On kyllä ollut huikea hetki varmaan vääntäytyä kamat päällä autoon sisään.
ANNA KAIKKESI, KANNA VASTUUSI, TÄLLE JENGILLE......
Eiks tää nyt oo sitä... :D
On kyllä ollut huikea hetki varmaan vääntäytyä kamat päällä autoon sisään.
Olisikohan tuo yhteistyökumppani sponssanut hiukan?Mitä hittoa? Persaukinen seuramme oli ottanut koko etusivun päivän Hesarista lauantain juhlavuoden Blues-IFK -matsin mainokselle!
Olisikohan tuo yhteistyökumppani sponssanut hiukan?
Tän illan matsi on juku international Hhockey night tapahtuma ja teeman on suvaitsevaisuus ja siellä on esiintymässanyt Musta Barbaari. Täytyy sanoa että kaikkia ne Nikkinen ja kumppanit siellä toimistolla kehittää. Hatuno nosto siitä, mutta millonkohan viimeksi oli joku Bluesin himamatsi joka ei ollut mikään teemaottelu? Ehkä kohta ois "Ihan tavallinen matsi" - teemaottelun paikka. ;)
Totuus on se, että Bluesin matseihin liput ovat liian kalliita, eikä matseista ole tehty tapahtumia. Katsokaapa, mitä HJK teki tänä vuonna. Erinomaista tekemistä. Uusi markkinointijohtaja, joka teki erinomaista mainontaa joka matsia varten erikseen ja sitä lähetettiin esim. newslettereinä eteenpäin. Lippujen hinnat vaihtelivat matsien välillä paljon. Joku Maarianhamina-pelin lippu saattoi olla puolet halvempi kuin Tepsi-matsin lippu.
Bluesin pitäisi segmentoida paremmin. Matsien lippujen hinnat pitäisi vaihdella alle kympistä pariin kymppiin halvimpien lippujen osalta sen mukaan, kuka on vastassa ja mikä viikonpäivä kyseessä. Tiettyihin matseihin voisi tarjota -50% opiskelijalippuja ja tiettyihin ei. Tiettyihin matseihin voisi olla halpoja perhelippuja ja tiettyihin ei. Mökki pitäisi yrittää täyttää joka kerta mahdollisimman hyvin. Se tuo meininkiä ja pitkässä juoksussa kasvattaa sitten liikevaihtoa.
Teemailtojakin pitäisi olla. Halloween peli olisi pitänyt olla nyt. St. Patrick vihreä peli voisi olla kerran vuodessa, jolloin Blues pelaisikin vihreissä paidoissa tai ihan mitä vain. Se Hirson roosapeli viime viikolla oli loistava veto, respektit siitä, mutta sen ympärille olisi pitänyt tehdä paljon isompi tapahtuma! Espoossa on valtavasti firmoja, miksei niiden avulla tehdä teematapahtumia. IFK:n ei tarvitse tehdä, kun rahaa tulee muutenkin, mutta Bluesilla kun on vaikeampi tilanne pienempänä toimijana niin sen pitää olla a) kekseliäämpi, b) ahkerampi ja c) juosta enemmän pienempienkin rahavirtojen perässä. Espoolaisuus teemana pitäisi antaa sijaa vaihtuville teemoille, joiden pointti olisi se, että tunnelma ja fiilis Barona-Areenalla olisi Suomen paras. Jos ihmiset viihtyvät, niin rahaa alkaa tulla. Se urheilullinenkaan menestys ei ole silloin kaikki kaikessa, jos sinne hallille olisi oikeasti kiva mennä sen takia, kun siellä on hauskaa.
Samaa mieltä olen siitä että teemailta ei ole monestikaan tuntunut merkittävästi tuovan lisää yleisöä paikalle. Hyvä silti että kokeillaan kaikkea ja ehkä saadaan selville mikä toimii ja mikä ei.
Espoo Blues - Porin Ässät | Maanantai 3.3.2014 klo 18:30 | LADIES' HOCKEY NIGHT
Naistenpäivän lähestyessä Espoo Blues ja maanantain ottelun yhteistyökumppanit kunnioittavat kaikkia naisia Ladies’ Hockey Night –teemaottelulla. Maanantai-illan Liigapeli Espoo Blues - Porin Ässät käynnistyy Barona Areenalla klo 18:30 ja Areena on täynnä erikoisohjelmaa. Osta liput ennakkoon Lippupalvelun verkkokaupasta: Lippupalvelu - Blues - Ässät lippuja. 03.03.2014 BARONA AREENA ESPOO
Kevät lähestyy ja Liigassa pelit kovenevat. Näe Bluesin huippupelaajat Tommi Huhtalan, Siim Liivikin ja Eetu Pöystin livenä kaukalossa. Mukana teematapahtumassa on myös Espoo Bluesin naisten joukkue ja Blues Cheerleaders. Kaiken ikäisten jääkiekkoilijoiden äiditkin huomioidaan – Kaupunkikeskus AINOA (Kaupunkikeskus AINOA, Espoo - AINOA) palkitsee ottelussa kolme esimerkillistä jääkiekkoäitiä.
Maanantaina paikalla on hallitsevan naisten suomenmestarijoukkueen Blues Naisten pelaajia ja Areenalla voit nähdä myös joukkueen voittaman mestaruuspokaalin. Seuraa kevään 2014 playoff-pelit aloittavan Bluesin naisten joukkueen pelejä Blues Naiset -facebooksivulla ja osoitteessa Espoo Blues Naiset - Naisten jääkiekkoa Espoossa
Areenan ovet avataan klo 17:00 ja Fazer Makeiset (Makeiset - Fazer) tuotenäytteitä on jaossa yli tuhannelle ensimmäiselle katsojalle. Kauneushoitola Aika Ihana (Aika Ihana | Kauneus ja hyvinvointi) promopisteellä voit hakea kynsiin Espoo Bluesin sinikeltaiset värit täysin veloituksetta.
Ottelun toisella erätauolla espoolainen kukkakauppa Kaivokukka Iso Omena (Kaivokukka) jakaa Areenan ensimmäisen kerroksen Blues Shopin edustalla ruusuja naiskatsojille.
Sporttista henkeä tapahtumaan tuovat NiceRunin (Nice Run - 2014 - Nice Run 2014), Espoon Rantamaratonin (Espoo Rantamaraton) ja Espoo Bluesin kuntosaliyhteistyökumppani Elixia (ELIXIA Liikunta & Hyvinvointi) promopisteet.
Flamingo Spa elämyskylpylä tarjoaa 17:00 alkaen 500 kpl arvoseteleitä jotka oikeuttavat vierailemaan kylpylässä puoleen hintaan. Espoolainen kampaamotuotteita valmistava Cutrin Suomi (Cutrin | PROFESSIONAL) yllättää ottelun pelikatkoilla 10 naiskatsojaa arvokkailla tuotepaketeilla.
Ottelun toisen erätauon erikoisohjelmana koko perheen muotikauppa Zalando Suomi järjestää rankkariskaban, jossa kolme naiskatsojaa pääsee kilpailemaan Zalando-lahjakortista. Espoo Blues ja Zalando tarjoavat lisäksi kaikille Blues-faneille 10€ etukupongin (väh. 50€ ostoksen yhteydessä). Lunasta kuponki syöttämällä koodi: ZBLUES14 verkkokaupan maksuvaiheessa osoitteessa: Kenkiä muotia netistä | ZALANDO - uutuuksia joka päivä!
Facebookista:
Mä oon kyllä pettynyt kuinka vähän eri teemaa ja ohjelmaa yhteen peliin on saatu ympättyä. Siis niinqu oikeest siel toimistol, luulets te et oikeest vähä ketää nappaa tulla hallill ku siel ei oo mitää äksönii, kentälki on vaa jotai väsynei smurffei numerot seläss.
Tänään oli sitten todella iso ja hieno Blues mainos Metro-lehdessä. Lehden eka ja vika sivu oli omistettu Bluesille eli sen sivun nykäisemällä saa esim. joku pikku-fani pienen Blues-julisteen seinälleen.
Ei ollut. Twitteristä löytyy tuo mainos.
Jotain yhteisiä rättejä sitten tuli. Juu, eilen itekkin luuulin että sieltä tulis joku pelaajasoppari. Mutta kyllä toi Liivik on kai perimässä tota Kähkösen, Miettisen, Ikosen ja Huhtalan jättämää paikkaa markkinoin ykköskasvona.EDIT: PME tarkoittaakin levy-yhtiötä, eli Simo tainnut tehdä soololevyn tms. Pah, odotin jotain mielenkiintoisempaa julkistusta...