Se, että kaivat esiin vain pistepörssejä, kertoo hyvin paljon sinun tietämyksestä jääkiekon suhteen. Jääkiekko vaatii myös niitä pelaajia, jotka tekevät tilaa muille, jotta he voivat tehdä pisteitä ja niitä ratkaisumaaleja pleijareissa. On myös pukukoppiliidereitä, kapteeneja jotka johtavat etulinjassa näyttämällä uskomatonta voiton tahtoa, taklaajia jotka herättävät joukkueen kolmannen erän takaa-ajoon näin muutama pelaajatyyppi mainitakseni. Silloin kun kaikki nämä ominaisuudet löytyy yhdestä pelaajasta, olen valmis maksamaan tällaiselle kaverille vähintään sen verran kun Eki sai.
Hei arvon Toni85. Sinä joka aina jaksat puolustaa Sanea, Ekiä ja Kähyä. Etköhän sinä juuri tässä paljasta oman lainauksesi mukaan tietämyksesi jääkiekon suhteen (jos näin haluat itsekin asian ilmoittaa).
Toki Rajamäki oli erittäin tärkeä pelaaja Bluesille. Minäkin pidin hänen antaumuksellisesta työnteosta ja esimerkillisestä toiminnasta Petun joukkueessa. Ei siinä mitään.
Mutta kuitenkin ymmärtääkseni täällä väitellään hänen palkastaan! Ja sehän oli Bluesin isoimpia ja selvästi ylipalkattu!
Kun kerran annat ymmärtää tietoutesi jääkiekon suhteen muita palstaveljiä isommaksi niin voitko valaista minuakin...
Mainitse esimerkiksi muutamasta NHL-, Elitserien-, tai KHL-joukkueesta edes joku pelaaja kuka tienaa duunari/pukukoppitärkeydellä yhtä paljon tai enemmän kuin itse tähdet.
Juuri näin. Ei niitä ole. Kyseisen tyyppiset pelaajat eivät tienaa kuten pisteiden tekijät. Ja tästähän täällä on ollut kysymys. Kyllä ne isoimmat rahat maksetaan pelien ratkaisijoille eikä niille ketkä ovat sympaattisia ja hengen luojia. Ei Ekin olisi kuulunut tienata yhtä paljon/enemmän kuin esim. Keller tai Eaves. Vai oletko eri mieltä?
Kun kerrat olet valmis maksamaan itse tämmöisille kavereille, ei muuta kuin rahaa pöytään..