Olen mielelläni väärässä.Pysyn sanojeni takana, katsotaan sitten 9.8 perjantaina miten tuossa lopulta käy.
Olen mielelläni väärässä.Pysyn sanojeni takana, katsotaan sitten 9.8 perjantaina miten tuossa lopulta käy.
Samoin. 2489 on mun veikkaus. Toivon että se on pahasti alakanttiin.Olen mielelläni väärässä.
Voin lyödä vetoa ettei ole yli 2000 ihmistä paikalla. Lähetkö mukaan?Voi olla että se olen vain minä, mutta itse veikkaan että hätyytellään 5000 rajaa ja ehkä sen yli. Harkkapeli tai ei, nyt taidetaan pelata kotona liigajoukkuetta vastaan ensimmäistä kertaa kahdeksaan(?) vuoteen ja nyt vielä naapuria vastaan.
En harrasta vedonlyöntiä, joten en lähde mukaan. Mutten vaan näe millään mahdollisena, että luku voisi jäädä alle 2000. espoo ja hifk pelaa ensimmäistä kertaa 8-vuoteen vastakkain ja hallia koristaa uusi jumbo (jokohan on jo asennettuna). Lisäksi naapurilla harjoituspelejä pk-seudulla vaan kaksi, niin kynnys lähteä espooseen pienenee. Mutta voin olla täysin väärässä.Voin lyödä vetoa ettei ole yli 2000 ihmistä paikalla. Lähetkö mukaan?
Kohta tulee kiire toimitella niitä kortteja. Tai ainakaan mun suuntaan ei ole kuulunut?Kyllähän kausikorttien tultua myyntiin heti alkuun viestittiin, että kausikortilla pääsee myös kahteen kotona pelattavaan harkkapeliin.
Onhan tällaisissa tapauksissa ennenkin riittänyt, että pystyy kuitin tai ostovahvistuksen avulla todistamaan, että kortti on hankittu. Mutta saa nähdä miten toimii, eiköhän tästä tiedoteta samalla kun liput tulevat myyntiin.Kohta tulee kiire toimitella niitä kortteja. Tai ainakaan mun suuntaan ei ole kuulunut?
Oma taktiikka oli olla huolehtimatta siitä ja näyttää vaan ovella ticketmasterista että kausari on, jos kausikortti ei kerkeä tulla siihen mennessä. Ei kai kuitenkaan ovelta voi käännyttää, kun lippu on kuitenkin ostettu?Kohta tulee kiire toimitella niitä kortteja. Tai ainakaan mun suuntaan ei ole kuulunut?
Aiemmin on ovilla ollut lista kausikortin ostajista. Nimen sanomalla on päässyt sisään. Tuskin ne fyysiset kortit ennen syyskuuta saapuu. Ei ainakaan ole ennen saapunut. Toki nyt on eri organisaatio kuin viimeksi Liigassa ja tälle organisaatiolle uusi sarjataso.Onhan tällaisissa tapauksissa ennenkin riittänyt, että pystyy kuitin tai ostovahvistuksen avulla todistamaan, että kortti on hankittu. Mutta saa nähdä miten toimii, eiköhän tästä tiedoteta samalla kun liput tulevat myyntiin.
Ehkä seura tähtää säästöihin tilaamalla samalla 2300 korttia 30 sijaan, jos nyt jotain tukkualennuksia saavat korttien tuottajalta.En nyt jaksaisi negailla, mutta eihän mikään olisi estänyt toimittamassa fyysistä kausikorttia vaikkapa kahden viikon sisällä tilauksesta. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
Tulee muuten olemaan mielenkiintoista lasketaanko yleisömäärään käytetyt liput + kausarit vai ostetut + kausarit. Vai laskeeko ovella joku aina sisääntulijat?Voin lyödä vetoa ettei ole yli 2000 ihmistä paikalla. Lähetkö mukaan?
Lohjan jäähallin seinältä bongattua:Ensi kaudesta alkaen olisi hyvä pelata harkkamatseja lähikunnissa kuten Kirkkonummella jne.
Taisi päättyä tasan,1-1. Ei mikään maali-ilottelu siis.Lohjan jäähallin seinältä bongattua:
Harjoitusottelu Blues - KalPa, to 28.8.2008 klo 18.30.
Onko kenelläkään muistikuvaa, mikä oli lopputulos?
Kirkkonummi-Lohja-Vihti akseli on sinänsä ollut historiallisestikin espoolaisille jääkiekkoseuroille aluetta josta on yleisöä saatu. Etenkin Kirkkonummella olisi hyvä junnuilla markkinoida, vaikkapa sitten koulukäynneillä,Yleisesti muutenkin K-Espoota olisi hyvä markkinoida myös lähikunnissa jollain tasolla ainakin lapsille esim. jotain koulukäyntejä, ilmaisia lippuja tms.
Tämä on varmasti hyvä pitää mielessä tukevaisuuden suunitelmissa, mutta uskoisin, että Kiekko-Espoolla on vielä kasvupotentiaalia vielä omienkin rajojen sisällä divarivuosien jälkeen joten sen luulisi olevan prioriteetti.Kirkkonummi-Lohja-Vihti akseli on sinänsä ollut historiallisestikin espoolaisille jääkiekkoseuroille aluetta josta on yleisöä saatu. Etenkin Kirkkonummella olisi hyvä junnuilla markkinoida, vaikkapa sitten koulukäynneillä,
Stadissa on kaksi valtavan brändin lätkäjengiä, sinne pienen K-Espoon markkinoinnin tuputtaminen olisi mielestäni turhaa ja jopa koomista varsinkin, kun ongelmana on saada edes espoolaiset kannustamaan Kiekko-Espoota. Nyt, kun tämä Stadi tuli puheeksi niin itse satsaisin Espoossa K-Espoon markkinointia etenkin Leppävaaran alueelle, koska se ei ole ns niin espoolaista aluetta mitä Matinkylä yms. Siellä markkinointi olisi tärkeää, koska iso osa näiden kaupunginosien asukkaista ovat HIFK:n ja Jokereiden kannattajia. Näille alueille pitäisi käyttää paukkuja markkinointiin isosti. Koulukäyntejä, katumainoksia jne. HIFK hoitaa markkinoinnin tällä hetkellä noilla alueilla niin karulta kun se kuulostaa.Tämä on varmasti hyvä pitää mielessä tukevaisuuden suunitelmissa, mutta uskoisin, että Kiekko-Espoolla on vielä kasvupotentiaalia vielä omienkin rajojen sisällä divarivuosien jälkeen joten sen luulisi olevan prioriteetti.
En tiedä onko tämä out of the box ajattelua, mutta mainostaisin Länsi-Uudenmaan lisäksi myös Helsingissä koska myös sielä asuu omasta mielestä ainakin melko paljon alkuperäisiä Espoolaisia. Eli ehkä siinäkin olisi potentiaalia.
Mutta seuraavatko niin tarkasti, että milloin on seuraava peli? Ehkä pienistä muistutuksista on hyötyä, ehkä ei - en ole nostradamus sentään. Ja en nyt sano, että lähetään kilpailemaan hesan herruudesta näkyvyydessä, mutta pieni näkyvyys tuskin on pahasta myöskään sillä suunnalla. Ja muistuttaa, että metrolla pääsee kun käy moikkamaassa sukulaisia ja vanhoja tuttuja täällä lauttasaaren paremmalla puolella.Helsinkiin muuttaneet ex-espoolaiset myös tietävät kohtuuhyvin oman kaupungin jenginsä, mikäli lätkä yhtään kiinnostaa - tai ennen ainakin tiesivät. Se on vähän kuin kaikki etä-kärpät yms, niille ei tarvitse erikseen mainostaa kun ovat luupissa jo.
Pääpointtini viestissäni oli tai piti olla, että alkuun focus oman rajojen sisälle, sitten vasta ympäryskunnat ainakin alkuun.Stadissa on kaksi valtavan brändin lätkäjengiä, sinne pienen K-Espoon markkinoinnin tuputtaminen olisi mielestäni turhaa ja jopa koomista varsinkin, kun ongelmana on saada edes espoolaiset kannustamaan Kiekko-Espoota. Nyt, kun tämä Stadi tuli puheeksi niin itse satsaisin Espoossa K-Espoon markkinointia etenkin Leppävaaran alueelle, koska se ei ole ns niin espoolaista aluetta mitä Matinkylä yms. Siellä markkinointi olisi tärkeää, koska iso osa näiden kaupunginosien asukkaista ovat HIFK:n ja Jokereiden kannattajia. Näille alueille pitäisi käyttää paukkuja markkinointiin isosti. Koulukäyntejä, katumainoksia jne. HIFK hoitaa markkinoinnin tällä hetkellä noilla alueilla niin karulta kun se kuulostaa.
Itä-Helsingissä en Kiekko-Espoota mainostaisi, mutta jossain Pitäjänmäessä asuu varmasti iso joukko espoolaislähtöisiä ihmisiä, joista Espoo ei lähde kulumallakaan pois, mutta sitä espoolaisuutta ei välttämättä pääse helposti ilmentämään.Stadissa on kaksi valtavan brändin lätkäjengiä, sinne pienen K-Espoon markkinoinnin tuputtaminen olisi mielestäni turhaa ja jopa koomista varsinkin, kun ongelmana on saada edes espoolaiset kannustamaan Kiekko-Espoota.
Kyllähän Espoo varmasti tuntuu muualta muuttaneille vähän enemmän kodilta, jos on kotiseura jonka peleissä käydä yhdessä toisten espoolaisten kanssa. Seura voisikin kutsua uudet espoolaiset peliin, varmaan yhteystiedot jostain rekisteristä saa. Vaikkei uusi espoolainen tilaisuuteen tarttuisikaan, niin eiköhän kuitenkin tulisi selväksi että on peleihin tervetullut. Lisäksi uskon että useimmat antavat osallistumisajatukselle mahdollisuuden, kun saa henkilökohtaisen rahanarvoisen edun, esim. "harmi kun tuo ajankohta ei käy". Tällöin ajatuksen siemen peliin lähtemisestä on kylvetty, ja se on alku sille että sitä peliä joskus ihan oikeasti päätyy katsomaan.Nyt, kun tämä Stadi tuli puheeksi niin itse satsaisin Espoossa K-Espoon markkinointia etenkin Leppävaaran alueelle, koska se ei ole ns niin espoolaista aluetta mitä Matinkylä yms.