Heikolta näyttää. Liiga alkaa Bluesin osalta huomenna, mutta seura ei näy eikä kuulu missään. Tv, radio, lehdet, nettijulkaisut... en ole törmännyt Blues-mainoksiin missään, ja median ennakoissa joukkuetta ei pahemmin noteerata. Kadunvarsimainontaan en osaa ottaa kantaa, kun en Espoon suunnalla juurikaan liiku, mutta ilmeisesti HIFK ja Blueskannattajat ovat ne aktiiviset toimijat tässä.
Some on pyörinyt entiseen malliin Nikkisen lähdön jälkeen, eli ilmeisesti se oli Jenni Jäntin harteilla jo aiemmin. Bluesin some-materiaali on sellaista ihan peruspätevää, mutta valitettavasti aika yllätyksetöntä ja kaavoihin kangistunutta. Plus että se sosiaalinen ulottuvuus jää aika vajaaksi - fb-päivitykset keräävät tykkäyksiä ja muutaman typerän kommentin, siinäpä se. Tuohon toivoisi vähän uutta otetta.
Seuran talousvaikeuksista puhuttaessa on joskus aiemmin kauhisteltu Bluesin toimiston kokoa, kun siellä on ollut kaikennäköistä myyjää sun muuta, mutta eihän tuossa tiimissä ole kuin yksi tyyppi joka varsinaisesti työskentelee markkinoinnin kanssa. Ei ihme että on hiljaista.
ps: hitto että on muuten ankeata kirjoitella tälle uudelle Jatkoajalle, omasta tekstistä ei saa oikein mitään otetta.