Toisaalta mielestäni on ihan luonnollista, että niitä kausikortteja tyrkytetään enemmän irtolippukatsojille tai niille, joilla kausari on ollut vain lyhyen ajan tai satunnaisesti. Sen sijaan, että aloitettaisiin soittelemalla ns. vakkareita läpi. Näiden kun ehkä oletetaan hankkivan kausarin joka tapauksessa, tai ainakin suuremmalla todennäköisyydellä, ilman soittoakin.
Kyllä sulla on pointti tuossa. Ilmeisesti kuitenkin se on monelle tärkeää että seura osoittaa arvostustaan ja kiinnostustaan puhelinsoitolla. Myös bisneksen pyörittämisen kannalta vanhojen asiakkaiden tyytyväisenä pitäminen on erittäin tärkeä juttu. Uusien (saati menetettyjen) asiakkaiden saaminen on monin kerroin vaikeampaa. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan tämän takia jätä kausikorttia ostamatta (vaan antaa asiasta kirjallisen palautteen).