Mainos

Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 762 336
  • 3 716

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toisaalta mielestäni on ihan luonnollista, että niitä kausikortteja tyrkytetään enemmän irtolippukatsojille tai niille, joilla kausari on ollut vain lyhyen ajan tai satunnaisesti. Sen sijaan, että aloitettaisiin soittelemalla ns. vakkareita läpi. Näiden kun ehkä oletetaan hankkivan kausarin joka tapauksessa, tai ainakin suuremmalla todennäköisyydellä, ilman soittoakin.

Kyllä sulla on pointti tuossa. Ilmeisesti kuitenkin se on monelle tärkeää että seura osoittaa arvostustaan ja kiinnostustaan puhelinsoitolla. Myös bisneksen pyörittämisen kannalta vanhojen asiakkaiden tyytyväisenä pitäminen on erittäin tärkeä juttu. Uusien (saati menetettyjen) asiakkaiden saaminen on monin kerroin vaikeampaa. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan tämän takia jätä kausikorttia ostamatta (vaan antaa asiasta kirjallisen palautteen).
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mä en ihan ymmärrä tätä marttyyri nyyhkytystä "mulle ei ole soitettu..jne". Jos olet ennen kausikortin hankkinut ja sen haluat ostaa, niin tiedät varmasti mistä niitä saa? Miksi pitää paapoa ja saada puhelu, että laitetaanko kortti tulemaan. Minullekaan ei ole soitettu, mutta varmaankin pitkälti johtui siitä, että kausikortti uusittiin ensi tilassa ja tämä soittoralli ei ollut vielä silloin alkanut.

Minun mielestä nämä soittorallit on hyvä homma, mielellään vielä juuri uudisasiakkaita ja irtolippuasiakkaita niin paljon, kun aikaa on. Toki tulisi käydä läpi myös muut satunnaiset kausikortin ostajat ja vakio-ostajat, mikäli he eivät ole kausikorttia hankkineet, ei siinä mitään, mutta mielestäni täysin naurettavaa valittaa jossain palstalla, että: ei ole soinut, ei rahat kiiinnosta, en sitten tule hallille, pitkää tunkkinne, se oli muutenkin tonnin seteli.

Puhelin käteen ja kausikortti tilaukseen. HETI!
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Puhelin käteen ja kausikortti tilaukseen. HETI!

Ei siellä toimistolla kuitenkaan ihan kaikki oo kunnossa kausikorttimyynnissä.Tilasin kausarit jo kesäkuussa, enkä meinannu millään saada kortteja ostettua.Ensin sähköpostia myynnistä vastaavalle henkilölle ja viikon odottelun jälkeen tuli vastaus;Asian piti olla kunnossa.
Taas hiukan odottelua, ja kun mitään ei kuulunut otin lopulta sähköpostilla kontaktia talouspäällikkö Victoria Pasternackiin (ja laitoin kopion myös t.j Rautiolle).Vastaus tuli kymmenessä minuutissa, ja meille luvatut paikat varattuna ja asian piti olla kunnossa. Taas parin viikon odottelun jälkeen alkoi tiistaina jännittämään niinpaljon, että soitin toimistolle lipunmyyntiin:Puhelun tuloksena sain kuulla, että meille kahdesti varatut paikat oli myyty toisaalle. Noh yksi rivi ylempää löytyi vastaavat paikat, ja nyt jännityksellä odotellaan torstaita, että onko niitä kausareita tulossa vieläkään....

Melekosta puuhastelua...
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Melekosta puuhastelua...

Joo en minä sitä tarkoita, että tuo olisi jotenkin viimeisen päälle ammattimaisesti hoidettua myyntityötä tai edes järjestelmällistä. Pointti oli vaan se, että mielensä pahoittaminen foorumilla on hieman väärä teko, jos mielii sen kausikortin hankkia. Kaikki täällä keskustelevat varmasti tietävät mistä, miten ja millä sen kausikortin saa, tai ainakin voi yrittää saada.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan se aika perseestä jos joutuu arpomaan, että onko se tilaus mennyt perille vai ei, ja miettimään miksi se lasku ei ole jo pudonnut postiluukusta, ja että miten pääsee harkkapeleihin ilmaiseksi vai pääseekö ollenkaan. Lisäksi vituttaa laskussa ollut LASKUTUSLISÄ, mielestäni sellaisesta ei ollut mitään mainintaa ostotapahtuman yhteydessä. Kausari oli sen verran edullinen, ettei kyse ole rahasta, mutta loppusumma nyt vaan ei saa olla eri kuin mitä on sovittu. Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu firma, niin olisin asiasta ainakin purnannut.

Ilmeisesti kesällä ei ole ollut toimistoväkeä tarpeeksi ja ulkoistamiskustannukset on siirretty asiakkaille??
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mulla ei muuten ollut mitään laskutuslisää neljän kausarin laskussa... Outoa.

Mutta näin enemmän ketjun aiheeseen liittyen tänään aamulla tuli vastaan kaksi bussia joiden kyljessä bussin korkuinen "Valitse sininen" -mainos. Tuli hyvä mieli. Pienestä sitä aikuinen ihminen ilahtuukin :)
 

Grafite

Jäsen
Mutta näin enemmän ketjun aiheeseen liittyen tänään aamulla tuli vastaan kaksi bussia joiden kyljessä bussin korkuinen "Valitse sininen" -mainos. Tuli hyvä mieli.

Se on tosiaan hienoa, mutta Jokereiden mainos komeilee nyt mm. aivan Barona Areenan viereisellä bussipysäkillä. Sellaista ei pitäisi päästää tapahtumaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Se on tosiaan hienoa, mutta Jokereiden mainos komeilee nyt mm. aivan Barona Areenan viereisellä bussipysäkillä. Sellaista ei pitäisi päästää tapahtumaan.

Sille tosin ei voi mitään, ellei sitten osta ulkomainontaa itselleen koko syksyksi ja siihen kellään ei ole varaa.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
...tosin Jokereiden mainosjulisteen voi retusoida parilla Kannata paikallista seuraasi -tarralla niin, ettei siitä näy mitään narreihin viittavaa :)
 
Sille tosin ei voi mitään, ellei sitten osta ulkomainontaa itselleen koko syksyksi ja siihen kellään ei ole varaa.

Onneksi Bluesille alkaa muodostumaan sen verran uskollinen kannattajakunta etten usko näiden mainosten montaa päivää pysyvän ehjinä. Ainoa seikka mitä on syytä jännittää on se että monennenko rikkinäisen lasin jälkeen JCDecaux ymmärtää siirtää kilpailevien liigaseurojen mainokset muualle.
 
Onhan se aika perseestä jos joutuu arpomaan, että onko se tilaus mennyt perille vai ei, ja miettimään miksi se lasku ei ole jo pudonnut postiluukusta, ja että miten pääsee harkkapeleihin ilmaiseksi vai pääseekö ollenkaan. Lisäksi vituttaa laskussa ollut LASKUTUSLISÄ, mielestäni sellaisesta ei ollut mitään mainintaa ostotapahtuman yhteydessä. Kausari oli sen verran edullinen, ettei kyse ole rahasta, mutta loppusumma nyt vaan ei saa olla eri kuin mitä on sovittu. Jos kyseessä olisi mikä tahansa muu firma, niin olisin asiasta ainakin purnannut.

Ilmeisesti kesällä ei ole ollut toimistoväkeä tarpeeksi ja ulkoistamiskustannukset on siirretty asiakkaille??

Näköjään Jääkiekko Espoo Oy:n IT-asioissa todellakin on laajamittaisia ongelmia laidasta laitaan.

Mitähän miettii rahojaan likoon laittanut osakas jäädessään ilman kutsua osakastiedotustilaisuuteen - ja samana päivänä Urheilusanomat kirjoittaa vakavista talousvaikeuksista?
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset
Kotimatkalla mieluisa yllätys. Bussi 213:n kyljessä iso "Valitse sininen" -mainos ja penkit tarroitettu kausarimainoksilla joissa Bluesin pelaajien kuvia nimineen (nopeasti bongasin Sallisen, Aaltosen, Koskisen, Hirson ja Huhtalan).
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kotimatkalla mieluisa yllätys. Bussi 213:n kyljessä iso "Valitse sininen" -mainos ja penkit tarroitettu kausarimainoksilla joissa Bluesin pelaajien kuvia nimineen (nopeasti bongasin Sallisen, Aaltosen, Koskisen, Hirson ja Huhtalan).

Kerrankin informatiivista mainontaa: mainoksessa kerrotaan pelipäivät. Tuo saattaisi jopa toimia: "Jaahas, Blues pelaa...tänään. Tälle illalle ei olekaan mitään erityistä suunnitelmaa. ..." tai: "Mitähän illalla tekisi? Jaahas, Blues pelaa tänään... ..."
 

snoukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänä aamuna tuotu Länsiväylän stadin päähän iso screeni jossa mainostetaan illan Växjö-peliä. Siis ajettaessa Hkiin sen näkee. Kyllä tuli hyvä mieli heti aamusta! Pelipäivä oli tosin pienellä, monille varmaan jää tämä epäselväksi kun menee nopeasti ohi. Hieno idea.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Ilta-Sanomien etusivulla on iso Bluesin mainos, jossa on selkeästi merkattu kaikki syyskyyn kotiottelut. Hyvä!

Linkki vie Ilta-Sanomien sivuille.
 
Espoon bussipysäkeillä bongattu useita Valitse sininen -mainoksia, IFK:n mainoksia en ole nähnyt. Kai JCDecaux'n äijillä meni hermot rikottuihin laseihin eli tällä kertaa oman käden oikeus voitti.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset
Tai todennäköisemmin HIFK oli ostanut mainokset eri viikoille.

Kyllä Espoon pysäkeillä on kesän aikana näkynyt Jokerien ja HIFK:n mainoksia. Narrimainoksia kuulemma ollut Baronan lähimmillä pysäkeilläkin. Hyvä jos nyt on Bluesinkin mainoksia.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä Espoon pysäkeillä on kesän aikana näkynyt Jokerien ja HIFK:n mainoksia. Narrimainoksia kuulemma ollut Baronan lähimmillä pysäkeilläkin. Hyvä jos nyt on Bluesinkin mainoksia.

Joo varmasti, mutta noita ostetaan könttäajoiksi. HIFK on esim saattanut ostaa viikot xx-xx, jonka jälkeen ne luonnollisesti poistuvat pinnoilta. Epäilen, ettei muutaman huppupäisen vigilanten ohran huuruiset tekoset ole se syy, miksei mainoksia juuri nyt näy.
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Bluesilla on kuvakilpailu 1.11 asti menossa. Bluesaiheisia kuvia voi laittaa Twitterissä ja Instagramissa #valitsesininen hastagilla ja laittamalla julkisesti näkyvän kuvan facebookissa. Kuvat näkyvät myös sivustolla valitsesininen.fi. Bluesin pelaajat valitsevat kilpailun voittajan.

Hienoa ja varsin helppoa markkinointia.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Nyt kun tuli voitto pitkästä aikaa ja pelilliset asiat ovat kunnossa (hymiö), voi valittaa jostain muusta. Minusta tämä uusi pelaajaesittely on huonompi kuin viime kauden vastaava. Biisi ei sovi minun korvaan ollenkaan, eikä se sovi myöskään ruudulla olevaan kuvaan.. Ehkä viime kauden versio oli (omasta mielestäni) vaan niin täydellinen, että sen jälkeen voi mennä vain alaspäin.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
No, yhteistyössä toki. Sehän voi tarkoittaa mitä vain. Ehkä käytin liian painavaa sanavalintaa.

Tästä sinänsä aika turha kovin paljoa jauhaa koska ei minullakaan kovin syvällistä tietoa ole. Sen nyt toki jokainen saattoi havaita että iso muutos fanituotteiden laadussa tapahtui viime kauden alussa, eli kun uudet tyypit kävivät Bluesissa hommiin. Mainoslahjateam oli mukana jo Salonojan aikana.
Minullakin on kotona kohtalainen kasa Bluestuotteita ja arvioisin että 70% omistamistani tuotteista on tullut hankittua kauden 2012-13 aikana. Sitä ennen ei vaan hinta-laatusuhde oikein houkutellut ostoksille ja tarjontakin oli aika niukkaa.

Ehkä enemmän tuon viestintä ja markkinointiketjun asiaa tämä.

Jatketaan siis täällä. Ja jauhetaan nyt, kun minulla ei ole muutakaan tekemistä täällä töissä.. *köh köh*

On totta, että Mainoslahjateam oli mukana jo aiemmin, mutta ilmeisesti kädet olivat aika sidotut silloin.. Jason toi mukanaan paljon hyvää ja siitä hänelle pitää antaa iso kiitos. Mutta ihan yksin hän ei kuitenkaan ole tuonut tätä uutta ilmettä, kuten tuossa totesitkin. Minua potuttaa lähinnä se, että shopin väki pitää vaihtaa lähes joka kausi, jolloin alku menee aina säheltämisessä. Jatkuvuutta ja suunnitelmallisuutta puuttuu tästäkin osa-alueesta Bluesin toiminnassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös