Nythän tilanne on se, että Jasonin tilalle ei varsinaisesti tullut ketään vastaavaa henkilöä ja se valitettavasti näkyy. Henkilöt, jotka ovat ottaneet hänen työtehtävänsä hoitaakseen hoitavat myös muita asioita ja heidän vahvuutensa ovat ehkä vähän eri osa-alueissa kuin Jasonilla. Vaikka ehkä osa kausikorttilaisista oli sitä mieltä, että viime kausina oli jopa liikaa kaikenmaailman teemamatsia ja valokuvaus-koppia, satunnainen katsoja ei kiinnitä näihin asioihin huomiota, koska hän ei käy joka matsissa. Hänelle on tärkeää, että juuri siinä matsissa johon hän on ostanut lipun, on jotain extraa. Siitä extrasta pitäisi myös osata markkinoida mahdollisimman laajasti mahdollisimman halvalla. Vaikea yhtälö, mutta ei mahdoton, kuten aiemmin nähtiin. Eilen puolityhjillä tai jopa täysin tyhjillä käytävillä tepasteltuani alkoi ihan oikeasti jo vähän hävettämään.. Juuri näissä matseissa (samalla viikolla monta kotipeliä) pitäisi pystyä luomaan jotain erikoista, mikä ensin tuo väkeä hallille ja saa heidät myös viihtymään siellä! Avainasemassa eivät ole niinkään kummankaan joukkueen kannattajat vaan jääkiekkoa muuten vaan seuraavat ihmiset. Voin kuvitella, että heille Bluesin ottelutapahtuma on tällä hetkellä kovin suppea. Tarjolla on huonoa ruokaa, vähän valinnanvaraa ruokatuotteiden suhteen, tyhjiä käytäviä ja ottelusta riippuen kohtalaista jääkiekkoa. Lienee selvää, että vaikka Blues pelaisi Liigan parasta kiekkoa, pelkästään sen takia väki ei saavu hallille.. Katsotaan ja kuulostellaan, mitä ensi torstain ottelu tuo tullessaan. Sitäkin tosin pitäisi alkaa markkinoimaan heti tämän illan matsin jälkeen, ja mahdollisimman laajasti!