Itse olen törmännyt digimainoksiin siellä sun täällä. Viimeksi viime viikolla kuntosalin vaihtuvassa mainoscreenissä.En tiedä päättyikö jotkut diilit vai moka vai olen vain sokea mutta kaikki digitaaliset ja fyysiset mainokset ovat hävinneet mitä olen viime vuonna nähnyt.
Hyvä kuulla, olen osunut sitten tuttujen scriinien eteen väärään aikaan.Itse olen törmännyt digimainoksiin siellä sun täällä. Viimeksi viime viikolla kuntosalin vaihtuvassa mainoscreenissä.
"Who let the dogs out!" Sopis kyllä tähänLyhyt, ytimekäs ja huomiota herättävä.
Tänään viimeksi kuulin Ainoassa Kiekko-Espoon maalibiisin ämyreistä ja ottelua mainostettiin perään...Hyvä kuulla, olen osunut sitten tuttujen scriinien eteen väärään aikaan.
Olen tässä miettinyt että joku äänimainos voisi soida kauppakeskuksissa yms. Siinä voisi olla somemainoksesta se "PK-seudun tuoreinta lätkää ja sitten yhdistää Kulman huutoon + maalibiisi. Lyhyt, ytimekäs ja huomiota herättävä.
Hieno kuulla että jotain mainosta! Ajetaan jo. Mennyt sitten itseltäni ohi. Otan tästä nöyrästi infon että homma pelaa jo.Tänään viimeksi kuulin Ainoassa Kiekko-Espoon maalibiisin ämyreistä ja ottelua mainostettiin perään...
Jep. Kivikovaa huudatettiin myös Ison Omenan kajareista.Tänään viimeksi kuulin Ainoassa Kiekko-Espoon maalibiisin ämyreistä ja ottelua mainostettiin perään...
Erinomainen idea! Eikä mitenkään ylivoimaista toteuttaa käytännössä.Tuli tuosta toisen ketjun jutusta mieleen, kun Espoo erikoisesti jakautuu melko merkittäviin kaupunginosiin.
Ensi syksynä ennen kauden alkua K-Espoo voisi jakautua ihan fyysisesti "toreille" ja markkinoida kutakin tapahtumaa etukäteen. Esim juuri someen "HEI KIVENLAHTI!" ja sitten kauppakeskus pop uppien tavoin jossain Kivenlahden ostarilla olisi esim klo 11-13 jonain elokuisena lauantaina pienesti fanikamaa kärryssä myynnissä, kausikortteja ja ottelulippuja. Kourallinen pelaajia tekemässä jotain viihdyttävää ja vastailemassa ihmisten kysymyksiin. Musaa soimaan taustalle.
Pointtina, että K-Espoo jalkautuisi näihin kaupunginosiin, ja korostaisi sitä että tämä on koko Espoon juttu. Mutta tulee itse toivottamaan ne ihmiset tervetulleeksi mukaan. Mahdollisimman monta kaupunginosaa mukaan ja näitä toteutukseen useampana viikonloppuna eri puolilla Espoota. Tapiolassa tietoisuus varmasti jo on, mutta sitten Kauklahdenväylän luota Kivenlahti, Saunalahti, Kauklahti voisi olla mukana. Vanhan Turuntien varrelta muutamia. Pohjois-Espoota myös, vaikkakin sieltä halliin tullessa julkiset tulee heikommin eli auto vaaditaan. Kuitenkin siis sellaisia kaupunginosia, että siellä asuu reilusti ihmisiä. Turha mennä minnekään pitämään pihapopuppia, missä ei ihmisiä liiku isoissa määrin esim paikalliskauppaan.
Joka tapauksessa, paikassa, ulkona, jossa ihmiset liikkuu ja jonne paikallisten ihmisten on helppo löytää kurkkaamaan, että mikä homma, kun paikallisissa puskaradioissa näistä on kuhistu ja somessa kyseinen kaupunginosa erikseen esiin nostettu.
Iso Omena ja Lippulaiva on molemmat Cityconin omistuksessa, joten sen suhteen ei ainakaan pitäisi olla kilpailua. Sello ollut aiemmin Bluesin aikana yhteistyökumppani, saiskohan sitä sitten jotenkin mukaan..Viisi pääsuuntaa Espoossa on isommille kauppakeskuksille. Eli Espoontori/Entresse, Sello, Ainoa/Länsituuli, Iso Omena ja Lippulaiva. Noista Iso Omena on virallinen kumppani, mietityttää että onko sitten näillä keskinäistä kilpailua niin, etteivät muut lähde tukemaan.
Eikös se toimiston väki on tavattavissa ihan toimistoaikaan siellä toimistolla? Ja kyllähän toimiston ihmiset (Henri, Aku, Annina, Petteri, Oscar jne.) ovat peleissä paikalla. Vai mitä tässä haetaan takaa?Milloin olisi pelin jälkeen meet&greet jossa toimiston väki olisi tavattavissa?
Eikös se toimiston väki on tavattavissa ihan toimistoaikaan siellä toimistolla? Ja kyllähän toimiston ihmiset (Henri, Aku, Annina, Petteri, Oscar jne.) ovat peleissä paikalla. Vai mitä tässä haetaan takaa?
Tässä olisi kyllä tärkeä paikka iskeä, varsinkin ajallisesti osuu oikein otolliseen ajankohtaan!Tuli äkkiseltään mieleen että osallistuukohan Kiekko-Espoo(tai mikään muu espoolainen urheiluseura yleisurheilun lisäksi) millään tavoin tuon elokuun tulevan SM-viikon tai Espoon Kalevan Kisojen markkinointiin? Luulisi että sitä kautta myös saataisiin Espoon urheiluskeneä vahvemmin yhteen.