Lippupaketit on hyvä idea, mutta mun mielestä tärkeämpää olisi markkinoida meille selkeämpi vihollinen... ja samalla meistä selkeämpi vihollinen. Viittaan tässä Ilveksen tuoreisiin markkinointikikkoihin, joissa ärsytetään vastustajaa. (Ei mikään uusi juttu) Meillä asustelee tuossa vieressä iso veli, jota pitäisi rankasti mätkiä, jotta he kiinnostuisivat mätkimään meitä takaisin. Vähän tunteita kehiin, joka motivoi hallille toivomaan vastustajan tappiota. Viittaan tässä tietenkin Hifkiin, joka on nyt meidän paikallisvastustaja. Meistä ei ole millään ilveellä edes pienessä määrin Jokerien korvaajaksi paikallisvastustajana, jos me profiloidutaan kivaksi pikku-veljeksi. Joukkueiden välinen vihanpito auttaisi molempia joukkueita.
Hifkissä on paljon mihin me voitaisiin markkinoinnilla tarttua. Maalattaisiin niistä vaikka punapukuinen ahne porvari, joka yrittää imeä pelaajat pieneltä urhealta siniseltä naapurilta, joka taistelee sitkeästi vastaan (liioiteltuja adjektiiveja käytetty tarkoituksella). Hifk levittää markkinointilonkeroitaan espooseen, joten olla rohkea ja iskeä siihen kiinni. Tässä pätee samat lait kuin missä tahansa tarinassa, vahva vihollinen = vahva tarina. Mä en parhaillaan inhoa Hifkiä (enempää kuin muitakaan vastustajia). Jos inhoisin, löytyisi enemmän tunnetta myös katsomon puolelle. Bluesin imago on mun mielestä liian puhtoinen, jotta se houkuttelisi erityisesti muidenkaan paikkakunnan faneja katsomoon. Tähän pitäisi ensisijaisesti taklata.