Sportin kohdalla tuossa ei pidä paikkaansa, kuin yleisömäärät. Sportin kohdalla pitää ottaa myös huomioon samaan konserniin lukeutuva tytäryhtiö, jäähalliravintolat, joka sitä tulosta paukuttaa.
Bluesin pitäisi myös ehdottomasti saada 100% yksinoikeus juuri järjestämiensä ottelutapahtumien oheismyyntiin. Mielellään myös muihin tapahtumiin ruoka- ja juomapalveluiden myyntiin. Näillä Sport tekee rahansa, ei jääkiekolla.
Me oltiin konkan partaalla, kun myynti oli annettu muille toimitjoille lähes kokonaan. Vasta, kun saatiin itselle tuo osuus, alettiin nousta suosta ja nyt ollaankin jo käytännössä kokonaan velaton yritys.
Sport tekee myös yhteistyötä mm. PolarSound-nimisen yrityksen kanssa. Polar Sound järjestää jäähallilla konsertteja ja Sport myy siellä ruokaa ja viinaa.
Tämä on ollut käsittämätön succee ja kun puhutaan Espoon Metro-areenasta, puhuttaisiin kokoluokkaa käsittämätön rahasampo.
Tämä kuntoon ja saatte unohtaa kaiken maailman Salonojat, jolla lienee nykypäivänä intressit aivan muualla, kuin oikeasti Bluesia sydämelläjohtaminen. Ei siitäkään varmaan haittaa ole, mutta mitä ymmärtänyt noita "vierestä puheita", on tuo kehittyvä alue ja sen tontit sekä niiden mahdollistaman business ne, jotka Salonojaa eniten nykyään kiinnostaa.
Niin ja edelleen. TE, kannattajat olette osoittaneet, että Blues kuuluu Liigakartalle. Tsemppiä teille ja sydän on teidän puolella edelleen. Toivottavasti tämä case ratkeaa onnellisesti ja mahdollisimman pikaisesti.