Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 770 398
  • 3 767

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
En tiedä päättyikö jotkut diilit vai moka vai olen vain sokea mutta kaikki digitaaliset ja fyysiset mainokset ovat hävinneet mitä olen viime vuonna nähnyt.
 

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Itse olen törmännyt digimainoksiin siellä sun täällä. Viimeksi viime viikolla kuntosalin vaihtuvassa mainoscreenissä.
Hyvä kuulla, olen osunut sitten tuttujen scriinien eteen väärään aikaan.

Olen tässä miettinyt että joku äänimainos voisi soida kauppakeskuksissa yms. Siinä voisi olla somemainoksesta se "PK-seudun tuoreinta lätkää ja sitten yhdistää Kulman huutoon + maalibiisi. Lyhyt, ytimekäs ja huomiota herättävä.
 

Bobby_4

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Junnuleijonat
Hyvä kuulla, olen osunut sitten tuttujen scriinien eteen väärään aikaan.

Olen tässä miettinyt että joku äänimainos voisi soida kauppakeskuksissa yms. Siinä voisi olla somemainoksesta se "PK-seudun tuoreinta lätkää ja sitten yhdistää Kulman huutoon + maalibiisi. Lyhyt, ytimekäs ja huomiota herättävä.
Tänään viimeksi kuulin Ainoassa Kiekko-Espoon maalibiisin ämyreistä ja ottelua mainostettiin perään...
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Tuli tuosta toisen ketjun jutusta mieleen, kun Espoo erikoisesti jakautuu melko merkittäviin kaupunginosiin.

Ensi syksynä ennen kauden alkua K-Espoo voisi jakautua ihan fyysisesti "toreille" ja markkinoida kutakin tapahtumaa etukäteen. Esim juuri someen "HEI KIVENLAHTI!" ja sitten kauppakeskus pop uppien tavoin jossain Kivenlahden ostarilla olisi esim klo 11-13 jonain elokuisena lauantaina pienesti fanikamaa kärryssä myynnissä, kausikortteja ja ottelulippuja. Kourallinen pelaajia tekemässä jotain viihdyttävää ja vastailemassa ihmisten kysymyksiin. Musaa soimaan taustalle.

Pointtina, että K-Espoo jalkautuisi näihin kaupunginosiin, ja korostaisi sitä että tämä on koko Espoon juttu. Mutta tulee itse toivottamaan ne ihmiset tervetulleeksi mukaan. Mahdollisimman monta kaupunginosaa mukaan ja näitä toteutukseen useampana viikonloppuna eri puolilla Espoota. Tapiolassa tietoisuus varmasti jo on, mutta sitten Kauklahdenväylän luota Kivenlahti, Saunalahti, Kauklahti voisi olla mukana. Vanhan Turuntien varrelta muutamia. Pohjois-Espoota myös, vaikkakin sieltä halliin tullessa julkiset tulee heikommin eli auto vaaditaan. Kuitenkin siis sellaisia kaupunginosia, että siellä asuu reilusti ihmisiä. Turha mennä minnekään pitämään pihapopuppia, missä ei ihmisiä liiku isoissa määrin esim paikalliskauppaan.

Joka tapauksessa, paikassa, ulkona, jossa ihmiset liikkuu ja jonne paikallisten ihmisten on helppo löytää kurkkaamaan, että mikä homma, kun paikallisissa puskaradioissa näistä on kuhistu ja somessa kyseinen kaupunginosa erikseen esiin nostettu.
 

Kyky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuli tuosta toisen ketjun jutusta mieleen, kun Espoo erikoisesti jakautuu melko merkittäviin kaupunginosiin.

Ensi syksynä ennen kauden alkua K-Espoo voisi jakautua ihan fyysisesti "toreille" ja markkinoida kutakin tapahtumaa etukäteen. Esim juuri someen "HEI KIVENLAHTI!" ja sitten kauppakeskus pop uppien tavoin jossain Kivenlahden ostarilla olisi esim klo 11-13 jonain elokuisena lauantaina pienesti fanikamaa kärryssä myynnissä, kausikortteja ja ottelulippuja. Kourallinen pelaajia tekemässä jotain viihdyttävää ja vastailemassa ihmisten kysymyksiin. Musaa soimaan taustalle.

Pointtina, että K-Espoo jalkautuisi näihin kaupunginosiin, ja korostaisi sitä että tämä on koko Espoon juttu. Mutta tulee itse toivottamaan ne ihmiset tervetulleeksi mukaan. Mahdollisimman monta kaupunginosaa mukaan ja näitä toteutukseen useampana viikonloppuna eri puolilla Espoota. Tapiolassa tietoisuus varmasti jo on, mutta sitten Kauklahdenväylän luota Kivenlahti, Saunalahti, Kauklahti voisi olla mukana. Vanhan Turuntien varrelta muutamia. Pohjois-Espoota myös, vaikkakin sieltä halliin tullessa julkiset tulee heikommin eli auto vaaditaan. Kuitenkin siis sellaisia kaupunginosia, että siellä asuu reilusti ihmisiä. Turha mennä minnekään pitämään pihapopuppia, missä ei ihmisiä liiku isoissa määrin esim paikalliskauppaan.

Joka tapauksessa, paikassa, ulkona, jossa ihmiset liikkuu ja jonne paikallisten ihmisten on helppo löytää kurkkaamaan, että mikä homma, kun paikallisissa puskaradioissa näistä on kuhistu ja somessa kyseinen kaupunginosa erikseen esiin nostettu.
Erinomainen idea! Eikä mitenkään ylivoimaista toteuttaa käytännössä.
 

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
KooKoolla oli aivan mahtava kampanja: "Vaihdetaan mikä tahansa Pelicans-tuote vastaavaan KooKoo-tuoteeseen". Myös pelipaidat vaihtuivat, pl. gamewornit.

Otetaanhan tästä seuraavaan HIFK-peliin mallia ja jokaisesta HIFK-tuotteesta Kiekko-Espoon tuote tilalle.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Viisi pääsuuntaa Espoossa on isommille kauppakeskuksille. Eli Espoontori/Entresse, Sello, Ainoa/Länsituuli, Iso Omena ja Lippulaiva. Noista Iso Omena on virallinen kumppani, mietityttää että onko sitten näillä keskinäistä kilpailua niin, etteivät muut lähde tukemaan.
 

jayy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viisi pääsuuntaa Espoossa on isommille kauppakeskuksille. Eli Espoontori/Entresse, Sello, Ainoa/Länsituuli, Iso Omena ja Lippulaiva. Noista Iso Omena on virallinen kumppani, mietityttää että onko sitten näillä keskinäistä kilpailua niin, etteivät muut lähde tukemaan.
Iso Omena ja Lippulaiva on molemmat Cityconin omistuksessa, joten sen suhteen ei ainakaan pitäisi olla kilpailua. Sello ollut aiemmin Bluesin aikana yhteistyökumppani, saiskohan sitä sitten jotenkin mukaan..
 

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Vaikka Metro ei kaikkialle kulje Espoossa niin Metrolla Metrolle-kamppis HSL kanssa olisi itsestäänselvä.

Edit: Ja varmasti teoriassa mahdollinen kun esim HIFK tehnyt kamppiksia HSL:n kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Eikös se toimiston väki on tavattavissa ihan toimistoaikaan siellä toimistolla? Ja kyllähän toimiston ihmiset (Henri, Aku, Annina, Petteri, Oscar jne.) ovat peleissä paikalla. Vai mitä tässä haetaan takaa?

Toimistoaikaan saattaa monet muutkin olla omissa toimistoissaan. Tuossa menneinä päivinä joissain ketjuissa kyseltiin avoimuuden ja läpinäkyvyyden perään. Tuo olisi yksi keino, että myös toimiston väki jalkautuisi areenalle ihmisten jututettaviksi.

Kallonen teki tätä usein mestisaikana. Toki nyt varmasti kiireitä ottelun aikana on enemmän ja väkeä myös hallissa enemmän, joten ei ehkä erotu kuten aiemmin.

Ei kaikki heitä samalla tavalla käytävällä kulkiessa tunnista, kuin että olisi tavattavissa nimikyltin kanssa ständin takana tuollaisessa meet & greetissä, mitä pelaajien kanssa syksyllä toteutettiin.

Helpompi tavisten olisi tuollaisessa tilaisuudessa mennä rennosti jutulle kyselemään ja heittelemään ajatuksia, kuin soittaa johonkin numeroon ja lätistä siellä "parempaa tietäjää ja osaajaa" vaikkei se pyrkimys olisikaan.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Tuli äkkiseltään mieleen että osallistuukohan Kiekko-Espoo(tai mikään muu espoolainen urheiluseura yleisurheilun lisäksi) millään tavoin tuon elokuun tulevan SM-viikon tai Espoon Kalevan Kisojen markkinointiin? Luulisi että sitä kautta myös saataisiin Espoon urheiluskeneä vahvemmin yhteen.
 
Viimeksi muokattu:

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Tuli äkkiseltään mieleen että osallistuukohan Kiekko-Espoo(tai mikään muu espoolainen urheiluseura yleisurheilun lisäksi) millään tavoin tuon elokuun tulevan SM-viikon tai Espoon Kalevan Kisojen markkinointiin? Luulisi että sitä kautta myös saataisiin Espoon urheiluskeneä vahvemmin yhteen.
Tässä olisi kyllä tärkeä paikka iskeä, varsinkin ajallisesti osuu oikein otolliseen ajankohtaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös