Jep, eilenkin lahjotettiin piste Tapparalle. ;)Mielestäni on hienoa, että Blues on viime aikoina ollut otsikoissa juuri hyväntekeväisyyden takia.
Jep, eilenkin lahjotettiin piste Tapparalle. ;)Mielestäni on hienoa, että Blues on viime aikoina ollut otsikoissa juuri hyväntekeväisyyden takia.
Boikotoit kyseistä yritystä siis siksi, että se tukee lasten klinikkaa vai siksi, että se tukee Bluesia?
Aika kestämätön logiikka. Parempi siis etteivät antaisi mitään?Siksi, että tuon kokoinen firma kehtaa lahjoittaa pelkästään jotain satasia ja hip hei hurraa kun yhteen otteluun kolminkertaistivat tuon maalista annettavan summan.
Aika kestämätön logiikka. Parempi siis etteivät antaisi mitään?
En kyllä edelleenkään ymmärrä tuota kiukkua. Tiimari on pienempi ja lahjoitti enemmän. Entäs sitten? Miksi nesteoil on niin hanurista muutenkin ja miksi se on enemmän sitä tämän lahjoituksen jälkeen?No tässä tapauksessa kyllä. Katso kuvan shekkiä: 4 400 euroa.
Vaikkakin Bluesin välillisesti saatu näkyvyys on todennäköisesti alle tuon 4 400 euroa, niin joka tapauksessa. Lastenklinikan Kummit arvostavat tuota valtavaa lahjoitusta niinkin paljon, etteivät ole siitä tehneet edes uutista kotisivuilleen.
Alle 100 miljoonan euron liikevaihdolla pyörivä Tiimari-ketju näköjään lahjoittanut yli 50 000 euroa.
Taisimme nähdä parhaan markkinakikan loppukaudeksi: Arnason, Robinson ja Lostedt. Tästä on hyvä jatkaa.
Vaan onko markkinointipotentiaalia nimien Arnason, Robinson, Lostedt tai Turunen suhteen millään tavoin hyödynnetty esim. koko kvartetin ensimmäistä kotipeliä huomenna 3.2.2011 Kärppiä vastaan silmällä pitäen?
Bluesin markkinoinnista vastaavat voisivat ottaa mallia hiihtokeskuksista, jotka mainostavat itseään muuallakin kuin lähiseudulla.Tälläisiä esimerkkejä ovat Himos ja Messilä joiden mainokset pyörivät Mtv3:lla ja näkyvät pääkaupunkiseudulla. Blues voisi mainostaa itseään telkkarissa.Kausikorttien hinnat alas, niin voisin ehkä harkita taas kausarin hankintaa. Työttömille halvemmat kausarit.
Hyvänä päivänä tuli tuo playoff-kausarimainos postissa, kuinkahan moni ostaa kausarin illan esityksen jälkeen? Tosin oma postini taisi tulla myöhemmin kuin muille, Blues kun oli laittanut asuinkaupungikseni Helsingin... Yhtään päivää en ole asunut muualla kuin Espoossa, kiitos vaan Bluesille että ylläpitävät asiakasrekisterejään noin hyvin.
Hyvänä päivänä tuli tuo playoff-kausarimainos postissa, kuinkahan moni ostaa kausarin illan esityksen jälkeen? Tosin oma postini taisi tulla myöhemmin kuin muille, Blues kun oli laittanut asuinkaupungikseni Helsingin... Yhtään päivää en ole asunut muualla kuin Espoossa, kiitos vaan Bluesille että ylläpitävät asiakasrekisterejään noin hyvin.
Viitsitkö Toni85 katsoa kirjeestäsi osoitelähteen? Itselleni nimittäin ei ole mitään postia tullut - vaikka kolme kausikorttia on lähes kymmenen vuoden ajan pyörinyt käytössä.
Osoitelähteen? Mitä tarkoitat sillä? Osoite oli minulla kirjoitettu ihan oikein, väärin oli postinumero (eka nolla puuttui) ja postitoimipaikka (Helsinki -> Espoo).
Vaikka Salonojan edellinen tj-kausi ei taloudellista menestystä tuonut, niin onhan tässä nyt kaksi positiivista asiaa.Salonojan tärkeimpiin tehtäviin kuuluu seuran talouden tervehdyttäminen sekä omistuspohjan laajentaminen.
Tämmöistä pykäs puolituntia sitten.
........
Markus Lindströmin sopimuksen kesto on ollut seuran hallituksen tiedossa jo sopimusta allekirjoittaessa.
Vaikka Salonojan edellinen tj-kausi ei taloudellista menestystä tuonut, niin onhan tässä nyt kaksi positiivista asiaa.
1. Omistaja osoittaa mielenkiintoa Bluesia kohtaan.
2. Kauan toivottu omistuspohjan laajentaminen on nyt luvassa.
Jääkiekkoseura Espoo Bluesin pitkäaikaisiin taustavoimiin kuuluva Jussi Salonoja on hankkinut takaisin Bluesin koko osakekannan ja tekee paluun seuran toimitusjohtajaksi.
Luxemburgilainen henkivakuutusyhtiö.Kuka tässä välissä on ollut Bluesin omistajana?