Liigan sivujen mukaan tuo Blues - Kärpät pelataan 12.3. Silloin olisi alkuperäisen ohjelman mukaan SaiPa - Blues, jolle Liigan sivut eivät nyt anna mitään päivää. Olisikohan tarkoitus, että se pelattaisiin sitten maaottelutauolla?
No jos Kärppien menestys vaikuttaa siihen milloin se peli pelataan niin sit mä veikkaan että toi peli pelataan ma 2.2. tai ke 4.2. jos Kärpät ei pääse finaalin (CHL finaali on ti 3.2.). Jos taas ne pääsee niin sitten voisko olla että sillon liitto myöntyy ja toi peli jopa pelattas tollon lauantaina 7.2.Siis tuo pelipäivä riippuu varmaan lähinnä tämän iltaisen Kärppien CHL-välierän tuloksesta, olisihan muuten uusi pelipäivä jo ilmoitettu.
No jos Kärppien menestys vaikuttaa siihen milloin se peli pelataan niin sit mä veikkaan että toi peli pelataan ma 2.2. tai ke 4.2. jos Kärpät ei pääse finaalin (CHL finaali on ti 3.2.). Jos taas ne pääsee niin sitten voisko olla että sillon liitto myöntyy ja toi peli jopa pelattas tollon lauantaina 7.2.
No sitten se on varmaan toi päivä. Ajattelin että liigan ja CHL välillä ois joku soppari ettei 3.2. pelattas jotta koko jääkiekkoileva maailma voisi rauhassa seurata tätä CHL-finaalia.Myös toinen CHL:n takia siirretty ottelu (HIFK-SaiPa) pelataan ti 3.2.
Blues-pelaajien after game interviewtkin loistavat poissaolollaan, joten nämä olisivat ainakin omasta mielestäni sellaisia asioita mihin olisi hyvä laittaa painoarvoa loppukautta ja kenties ensi kauttakin ajatellen.
Hyvä idea ja itsekin olen moneen otteeseen ajatellut tuota. Muistaakseni Osalan Oskun isä hoiteli jokunen vuosi sitten noita Vaasassa kun Sport vielä pelasi Mestistä.Lisäksi voitaisiin erätaukojen alussa vetäistä joku pelaaja pukkarikäytävältä nopeaan kahden kyssärin haastatteluun, joka tietenkin näytettäisiin jumbotronilta. Siihen vielä taustalle pääsponssien logot niin toisi vähän lisäarvoa.
Kiekkokonservatiivina tuomitsen tietysti jyrkästi ja toteutus tökki pahasti. Toki ymmärrän että kaikkea pitää kokeilla ja ehkä tuo homma tuosta sitten paranee. Mutta sanokaa nyt joku sille että vastustajan faneja ei päästetä ruutuun, ei vaikka olisivat pelkkiä harmittomia penskoja.Mua jäi kiinnostamaan tämä otteluemäntä (ei sillä tavalla vaikka hemaiseva blondi olikin). Meni vähän ohi mitä se siellä teki ja sanoi. Vissiin jotain lahjakortteja yms. jakeli? Mutta just tällästä uutta haluisin itekkin nähdä ja näin alkuun vaikuttaa mahtavalta idealta. Näinköhän vielä jatkaa vai oliko vaan yksittäinen kerta?
Kiekkokonservatiivina tuomitsen tietysti jyrkästi ja toteutus tökki pahasti. Toki ymmärrän että kaikkea pitää kokeilla ja ehkä tuo homma tuosta sitten paranee. Mutta sanokaa nyt joku sille että vastustajan faneja ei päästetä ruutuun, ei vaikka olisivat pelkkiä harmittomia penskoja.
Ai niinkö se teki? Meni ohi. Siinä tapauksessa annan anteeksi.Minusta oli mainio veto tossa pelitilanteessa lahjoa punapaitaista pikkupoikaa syntymäpäivänään Bluesin pipolla.
Tänään vissiin joku Yhteisvastuukeräystapahtuma hallilla. Lippupalvelun sivujen mukaan yläkatsomot olisi buukattu täyteen. Ihan kiva joo että väkeä on tulossa, mutta uskonto pois mun urheilusta. Kiekon tiputtaa joku piispa. Peukku alas.