Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 711 586
  • 3 348

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eilen jaetun Länärin ilmaisjakelulehdessä mainostettiin kuinka heidän sovelluksestaan voi katsoa livestriiminä jokaisen harkkapelin sekä joukkueeseen ja taustajoukkoihin liittyvää materiaalia Liigaan varautumisesta tjsp. Ihan mielenkiintoinen, taitaa vaan vaatia digitilauksen Länsiväylään.
Eli taitaa maksaa jotain. Onkohan nuo livestriimit vain kotipeleistä, eli 2kpl?
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Eli taitaa maksaa jotain. Onkohan nuo livestriimit vain kotipeleistä, eli 2kpl?
Luulisin että vain noista kahdesta, tosin voi olla että kuvaavat myös muutkin pelit.
 

Ballo

Jäsen
Miksi Quennevilleä pantataan, jos ja kun hänellä ilmeisesti sopimus on tänne? Mielestäni joukkue on kokonaisuutena hiukan vajaa, joka voi häiritä jollain tasolla myös kausareiden myyntiä. Jos Quenneville julkaistaisiin niin kokonaisuus ei olisi enää samalla tavalla vajaa joka voisi jopa tehdä kausareiden myynnistä helpompaa. Suht mitättömiä juttuja, mutta ei tästä panttaamisesta kertakaikkiaan mitään hyötyä ainakaan ole.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Miksi Quennevilleä pantataan, jos ja kun hänellä ilmeisesti sopimus on tänne? Mielestäni joukkue on kokonaisuutena hiukan vajaa, joka voi häiritä jollain tasolla myös kausareiden myyntiä. Jos Quenneville julkaistaisiin niin kokonaisuus ei olisi enää samalla tavalla vajaa joka voisi jopa tehdä kausareiden myynnistä helpompaa. Suht mitättömiä juttuja, mutta ei tästä panttaamisesta kertakaikkiaan mitään hyötyä ainakaan ole.
uskon että siellä on muutamakin sopimus joita pantataan lähemmäs kauden alkua. Toisaalta ymmärrän että heinäkuu ei ole paras kuukausi markkinoida lätkää.

Ensimmäinen treenipeli on 7.8 johon mennessä viimeinenkin soppari on varmasti julkaistu. Veikkaan että viimeistään 2-4.8 viikonloppuna alkaa kuulumaan ja nyt kasataan ja luodaan markkinointimateriaaleja, kuvia ja videoita näistä kavereista.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Miksi Quennevilleä pantataan, jos ja kun hänellä ilmeisesti sopimus on tänne? Mielestäni joukkue on kokonaisuutena hiukan vajaa, joka voi häiritä jollain tasolla myös kausareiden myyntiä. Jos Quenneville julkaistaisiin niin kokonaisuus ei olisi enää samalla tavalla vajaa joka voisi jopa tehdä kausareiden myynnistä helpompaa. Suht mitättömiä juttuja, mutta ei tästä panttaamisesta kertakaikkiaan mitään hyötyä ainakaan ole.
Heinäkuussa kun sattuu kulumaan valtaosalla rahaa lomailuun, niin ei välttämättä ole kuukausibudjetissa tilaa siihen 400€ kausariin. Elokuussa taas saattaa olla, kun palataan töihin ja kotiin.
 

Ballo

Jäsen
Yksi pelaaja sinne tänne. Ei vaikuta ihmisten kausarihankintapäätökseen millään tavalla.
Ei varmaan vaikutakaan, mutta jos kyseessä on kärkipelaaja niin voi vaikuttaa. Monille on tärkeää, että joukkue myös pärjäisi jollain tasolla, jos kaikki pelit käydään katsomassa. Väitän, että esimerkiksi Liedes oli sellainen nimi joka myi kausareita.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vähän kyllä ihmettelen tätä harjoitusotteluiden lipunmyynnin järjestämistä ja tiedottamista.

Kotona treenipelejä on vain muutama, ja ifk peli menee luultavasti täyteen. Liput tulevat myyntiin 2-päivän päästä, ja ainoa tieto tästä on instagramin storiesissa. Tietoa siis siitä onko mitään ennakkomyyntiä esim. kausikortin ostajille ei ole. Nyt jos koskaan pitäisi laittaa ennakkovaroitus meilillä, kotisivulle, faceen yms. ja antaa viimekauden lipun ostajille ennakko-osto vaikka pariksi päiväksi.

Huonoin ratkaisu olisi vain laittaa ne yleiseen myyntiin yhdellä somepäivityksellä, ja sitten taas ihmetellään miksi halli on punainen.
 

RAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vai mitenköhän tämä nyt toimii kun ticketmasterissa ainakin näyttää että kausikortilla olisi pääsy kahteen koti harjoitusotteluun eli hifk ja tingsryds peleihin?
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Vai mitenköhän tämä nyt toimii kun ticketmasterissa ainakin näyttää että kausikortilla olisi pääsy kahteen koti harjoitusotteluun eli hifk ja tingsryds peleihin?
Kyllä Ticketmasterin mukaan ainakin näyttävät sisältyvän kausikorttiin. Eivät ne muuten tuolla näkyisi. Tosin mitään infoa tuosta ei ole vielä missään näkynyt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: RAM

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Voihan sitä aina Holtarille meilin kautta kysyä, jos varmistuksen haluaa. Itse olin siinä ymmärryksessä ettei harkkapelien sisäänpääsy kuulu kausikortteihin.
 

Ballo

Jäsen
Vähän kyllä ihmettelen tätä harjoitusotteluiden lipunmyynnin järjestämistä ja tiedottamista.

Kotona treenipelejä on vain muutama, ja ifk peli menee luultavasti täyteen. Liput tulevat myyntiin 2-päivän päästä, ja ainoa tieto tästä on instagramin storiesissa. Tietoa siis siitä onko mitään ennakkomyyntiä esim. kausikortin ostajille ei ole. Nyt jos koskaan pitäisi laittaa ennakkovaroitus meilillä, kotisivulle, faceen yms. ja antaa viimekauden lipun ostajille ennakko-osto vaikka pariksi päiväksi.

Huonoin ratkaisu olisi vain laittaa ne yleiseen myyntiin yhdellä somepäivityksellä, ja sitten taas ihmetellään miksi halli on punainen.
Eikös HIFK-peli pelata Metrolla eikä harkkahallissa? Jotenkin uskon ettei harkkapeli sentään noin suurta suosiota saavuta etenkään HIFK-fanien puolesta. Runkosarjan avaus sitten asia erikseen. Itse en usko, että edes 3000 katsojaa menee rikki. Koska harkkapeli. En liiemmin stressaisi lippujen saamisesta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siis on aivan satavarmaa, että harjoitusottelut eivät ole edes puoliksi täynnä. Kausareilla pääsee niihin ilmaiseksi ja tuskin on edes numeroidut paikat.

Ei kai noista nyt isompaa spektaakkelia tarvitse keinotekoisesti yrittää tehdä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikös HIFK-peli pelata Metrolla eikä harkkahallissa? Jotenkin uskon ettei harkkapeli sentään noin suurta suosiota saavuta etenkään HIFK-fanien puolesta. Runkosarjan avaus sitten asia erikseen. Itse en usko, että edes 3000 katsojaa menee rikki. Koska harkkapeli. En liiemmin stressaisi lippujen saamisesta.
Mun saamieni tietojen mukaan molemmat kotiharkkapelit pelataan Areenan puolella.

En kyllä usko minäkään että sinne tulisi tuhansia punapaitoja. Kyllä lippuja riittää.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
edes 3000 katsojaa menee rikki.
Yli 3000 katsojaa ei tietääkseni ole mennyt rikki harkkapeleissä paitsi SKA:ta vastaan. Olisi jopa positiivinen yllätys jos 3000 lähettyville (yli 2650) olisi lopullinen yleisömäärä.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yli 3000 katsojaa ei tietääkseni ole mennyt rikki harkkapeleissä paitsi SKA:ta vastaan. Olisi jopa positiivinen yllätys jos 3000 lähettyville (yli 2650) olisi lopullinen yleisömäärä.
Tämä voi olla totta. Itse odotin aikasemmin Kiekko-Espoo buumeissa sold outtia, mutta näiden lukeminen on saanut himmailtua omia odotuksia.

Tosin hienoahan se olisi saada väkeä hallille harkkapeleihin, vaikkakin ensimmäiset harkkapelit yleensä harvemmin muistuttaa lätkää. Parempihan se olisi kaikin puolin jos harkkapeleihin tulisi yleisöä siinä missä runkosarjapeleihin.

Ps. SKA pelistä on kyllä hyvät muistot.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jokohan tulevalla viikolla saataisiin nettisivut jollain tavalla kuntoon? Harkkapelit alkaa vajaan parin viikon päästä eikä otteluohjelmaa taida löytyä kuin jostain yksittäisestä somepäivityksestä, liigapelien ohjelmasta puhumattakaan. Mielestäni vähän hölmöä että näitä joutuu kaivamaan jostain flashscoresta tai Liigan sivuilta.
 

Vanhaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan Kiekko-Espoon markkinointi jakanut Instassa ja missälie kuvia joissa pelaajat lomailevat siellä samassa missälie paikassa eikä kuvissa kerrota kuka, missä ja milloin.
Pitäisikö minun muka ihan oikeasti tuntea uudet palaajat joistakin lomakuvista?

Aika lailla luokatonta viestintää ja markkinointia.
 

Tangens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatan paikallista seuraani
Onhan Kiekko-Espoon markkinointi jakanut Instassa ja missälie kuvia joissa pelaajat lomailevat siellä samassa missälie paikassa eikä kuvissa kerrota kuka, missä ja milloin.
Pitäisikö minun muka ihan oikeasti tuntea uudet palaajat joistakin lomakuvista?

Aika lailla luokatonta viestintää ja markkinointia.
Instassa ainakin on jokaisessa kuvassa kyseinen pelaaja ollut tägättynä.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Eikös HIFK-peli pelata Metrolla eikä harkkahallissa? Jotenkin uskon ettei harkkapeli sentään noin suurta suosiota saavuta etenkään HIFK-fanien puolesta. Runkosarjan avaus sitten asia erikseen. Itse en usko, että edes 3000 katsojaa menee rikki. Koska harkkapeli. En liiemmin stressaisi lippujen saamisesta.
Voi olla että se olen vain minä, mutta itse veikkaan että hätyytellään 5000 rajaa ja ehkä sen yli. Harkkapeli tai ei, nyt taidetaan pelata kotona liigajoukkuetta vastaan ensimmäistä kertaa kahdeksaan(?) vuoteen ja nyt vielä naapuria vastaan.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Jokohan tulevalla viikolla saataisiin nettisivut jollain tavalla kuntoon?
Verkkosivut menevät kokonaan uusiksi ja ne julkaistaan joskus elokuun puolenvälin paikkeilla. En odottaisi että tulee ennen 10.8, mutta mielelläni olen väärässä. Samalla julkaistaan myös jotain brändiin liittyvää videomateriaalia, jota on käsittääkseni kuvattu lähestulkoon koko viikko.
Veikkaisin että samassa asiayhteydessä julkaistaan myös uusi sovellus. Siitä ja julkaisupäivästä ei tosin ole mitään faktatietoa omasta takaa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Voi olla että se olen vain minä, mutta itse veikkaan että hätyytellään 5000 rajaa ja ehkä sen yli. Harkkapeli tai ei, nyt taidetaan pelata kotona liigajoukkuetta vastaan ensimmäistä kertaa kahdeksaan(?) vuoteen ja nyt vielä naapuria vastaan.
No ei varmana mene rikki ja olen hyvin, hyvin yllättynyt jos edes yläkatsomoita pitää avata. Ei espoolaista normikatsojaa tai yritysvieraita kiinnosta tässä vaiheessa lätkä vielä yhtään. Lisäksi pelin tasohan tulee olemaan aivan karmeaa nimimerkillä kokemusta on. Veikkaan 1900 katsojaa.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
No ei varmana mene rikki ja olen hyvin, hyvin yllättynyt jos edes yläkatsomoita pitää avata. Ei espoolaista normikatsojaa tai yritysvieraita kiinnosta tässä vaiheessa lätkä vielä yhtään. Lisäksi pelin tasohan tulee olemaan aivan karmeaa nimimerkillä kokemusta on. Veikkaan 1900 katsojaa.
Pysyn sanojeni takana, katsotaan sitten 9.8 perjantaina miten tuossa lopulta käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös