Kiekko-Espoon tyylillä onnistutaan häviämään tämä ottelu, ja sitten lyödään Liiga-uutiset tuutista ulos.Tuli tuossa mieleen, että olisipa melkoinen tapa ilmoittaa Liiganousun varmistuminen voitokkaan matsin jälkeen JoKP vastaan, vielä kun retropaidoilla pelataan.
Tuskinpa tapahtuu, mutta olisihan tuo aika hieno yhtälö.
Tänään somessa alustettu peliä tällä klipillä:
Yhtä vähän sytyttää game-worn retropaitojen huutokauppa. jota on nyt mainostettu enemmän kuin illan peliä."Tänään kaikki hallille" - viesti ei vaan oikein tällä hetkellä ja enää tänä päivänä toimi.
Yhtä vähän sytyttää game-worn retropaitojen huutokauppa. jota on nyt mainostettu enemmän kuin illan peliä.
Vähän sama juttu mulla ja siitä tuo ajatus lähtikin että voisikohan tuossa olla jotain muutakin taustalla.Minulle ei ihan auennut, mitä tuolla postauksella, ja huomattavan pitkällä videolla haettiin. Ehkä se on illan mittaan rakentuvaa tarinaa, ja illalla ollaan viisaampia.
Onhan ne tosiaan hintavia, mutta aikasemmat game wornit olen poistanut yleensä lähes "game ready" fanipaidan hintaan. Eipä sillä tapaa mitään "Huhtalan" paitaa ole saanut, mutta saapa kuitenkin "aidon" paidan samalla kun tukee jengiä.Noista kun on lopulta kiinnostunut vain huomattavan rajoittunut porukka. Kuin myös taloudellisesti noihin pystyy sijoittamaan vain rajallinen määrä ihmisiä.
Ottelulippujen kohdalla markkinat olisi tuohon nähden valtavat.
Onhan ne tosiaan hintavia, mutta aikasemmat game wornit olen poistanut yleensä lähes "game ready" fanipaidan hintaan. Eipä sillä tapaa mitään "Huhtalan" paitaa ole saanut, mutta saapa kuitenkin "aidon" paidan samalla kun tukee jengiä.
Juurikin näin. Ja sitäpaitsi, nyt kun ostaa jonkun nuoren lupauksen paidan, on sitä sitten komeaa kantaa 15 vuoden päästä kun se pelaaja nostelee meillä kannua
Älä nyt pelottele tuolla laillaaKiekko-Espoon tyylillä onnistutaan häviämään tämä ottelu, ja sitten lyödään Liiga-uutiset tuutista ulos.
"Tänään kaikki hallille" - viesti ei vaan oikein tällä hetkellä ja enää tänä päivänä toimi. Ei sinne ihmiset juurikaan kehotuksesta tule, vaan ennemmin vaatisi jotain sytykkeitä, mikä vetää hallille. Ne sytykkeet ovat olleet hieman harvassa, eikä toimistokaan ole kummoisia ideoita luonut. Retropaidat ovat kiva juttu, mutta olisiko tähän peliin voinut rakentaa ympärille jotain enemmän?
Kukahan nykyään omistaa Bluesin nimen ja logon oikeudet? Että jos (hypoteettisesti) muutettaisiin seuran nimi takaisin Bluesiksi, niin kuinkahan kallis operaatio se olisi.Älä nyt pelottele tuolla laillaa
Jep. Valtaosalla ei ole sitä tunnesidettä Kiekko-Espooseen, vaan Espoo Bluesiin. Joka muuten mukamas hylättiin EU:n nimenä Hirson mukaan, koska ”maksoi kaksi miljoonaa käyttää”. Tosin tuon validiteetti on tasoa Timo Favorin kertoi Biueskannattajille jossain baarissa että viheltää Bluesia vastaan.
Noi paitaesittelyt on kyllä siistejä. Voisin fiilistellä noita vaikka seuraavan vuoden putkeen.
En tiedä. Tietääkseni kannattajayhdisys ne EU:lle osti aikoinaan. Nimellä tuskin enää mitään arvoa fiskaalisestiKukahan nykyään omistaa Bluesin nimen ja logon oikeudet? Että jos (hypoteettisesti) muutettaisiin seuran nimi takaisin Bluesiksi, niin kuinkahan kallis operaatio se olisi.
Syynä varmaan kaikessa yksinkertaisuudessaan se, että mitään uutisoitavaa ei ole.Ei tullut eilen liigauutisia edes vaikka voitettiin.
Onneksi tänään kuitenkin Jimmy kävi selvittämässä että minkälaisilla kengillä pelaajat tulivat päivän treeneihin.
Tänään on seurayhteisöpäivä ja yleisöäkin runsaasti. Samalla olisi hyvä päivä ilmoitella liigauutisia, jos jotain ilmoitettavaa on.Syynä varmaan kaikessa yksinkertaisuudessaan se, että mitään uutisoitavaa ei ole.
Palautteen tästä voi laittaa liigan puuhastelijoiden suuntaan.
Tänään on seurayhteisöpäivä ja yleisöäkin runsaasti. Samalla olisi hyvä päivä ilmoitella liigauutisia, jos jotain ilmoitettavaa on.
Se ei vaan voi enää mennä niin, että jos yleisöä on paikalla yli 1 700, peli on kuraa. Noh, onneksi tänään on sitten niitä sponsori pop-uppeja, niitä voi sitten kierrellä. Olisikohan tänäänkin joku sponsorin tekemä erätaukokilpailu?Kunhan nyt muistavat näin taas ison yleisön pelin alla kertoa pelaajille, että siellä kaukalossa on tänään peli. Se olisi päivän ykkösasia ilmoittaa. Muu on extraa.
Ainakin virallisten tahojen (PRH tavaramerkkitietopalvelu) mukaan Espoo Blues sanojen tavaramerkin omistaa Jääkiekko Espoo Oy, jonka toiminta on virallisesti lakannut.Kukahan nykyään omistaa Bluesin nimen ja logon oikeudet? Että jos (hypoteettisesti) muutettaisiin seuran nimi takaisin Bluesiksi, niin kuinkahan kallis operaatio se olisi.
Piti tulla. Mutta jouduttiin tänään avata yläkatsomo, niin ollaankin konkurssissa. :)mutta pitäisi olla tulossa kivoja uutisia