Vaikka promokeikka esim. Sellossa ei välttämättä tuo yhtään katsojaa suoraan hallille, se osoittaa jo ennestään hallilla käyville, että seuran eteen tehdään töitä.
Tämä on erittäin totta. On vaikea innostua seurasta, jonka toiminta alkaa vaikuttaa siltä, että se kituuttaa säästöliekillä ennen kuin kuolee - eikä omistajia tunnu kiinnostavan. Tämä ei varmaan pidä paikkaansa, mutta siltä se vaikuttaa kun espoossa ainoaa lätkämainontaa harrastaa naapurikaupungin joukkueet.
Itse näkisin myös, että tämän kauden vaisuun yleisövirtaukseen on vaikuttanut se, ettei joukkueeseen hankittu kesällä yhtään mielenkiintoista pelaajaa, joka olisi kasvattanut kiimaa ja odotusta kauden alkuun. Ne oli muut joukkueet, jotka mässäilivät kesälehdissä hankinnoillaan, ja itseäni kyllä harmitti, ettei Blues hankkinut edes ketään "neverhöörd-jenkkiä", joka olisi voinut olla stara kauden alkaessa. Joukkue vaikutti kyllä ihan toimivalta kahden uuden entuudestaan tutun laiturin (Huhtala, Kuusela) toimesta, mutta jo monia vuosia vaivanneeseen sentteripulaan se ei tuonut helpotusta... Eikä maalin suulle hankittu kärppien ailahteleva kakkosveskakaan luonut odotusarvoa tälle kaudelle.