.

Aliarvioitko muut? Eivätkö he kykene muodostamaan omaa mielipidettään? Imperatiivin käyttö kiekkokeskusteluissa kertoo myös ylimielisyydestäsi, joka ei ainakaan pitkällä aikavälillä toimi. Tai mistäs minä tiedän - arkipäivää sinulle. Minun kokemukseni kiekon parissa on toki muutamaa päivää vähäisempi kuin sinun, joten ehkä minäkin olen jo perjantaina samaa mieltä. Viimeistään silloin, kun olen ylittänyt 200 maalin maagisen rajan.

Vaikka kuinka tahtoisit sitä(kin) fantasioida, ei kiekko ole noussut minulle hattuun.
Mielipiteellä ja toiminnalla on ero, mielipiteitä jokainen muodostaa itsekseen, mutta jostain syystä toiminta ei onnistukaan niin helposti.
Otettakoon esimerkiksi eräs nimeltämainitsematon liigaottelu, josta puuttui tilastomies.
Team-talkilla huhuiltiin ensin viitisen minuuttia vapaaehtoisia, ilman vastausta.
Ongelma kyllä ratkesi, mutta aikaa taisi mennä kokonaisuudessaan 15 min.
Pienellä oma-aloitteisuudella, kuten tiimifoorumilla jo aikoja sitten sanoin, jokainen joukkue olisi asettanut sen tilastomiehensä, joka olisi sitten kysynyt Nokkikselta tai minulta ohjeet.
Ei, näin ei käynyt.
Miksi?




Jotenkin tiesin alusta asti, että näin tulee tapahtumaan jossain vaiheessa. Kaikista hupaisinta on se, että se tapahtuu asiassa, jossa kerrankin minä olen yhteisön edun kannalla, enkä vain aja omaa etuani.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
psst. Jokereihin on nyt saatu kaksi uutta vahvistusta. Heillä tulee jatkossa siis olemaan tarpeeksi porukkaa pelaamaan.

varjo ja luistimet voivat jatkaa tätä kinaansa vaikka maailmantappiin. Oikeasti, jos haluatte, voitte sopiva ajan ja mennä matsaamaan kaupan takapihalle. Sitten kun olette selvittäneet "voittajan" ja "häviäjän" ovat muut jo lähteneet pelaamaan muita liigoja/pelejä.

Mikäli joukkueet haluavat, he toki voivat pelata vaikka kaikki pelinsä saman tien. Oli vain suositus, että porukka pelaisi edes suunnilleen samaan tahtiin ja odottelisi että hitaammatkin pääsisivät suunnilleen samoihin.

Saanenko jatkossa hoitaa liigavastaavana liigaan liittyvät kysymykset?

Ja nyt sitten kakarat jatkavat tappeluaan yv:nä, ettei muilta pelaajilta mene maku koko hommaan.

masu
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Viestin lähetti varjo
Eikun ihan oikeasti, mulla on monessa mielessä sen verran hyvä muisti, että voisin lyödä vetoa tuosta sanamuodosta ja en ole aivan varma katoavatko logit tosiaan kokonaan, vai säilöökö systeemi ne jonnekin.

Ihan oikeastihan tuo on pelkkää sanahelinää. Kuka tahansa voi tässä tilanteessa väittää muistavansa vaikka kahdenkymmenen vuoden takaiset tapahtumat sanatarkasti. Älä nyt yritä mustamaalata.

Hyökkäykseksi sitä yleensä kutsutaan kun kritiikki kohdistetaan vain yhtä henkilöä kohtaan, ei niitä muita kohtaan, jotka ovat saman asian hyväksyneet.
Tosin heitäkin vähättelit.

Kukaan muu ei ole asettunut jyrkästi pelaamista vastaan, joten "hyökkäämiseen" ei ole ollut syytä. Voisiko asia olla niin, että muut ovat hoitaneet hommansa tyylikkäämmin?

Jos ei omaa edes rohkeutta sanoa julkisesti mielipidettään, ei ole missään asemassa kritisoida mitään. Tai kritisoida voi, mutta ei kannata odottaa juurikaan reagointia nimettömiin huutoihin pusikoista.

Itsekin toivoisin kyseisten nimimerkkien näyttäytyvän asian suhteen itse ketjussa. Toisaalta ymmärrän, jos he eivät halua sekaantua näin naurettavaan keskusteluun.

Niin siis ylimielisyys on yhä vain sinun silmissäsi (ja vilpertin, joka myös tuntui näkevän asian sellaisena kuin hän tahtoi sen olevan).
Yhä, sille mitä sinä näet ylimielisyydeksi, löytyy varsin kattavat perusteet liigankin ja myös joukkueen toiminnassa.

Ottamatta mitenkään kantaa saamieni yksityisviestien sisältöön voin sanoa, että tuskinpa minun mielipiteeni on ainutlaatuinen.

Ei muitten pelien arvo ole sidottu liigaan, mutta kuten sanoin, liiga on ainutlaatuinen.
Huoh, rikkoontuiko nyt diktaattorifantasiasi kun sanoin keskustella. Tietenkin keskustelen asiasta vain itseni kanssa, kuten olen tehnyt tähänkin asti, eikö?
Olet luultavasti perillä täysin siitä miten asiat ovat tähän asti hoidettu ja sen pohjalta teet oletuksen siitä, ettei asioista ole keskusteltu.

Siellähän alkaa nousta savua kypärän alta. Sanoin olevani tyytyväinen, että asiasta keskustellaan. En nyt väitä ettei asioista olisi ennen keskusteltu. Toimintamalleista en ole perillä, mutta ehkäpä osaat kertoa niistä enemmän. Tästä näkövinkkelistä näyttänyt vain varjo-showlta.



Jaa-a, minä en tietääkseni puhunut aikatauluista, mikset hyökkää Nokkiksen, masun tai rapsterin kimppuun, he sen esilletoivat.

Sinä kerroit imperatiivissa, että eipä nyt pelata. Minun järkeni mukaan tuo liittyy aikatauluihin. Muiden kanssa keskustelu on onnistunut ilman tätä paljon mainostettua "hyökkäämistäkin".

Vaikka kuinka tahtoisit sitä(kin) fantasioida, ei kiekko ole noussut minulle hattuun.
Mielipiteellä ja toiminnalla on ero, mielipiteitä jokainen muodostaa itsekseen, mutta jostain syystä toiminta ei onnistukaan niin helposti.
Otettakoon esimerkiksi eräs nimeltämainitsematon liigaottelu, josta puuttui tilastomies.
Team-talkilla huhuiltiin ensin viitisen minuuttia vapaaehtoisia, ilman vastausta.
Ongelma kyllä ratkesi, mutta aikaa taisi mennä kokonaisuudessaan 15 min.
Pienellä oma-aloitteisuudella, kuten tiimifoorumilla jo aikoja sitten sanoin, jokainen joukkue olisi asettanut sen tilastomiehensä, joka olisi sitten kysynyt Nokkikselta tai minulta ohjeet.
Ei, näin ei käynyt.
Miksi?

Älä nyt viitsi, varjoseni. Kyllähän kaikki ovat huomanneet kuinka erään otsasuoni pullistuu, jos ei maaleja tule.
Pipon löysääminen, kerta vielä. Kiekon puolella käymässämme keskustelussa mainitsit myös aspektin "menestys" ja kerroit saavasi tyydytystä tehdyistä maaleista ja voitetuista peleistä. Ei kai muistini petä?

Toiminta onnistuu kyllä, mutta sinä haluat fantasioida jostain muusta. Itse aidosti ihmettelin kommenttiasi muiden toimimattomuudesta, koska minusta asiat ovat toimineet hyvin - silloinkin kun varjo ei ollut edes paikalla!. Mitä esimerkkiin tulee, niin en ollut paikalla. Tietämättömänä vallinneesta tilanteesta tilanteesta olen vähän huono kommentoimaan asiaa.


Jotenkin tiesin alusta asti, että näin tulee tapahtumaan jossain vaiheessa. Kaikista hupaisinta on se, että se tapahtuu asiassa, jossa kerrankin minä olen yhteisön edun kannalla, enkä vain aja omaa etuani.

Kerro nyt millä tavalla harrastamasi toiminta ajaa yhteisön etua. Vastaukseksi ei tällä kertaa kelpaa se, että luistimet saattaa missata yhden pelin Jokereita vastaan. Eikö tavoitteena kuitenkin ole jouheva pelaaminen? Oman edun ajamisestakin voi olla montaa mieltä.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Lopettakaas nyt ja halitkaa ja pusitkaa. Ei tota jaksa lukea enää edes vähää alusta.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Noose
Lopettakaas nyt ja halitkaa ja pusitkaa. Ei tota jaksa lukea enää edes vähää alusta.

Pojat jo halipusutteli kiekko.tk:ssa. Oikeastaan aika ällöä. Pian ne ostelee toisilleen ruusuja tms.

masu
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ihan oikeastihan tuo on pelkkää sanahelinää. Kuka tahansa voi tässä tilanteessa väittää muistavansa vaikka kahdenkymmenen vuoden takaiset tapahtumat sanatarkasti. Älä nyt yritä mustamaalata.

Huoh, eli siis nyt minun pitää alkaa kyselemään kaikilta paikallaolijoilta ja lisäksi häiritsemään joukoa, koska et suostu myöntämään sanomisiasi?

Logit itseasiassa kait sitten jäävätkin talteen, mutta niitä pitää erikseen etsiä jostain tietokannoista.

Kukaan muu ei ole asettunut jyrkästi pelaamista vastaan, joten "hyökkäämiseen" ei ole ollut syytä. Voisiko asia olla niin, että muut ovat hoitaneet hommansa tyylikkäämmin?

Käsittääkseni aloitit valituksesi samantien kun kuulit asiasta, kun sanoin, ettei hifkin pitäisi enää pelata pelejä, jotta saataisiin aikaa välitilanne.
Jos sinä et kestä sitä, että joku sanoo suoraan mistä on kyse niin se on oma ongelmasi.

Ottamatta mitenkään kantaa saamieni yksityisviestien sisältöön voin sanoa, että tuskinpa minun mielipiteeni on ainutlaatuinen.

Aika yhdentekeviä ovat nuo mielipiteet, jos niitä ei uskalleta julkisesti esittää.

Toimintamalleista en ole perillä, mutta ehkäpä osaat kertoa niistä enemmän. Tästä näkövinkkelistä näyttänyt vain varjo-showlta.

Eli tiedon puute ei ole sinulla este syytösten esittämiseksi.
On hyvä, että jo tässä vaiheessa vaivaudut sitten kiinnostumaan siitä, miten asioita oikeasti on hoidettu.

Älä nyt viitsi, varjoseni. Kyllähän kaikki ovat huomanneet kuinka erään otsasuoni pullistuu, jos ei maaleja tule.
Pipon löysääminen, kerta vielä. Kiekon puolella käymässämme keskustelussa mainitsit myös aspektin "menestys" ja kerroit saavasi tyydytystä tehdyistä maaleista ja voitetuista peleistä. Ei kai muistini petä?

Oma itseruoskintani on ihan hupia, ei otsasuonten pullistumista.
Mistään tyydytyksestä en puhunut, näyttäisi menevän nyt logien etsinnän puolelle kun väitökset jatkavat tuttua linjaansa.

Kerro nyt millä tavalla harrastamasi toiminta ajaa yhteisön etua. Vastaukseksi ei tällä kertaa kelpaa se, että luistimet saattaa missata yhden pelin Jokereita vastaan. Eikö tavoitteena kuitenkin ole jouheva pelaaminen? Oman edun ajamisestakin voi olla montaa mieltä

Kyse ei ole luistimista vaan kymmenestä luistimesta, ylipäätänsä siitä, että saataisiin myös pelaajien ottelumääriä tasoitettua sillä, etteivät joukkueet pelaisia kaikkia pelejään pikavauhtia, toisten missatessa ne. Ensin yksi peli, hetken kuluttua on jäänytkin kolme jne.
Tuolla ylempänä jo Köntsä valittelikin asiaa, eli taaskaan kyse ei ole vain minun mielipiteestäni.
 

Pubi4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti varjo
Meillä on jo 9+2 Hyde, tarvitsemmeko toista samanlaista?

Ymmärrän tämän täysin, joten ehkä asiaa voisi katsoa kuukausi tai pari myöhemmin. Tasoerot ovat varmasti pienentyneet siinä ajassa. Voi tietenkin olla ettei Jatkisliigaa silloin nykymuodossaan pelata mutta se on sen ajan murhe.

Onnea ja menestystä kuitenkin Jatkoajan joukkueelle sekä liigalle, varmaan näemme tästä huolimatta melko usein peleissä.

Kunnioittaen, Kiekko.tk-nimimerkki Kohn

(niille tiedoksi jotka eivät viestistäni ottaneet mitään selkoa, kerrottakoon että viesti koski mahdollista osallistumistani Jatkisliigaan)
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Viestin lähetti varjo
Huoh, eli siis nyt minun pitää alkaa kyselemään kaikilta paikallaolijoilta ja lisäksi häiritsemään joukoa, koska et suostu myöntämään sanomisiasi?

En viitsi myöntää perättömiä juttuja, vaikka se sinua kuinka sapettaisi. Osanhan olen myöntänyt varsin rehdisti. Kyllä tuolla vatvomisinnolla olisit ne logitkin kaivanut esille jo moneen otteeseen.

Käsittääkseni aloitit valituksesi samantien kun kuulit asiasta, kun sanoin, ettei hifkin pitäisi enää pelata pelejä, jotta saataisiin aikaa välitilanne.
Jos sinä et kestä sitä, että joku sanoo suoraan mistä on kyse niin se on oma ongelmasi.

Näin aloitin, fiksua päättelyä jopa sinulta. En vain ymmärrä miten tuo liittyi lainaamaasi tekstiin. Jos sinä et osaa vastata kysymykseen, voit vaikka pyöritellä noita samoja juttuja maailman tappiin asti.

Aika yhdentekeviä ovat nuo mielipiteet, jos niitä ei uskalleta julkisesti esittää.

Ehkä sinulle. Itse sentään tiedän, etten taistele tuulimyllyjä vastaan.

Eli tiedon puute ei ole sinulla este syytösten esittämiseksi.
On hyvä, että jo tässä vaiheessa vaivaudut sitten kiinnostumaan siitä, miten asioita oikeasti on hoidettu.

Hellyyttävää kuinka muuten niin sukkelasanainen varjo pyörii tätä omaa pientä ympyräänsä. Sisälukutaito on kadoksissa.

Oma itseruoskintani on ihan hupia, ei otsasuonten pullistumista.
Mistään tyydytyksestä en puhunut, näyttäisi menevän nyt logien etsinnän puolelle kun väitökset jatkavat tuttua linjaansa.

Nouda varjo, nouda ne logit mulle. Nyt on myös helppo verhoutua hupiverhon taakse, kun ei itse kestä erään nimimerkin kommenttia siniviivan ylityksestä varjon kanssa.



Kyse ei ole luistimista vaan kymmenestä luistimesta, ylipäätänsä siitä, että saataisiin myös pelaajien ottelumääriä tasoitettua sillä, etteivät joukkueet pelaisia kaikkia pelejään pikavauhtia, toisten missatessa ne. Ensin yksi peli, hetken kuluttua on jäänytkin kolme jne.
Tuolla ylempänä jo Köntsä valittelikin asiaa, eli taaskaan kyse ei ole vain minun mielipiteestäni.

Pääsi todellakin on umpiluuta. Muut joutuvat "kärsimään" ollessaan väliaikaisessa pelikiellossa tässä spektaakkilemaisessa ja ainutlaatuisessa Jatkoaika-liigassa. Pelimäärät saa kyllä tasan sitten lopussa, jos et ole tätä itse osannut päätellä. Taidat suuressa viisaudessasi yhä olettaa, että kaikki pelaavat kaikki pelit. Näytä se taikatemppu, näytä jo! Vaihtoehtoisesti voit nimittää jokaisen joukkueen kokoonpanon jokaiseen otteluun ja pitää huolta, että sosiaalipeluutus onnistuu.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
En viitsi myöntää perättömiä juttuja, vaikka se sinua kuinka sapettaisi. Osanhan olen myöntänyt varsin rehdisti. Kyllä tuolla vatvomisinnolla olisit ne logitkin kaivanut esille jo moneen otteeseen.

Kenties kyse ei ole minun innostani, koska en omaa pääsyä tietokantoihin.
Jouko vain ei ole vielä vastannut kysymykseeni, tosin on aivan mahdollista, että logit todellakin katoavat jonnekin.

EDIT: Ja näin käykin, pelihuoneitten logeja ei säilytetä. Ketäs siellä oli paikalla, rapster taisi olla koko ajan, vilperttikin oli. Peltomaa tuli käymään loppupuolella.

Siltikin, keskustelua seurasi useampikin silmäpari ja kommenttisi tuskin jäi huomaamatta kaikilta.

Hellyyttävää kuinka muuten niin sukkelasanainen varjo pyörii tätä omaa pientä ympyräänsä. Sisälukutaito on kadoksissa.

Eli siis missä mennään pieleen?
Sinä teet väitöksiä ja syytöksiä, vailla tietoa todellisuudesta ja kun siitä mainitsee, onkin sitten lukutaidoton?
Ensin tuli valitus, vasta nytten kysely.
Kaikki ei ole sitä, miltä ne näyttävät ja sen takia pelkkään omaan mielikuvaan ei kauheasti kannata tukeutua.
Asioita on hoidettu, jos ei demokraattisesti, niin useimmiten keskusteluina muitten kanssa.

Pääsi todellakin on umpiluuta. Muut joutuvat "kärsimään" ollessaan väliaikaisessa pelikiellossa tässä spektaakkilemaisessa ja ainutlaatuisessa Jatkoaika-liigassa


Toistaiseksi aika harva on valittanut kärsivänsä pelikiellosta ja pelikielto loppuu joskus, pelatut ottelut eivät tule takaisin (siis tämän liigan ottelut). Liigan ainutlaatuisuus nyt lähinnä tarkoittaa sitä, että seuraava liiga on mahdollisesti erilainen ja nykyinen liiga on se mitä nyt on. Kyse ei ole mistään sen kummemmasta, mutta liigan ja tavallisen pelin ero on kuitenkin selvä.


Taidat suuressa viisaudessasi yhä olettaa, että kaikki pelaavat kaikki pelit. Näytä se taikatemppu, näytä jo! Vaihtoehtoisesti voit nimittää jokaisen joukkueen kokoonpanon jokaiseen otteluun ja pitää huolta, että sosiaalipeluutus onnistuu.

En ole tainnut olettaa mitään, pyrkimys toki tuohonkin oli olemassa kun liigaa pistettiin pystyyn.
Kaikkien innostus ja vapaa-aika ei ole siihen riittänyt.
Tilanne ei kuitenkaan olennaisesti parane, nostamalla missaamistodennäköisyyttä.
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Viestin lähetti varjo
Kenties kyse ei ole minun innostani, koska en omaa pääsyä tietokantoihin.
Jouko vain ei ole vielä vastannut kysymykseeni, tosin on aivan mahdollista, että logit todellakin katoavat jonnekin.

EDIT: Ja näin käykin, pelihuoneitten logeja ei säilytetä. Ketäs siellä oli paikalla, rapster taisi olla koko ajan, vilperttikin oli. Peltomaa tuli käymään loppupuolella.

Siltikin, keskustelua seurasi useampikin silmäpari ja kommenttisi tuskin jäi huomaamatta kaikilta.

En tarvitse sinua kertomaan, että paikalla oli muitakin. Mielenkiintoista olisi sen sijaa lukea näiden muiden kommentteja asian tiimoilta. Veikkaan vain, että voivat olla kommentoijat vähissä - sen verran jonninjoutavalta jahkaamiselta tämä varmasti ulkopuolisen silmin vaikuttaa.

Eli siis missä mennään pieleen?
Asioita on hoidettu, jos ei demokraattisesti, niin useimmiten keskusteluina muitten kanssa.

Kuten varmaan nokkelana miehenä jo arvasitkin viitatessasi demokratiaan: tuntuu, ettei kaikkia ole kuunneltu tarpeeksi kauan, tarpeeksi ajoissa. Sen takia tämä tuntuukin tyylymyllyjä vastaan taistelulta, koska mahdollisuus johonkin oikeaan vaikuttamiseen on lähes olematon liigan sääntöjen (mitkä säännöt?) ollessa kivitauluun hakatut.

Toistaiseksi aika harva on valittanut kärsivänsä pelikiellosta ja pelikielto loppuu joskus, pelatut ottelut eivät tule takaisin (siis tämän liigan ottelut). Liigan ainutlaatuisuus nyt lähinnä tarkoittaa sitä, että seuraava liiga on mahdollisesti erilainen ja nykyinen liiga on se mitä nyt on. Kyse ei ole mistään sen kummemmasta, mutta liigan ja tavallisen pelin ero on kuitenkin selvä.

Samoin on aika harva valittanut liian tiiviistä pelitahdista. Jos en tiedä, niin minulla on ainakin hyvä aavistus, että vaikka ongelmia olisikin, mielummin vaietaan kuin aletaan kääntää peistä itsensä varjon kanssa. Tämä kun harvoin johtaa mihinkään konkreettiseen. Liigan kehityksen kannalta onkin hedelmällisempää, että edes joku uskaltaa avata suunsa. Kommenttisi pelatuista otteluista on sikäeli hassu, että ei tässä mitään aikakonetta olla kinuamassa. Voisit myös selvittää erot liigan ja tavallisen pelin välillä, kun minusta maalinteko on molemmissa yhtä vaikeaa.

En ole tainnut olettaa mitään, pyrkimys toki tuohonkin oli olemassa kun liigaa pistettiin pystyyn.
Kaikkien innostus ja vapaa-aika ei ole siihen riittänyt.
Tilanne ei kuitenkaan olennaisesti parane, nostamalla missaamistodennäköisyyttä.

Ajatuksena tuo on edelleen jalo, mutta se ei tosiaankaan tule koskaan toimimaan. Alkuhuuman ja -innostuksen jälkeen vauhti on tasaantunut ja olen huomaavinani, ettei aina ole edes ole Jatkoajan pelureita online. Homma kuitenkin pistettiin alulleen vielä lomakauden vallitessa ja nyt ovat ihmiset siirtyneet töiden ja opintojen pariin. Heittäisinkin valmiiksi lynkattyna ajatuksena, että mahdollisesti tulevassa liigassa tahkottaisiin cupista tutulla järjestelmällä. Vaikka se ei liigan varsinaista merkitystä vastaakaan, toimivat peliaikataulut paljon paremmin ja homma sujui mielestäni jouhevasti. Myös joukkuekokoja voitaisiin kasvattaa, mutta tässä tulee vastaan case sosiaalipeluutus. Mielipiteitä, ideoita?
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti luistimet
Mielipiteitä, ideoita?

Jos vaikka lopettaisitte tämän turhan jankkaamisen?
Tehän voitte jatkaa sitä vaikka maailman tappiin asti, mutta eihän tätä ketjua jaksa enään kukaan kiekko.tk -pelaaja lukea, kun se sisältää pelkkää paskaa. Mikä tarve teillä molemmilla on olla "enemmän oikeassa" kuin toinen, vielä näin toivottoman turhassa asiassa? Haetaanko tässä sitä kuuluisaa viimeistä sanaa?

edit: Ja sama tahti näyttää jatkuvan. Lopettakaa nyt isot (?) miehet (?).
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
En tarvitse sinua kertomaan, että paikalla oli muitakin. Mielenkiintoista olisi sen sijaa lukea näiden muiden kommentteja asian tiimoilta. Veikkaan vain, että voivat olla kommentoijat vähissä - sen verran jonninjoutavalta jahkaamiselta tämä varmasti ulkopuolisen silmin vaikuttaa.

Jonninjoutavaa jahkaamista tai ei, koska asiasta ei näemmä voi selkoa saada on se jätettävä.
Hupaisaa kuitenkin näyttää olevan se, miten todellakin omat sanomiset tuntuvat unohtuvan, kun niitten takana pitäisi seistä.

Kuten varmaan nokkelana miehenä jo arvasitkin viitatessasi demokratiaan: tuntuu, ettei kaikkia ole kuunneltu tarpeeksi kauan, tarpeeksi ajoissa. Sen takia tämä tuntuukin tyylymyllyjä vastaan taistelulta, koska mahdollisuus johonkin oikeaan vaikuttamiseen on lähes olematon liigan sääntöjen (mitkä säännöt?) ollessa kivitauluun hakatut

Liiga oli tekeillä about viikon ja tänä aikana itsekin ehdotin yhtä muutosta, eli sarjan supistamista. Jokainen sai tehdä ehdotuksia, mutta niitä ei kuitenkaan tullut, eikä tullut myöskään apuja masulle.
Suurin osa joukkueesta surffaa kyllä kentällä, mutta harva osallistuu muihin hommiin.
Selväähän se on, ei huvin eteen töitä viitsi tehdä.
Voit katsoa tiimifoorumilta milloin olen kirjoittanut viestin, joka käsittelee tilastomiesten ilmoittautumista ja miettiä, tapahtuiko tuon ehdotuksen, ei käskyn, seurauksena mitään.

Tinke toki ilmoittautui kysyttäessä jo aikaisemmin.
Siinä suhteessa HIFK hoiti jo hommansa.

Samoin on aika harva valittanut liian tiiviistä pelitahdista. Jos en tiedä, niin minulla on ainakin hyvä aavistus, että vaikka ongelmia olisikin, mielummin vaietaan kuin aletaan kääntää peistä itsensä varjon kanssa

Itsensä varjon, huoh.
Kyllä keskusteluja on käyty ja minunkin ehdotuksiani kumottu.

Kommenttisi pelatuista otteluista on sikäeli hassu, että ei tässä mitään aikakonetta olla kinuamassa. Voisit myös selvittää erot liigan ja tavallisen pelin välillä, kun minusta maalinteko on molemmissa yhtä vaikeaa.

No yksinkertaistaen näin:
Tavallinen peli: 10-0 Narreja vastaan
Liigapeli: 14-3 :) tai realistisemmin 2-3, 6-4 jne. samantasoisia vastuksia vastaan. Liiga kuitenkin tuo sen virallisuuden harkkapeleihin, koska harva enää jaksaa pelkästään pelata jatkiksen treenipelejäkään.

Vaikka se ei liigan varsinaista merkitystä vastaakaan, toimivat peliaikataulut paljon paremmin ja homma sujui mielestäni jouhevasti. Myös joukkuekokoja voitaisiin kasvattaa, mutta tässä tulee vastaan case sosiaalipeluutus. Mielipiteitä, ideoita

Joukkuekoko on tullut jo esille, samoin lisäjoukkueiden ottaminen ulkopuolelta...etenkin Pelitien porukoista näyttäisi löytyvän ihan siedettävää porukkaa.
Kunhan nyt tämä liiga ensin pelataan.
Toki kesälomalle jäävät tiimit voivat varmaankin sitten hoitaa organisointityöt toista kautta varten?
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Viestin lähetti varjo
Hupaisaa kuitenkin näyttää olevan se, miten todellakin omat sanomiset tuntuvat unohtuvan, kun niitten takana pitäisi seistä.

Eikö muistisi pitänyt olla ihan hyvä?


Liiga oli tekeillä about viikon ja tänä aikana itsekin ehdotin yhtä muutosta, eli sarjan supistamista. Jokainen sai tehdä ehdotuksia, mutta niitä ei kuitenkaan tullut, eikä tullut myöskään apuja masulle.
Suurin osa joukkueesta surffaa kyllä kentällä, mutta harva osallistuu muihin hommiin.
Selväähän se on, ei huvin eteen töitä viitsi tehdä.
Voit katsoa tiimifoorumilta milloin olen kirjoittanut viestin, joka käsittelee tilastomiesten ilmoittautumista ja miettiä, tapahtuiko tuon ehdotuksen, ei käskyn, seurauksena mitään.

Tinke toki ilmoittautui kysyttäessä jo aikaisemmin.
Siinä suhteessa HIFK hoiti jo hommansa.

Liigan alussa minulla vain ollut mitään tietoa, että sinä aiot alkaa päsmäröimään ja näyttelemään näinkin isoa roolia. Homma vaikutti toimivalta, koska ei väännetty vielä hampaat irvessä. Tilastomieheksi olisin toki ilmouttaunut, mutta Tinke tosiaan kerkesi joukkueestamme ensin. Oletin yhden per joukkue olevan tarpeeksi, mutta päätin eilen ilmaista halukkuuteni, kun yksi ei sitten yhtäkkiä riittänytkään.


No yksinkertaistaen näin:
Tavallinen peli: 10-0 Narreja vastaan
Liigapeli: 14-3 :) tai realistisemmin 2-3, 6-4 jne. samantasoisia vastuksia vastaan. Liiga kuitenkin tuo sen virallisuuden harkkapeleihin, koska harva enää jaksaa pelkästään pelata jatkiksen treenipelejäkään.

Nyt on ilmeisesti sitten joku pakottava tarve pelata näitä ns. parempia joukkueita vastaan ja saada nenilleen niin, että tukka lähtee. Itse pelaan kuitenkin pelaamisen riemusta eikä tuloksella tahi plusmiinuksilla ole oikein väliä. Mikset maininnut Pelit-onlinen porukkaa tässä yhteydessä? Halusitko luoda illuusion, ettei tasaisia pelejä Jatkoaika-liigan ulkopuolelta löydä? Ja ihan yhtälailla edustamani IFK sai aikamoista haipakkaa Jatkoaika-liigassa ja taso-erot ovat muutenkin olleet selvästi havaittavissa. Etukäteen mainostettu tasoisuus ei ole oikein onnistunut, mutta tästä ei voi syyttää ketään pelaajien taitotasojen ollessa vaikeasti arvioitaessa. Kehitystäkin tapahtuu kuitenkin joka päivä.

Joukkuekoko on tullut jo esille, samoin lisäjoukkueiden ottaminen ulkopuolelta...etenkin Pelitien porukoista näyttäisi löytyvän ihan siedettävää porukkaa.
Kunhan nyt tämä liiga ensin pelataan.
Toki kesälomalle jäävät tiimit voivat varmaankin sitten hoitaa organisointityöt toista kautta varten?

Tässä kohdassa en taas ymmärrä Jatkoaika-liigan tarkoitusta, jos mukaan otetaan myös ulkopuolisia joukkueita. Eikö tuota mainitsemaasikin joukkuetta voisi pelata ns. tavallisten pelien muodossa? Myös kommunikointi Vaparin kanssa oli alkuun takkuisaa, mutta se on nyttemmin kyllä parantunut.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
varjo ja luitsimet, N.Y.T.T. jatkatte yksityisviestein, mikäli riitely on jatkuakseen. Muuten deadminoin molemmat :) Tappelustanne ei liene kukaan muu kiinnotstunut.

Let's play hockey!
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Aigars Cipruss Jokereihin

Aigars, Latvian supertähti, tuli Virmasen skouttaamana suurella kohulla kesken kauden Jokereihin. Tiedotteessaan Jokerit kertoivat Ciprussin olevan väsymätön työmyyrä, hyvin kahteen suuntaan pelaava sentteri ja pelaaja jolta löytyy pukukoppijohtajuutta. Todellisuus voi kuitenkin olla löysä, kentällä haluttomasti kaarteleva latvialainen, joka ei saa kiekkoa edes tyhjään verkkoon, kiukutteleva primadonna, joka vaatii peliaikaa. Aika näyttää hilataanko "Ekin" paita Hjallishallin kattoon, vai ulostetaanko pelaaja The Sir Penaa hyväksikäyttäen muualle.

Ensimmäisessä pelissä Cipruss iski mukavat tehot 2+2, 0-8 päättyneessä pelissä.

Otteluraportista poimittua
Huomiota herättävä oli mailansa jälleen vaatikaapistaan esille ottanut Cipruss, joka uutena Jokeri-hyökkääjänä suorastaan kiisi jäällä. Miehen otteista paistaa itsevarmuus ja syötöt sekä laukaukset napsuivat tarkasti.

Seuraava peli menikin enemmän "Ekimäiseen" tyyliin, tappiolukemiin 3-0 päättyneessä vierasottelussa Cipruss keskittyi keskialueen surffailuun ja keräsi kaksi miinuspistettä tehotilastoihin.

Seuraamme Latvian "pienensuuren" miehen edesottamuksia ja raportoimme jos siihen on aihetta.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
pelejä

Jos mahdollista, niin porukkaa 21.00 maissa onlineen, niin laitetaan pelejä pystyyn. Varsinkin jos Ässille, Jokereille ja Lukolle saisi parit pelit pystyyn, niin hyvä olisi.

masu
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilen illalla pääsi useampi joukkue pelaamaan liigaa. Nyt viikonlopun aikana ei luultavimmin paljon liigapelejä ole mahdollista pelata. Tällä hetkellä Ässillä ja Ilveksellä on vähiten otteluita, mutta molemmilla joukkueilla materiaalia on sen verran, että uskon ensi viikon alussa joukkueiden saavan pelejä useampiakin alle.

Muut joukkueet voivat pelailla otteluita jälleen eteenpäin, mutta _suosittelen_, (en siis määrää) että 11 ottelun jälkeen joukkue vetää liinoja kiinni ja odottelee, että muut joukkueet pääsevät suurinpiirtein samoihin ottelumääriin. 12 ottelunkin voi pelata siinä tapauksessa, että Ässät sattuvat olemaan onlinessa. Mutta idea on että odotellaan hieman kaikkia, jotta sarja etenisi tasaisesti.

Hyviä pelejä on ollut paljon ja kaikilla joukkueilla on materiaalin leveyttä sen verran, että turnaus näyttää menevän varsin mallikkaasti loppuun asti.

masu
 

Jokke

Jäsen
Mulle kyllä käy viikonloppunakin iltamatsit. Oon päivystäjä joten joudun kuitenkin olemaan 5km säteellä koneesta jos tulee jotain tl-vikaa.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Hävettää

Kävin juuri tutustumassa ko. sivustoon. Ei olisi pitänyt. Näin joukkueen nimeltä Jatkoaika, ja ajattelin, että kyllä meidän pojat jonkun Jyskyn hoitaa. Ei hoitanut. Varjo oli vain varjo siitä Varjosta, joka tänne kirjoittelee. Pahoja kiekon menetyksiä, sekä itsekästä pelailua. 1-4 tappio surkealla mukahallinnalla, hävetkää.
 

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
JA-liiga

Runkosarja on kääntymässä loppupuolelleen. Tänään kaikki 21.00 paikallle, niin pelataan taas liigan pelejä.

Varsinkin Ässiä kaivataan.

masu

edit: ja porukkaa oli sitten lähes 30 paikalla, joten pelejä tuli pelattua todella paljon. Huomenna uudestaan 21.00 ->

Sarja on pulkassa viikonloppuun mennessä ja sitten alkaakin pleijareiden sopiminen
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös