Oikeastaan Quennevillekin käy, jos saadaan siihen kaveriksi myöhemmin ylivoiman moottori. Klippejä katsottua vaikuttaisi toimivan samassa roolissa ylivoimalla mitä Innala MM-kisoissa. Tarvitsee vaan hyvän pelinrakentajan. Jos Kärki on tullakseen, kävisi mainiosti myös. Toki Liedes on se oma ykköstoive.Jaahas. Instagramissa kello käy. Klo 18 tänään tulossa jotain. Toivottavasti Liedes.
Eikö enää missään muualla ole tiedotusta kuin instagramissa? Sitä eilen puhuttu videotakaan ei näkynytJaahas. Instagramissa kello käy. Klo 18 tänään tulossa jotain. Toivottavasti Liedes.
Video näkyi myös TikTokissaEikö enää missään muualla ole tiedotusta kuin instagramissa? Sitä eilen puhuttu videotakaan ei näkynyt
No viimeiseksi mihinkään kiinalaisten vakoilutiktokiin!Video näkyi myös TikTokissa
Saitillahan on ”tuore” pukukoppikierros. Kun zoomailee taululla olevia nimikylttejä, niin tulee hiukan nostalginen olo.Kunhan jatkossa nämä kaikki videot löytyvät myös saitilta.
Vuoden päästä sitten kotiin?Siellä on molemmat Salliset olleet Jykän kesätreeneissä mukana. Tomi nyt tietenkin, mutta Jereä en olisi osannut odottaa. Sveitsiin kuitenkin sopimus yhä voimassa.
Kahden.Vuoden päästä sitten kotiin?
Eikös tuo kohtuu normaalia ole että kesä menee Suomessa ja treenataan joko jonkun joukkueen mukana tai sitten porukalla muiden ulkomailla pelaavien kanssa?Siellä on molemmat Salliset olleet Jykän kesätreeneissä mukana. Tomi nyt tietenkin, mutta Jereä en olisi osannut odottaa. Sveitsiin kuitenkin sopimus yhä voimassa.
Itsellä ei ole mitään vahvaa mielipidettä, Jere tosin pyörähti KHL:ssä Jokereiden riveissä ja sitten kipparoi IFK:ta kausien 19-20 ja 20-21 ajan. Jollekulle tuo voisi aiheuttaa mielipahaa.Vuoden päästä sitten kotiin?
Hyväksyttäköön, kun oma seura tahkosi tuolloin Suomi-Sarjaa ja ura oli muutoin täydessä kukoistuksessaan. Kyllä minun puolestani Jere on aina tervetullut takaisin. Ei nyt kuitenkaan mitään en gång, alltid-puheitakaan ole viljellyt sen kummemmin.Itsellä ei ole mitään vahvaa mielipidettä, Jere tosin pyörähti KHL:ssä Jokereiden riveissä ja sitten kipparoi IFK:ta kausien 19-20 ja 20-21 ajan. Jollekulle tuo voisi aiheuttaa mielipahaa.
Heti tämän viestin jälkeen alkoi videorummutus. Voi olla sattumaa tai sitten ei kuten luulen. Eiköhän siellä lueta jatkoaikaa.Mua ihmetyttää miksi some on niin hiljainen. Pitäisi luoda hyvää pöhinää laittamalla paljon videoita joukkueen arjesta, haastatteluita ja muuta vastaavaa. Nyt ei ole siis ainuttakaan haastatelua eetterissä. Ei edes päävalmentaja Ahon haastattelua tai yhdenkään pelaajan. Nyt herätys siellä toimistolla. Pitäisi tehdä kaikki mahdollinen, jotta saadaan koko Espoo tähän juttuun mukaan. Laadukkaasta sometekemisestä olisi hyvä aloittaa.
Eli enää ei tarvitse Holtaria meileillä häiritä? Hienoa.Heti tämän viestin jälkeen alkoi videorummutus. Voi olla sattumaa tai sitten ei kuten luulen. Eiköhän siellä lueta jatkoaikaa.
Käsittääkseni yrittävät olla lukematta. Ihan hyvä niin.Eiköhän siellä lueta jatkoaikaa.
Jep, etenkin kauden aikana. Ei se kenenkään itseluottamukselle tee hyvää jos on itse jo pettynyt omiin suorituksiin ja sitten lähtee lueskelemaan kuinka paljon jotkut tuntemattomat ovat yksilöön pettynyt. Jos kukaan koskaan lukee, niin voisi olettaa että markkinointiosasto kesän aikana, kun ei voi vielä hypettää seuraavaa peliä.Käsittääkseni yrittävät olla lukematta. Ihan hyvä niin.