Mainos

Kiekko-Espoon talousseuranta

  • 1 359 061
  • 5 893

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Kas kummaa, kun on taas Ilta-Sanomat Bluesin haaskalla. Milloinkohan ko. media on kirjoittanut jotain positiivista Espoosta? Muutenkin ällöttävä media kaikkine Jere-diileineen.

No, palataan aiheeseen. Eilen oli taas liian vähän jengiä hallilla. Onko syynä kauden heikko alku?
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
No, palataan aiheeseen. Eilen oli taas liian vähän jengiä hallilla. Onko syynä kauden heikko alku?

Mun mielestä isoin syy pieniin katsojamääriin on aivan naurettavat lippujen hinnat. 24,50€ on auttamatta liikaa yläkatsomon paikoista. Normaalisti lienee 19,50€, mutta Kärppiä vastaan tulee jotain lisää hintaan. Kyllähän yläkatsomossakin pitäisi olla kahta eri hintaryhmää. Jos ylimmät rivit olisivat esim. 12,00-15,00€ toisi se varmasti lisää satunnaiskatsojia, kun otteluun kuluisi 25,00€ ja siihen rahaan saisi ostaa jotain oheistuotetta/ruokaa/juomaa parkkimaksuineen. Nyt parkkimaksun kanssa ja sanotaan vaikka virvoitusjuoman nauttineen yläkatsomossa matsiin kuluu lähemmäs 40,00€ ja tuo on kyllä aika kova raha rivifanille.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kas kummaa, kun on taas Ilta-Sanomat Bluesin haaskalla. Milloinkohan ko. media on kirjoittanut jotain positiivista Espoosta? Muutenkin ällöttävä media kaikkine Jere-diileineen.
Samaa mieltä Ilta-Sanomien ällöttävyydestä, ja siitäkin, että talousongelmien jatkuva esille tuonti ei varmasti tee hyvää yrityksen arvolle, mutta itselleni nuo Bluesin talousvaikeus-uutisoinnit (ainakaan kyseinen) ei muodosta negatiivista kuvaa. Päinvastoin. Tulee sellainen fiilis, että fanina voin auttaa ja tukea joukkuetta tämän vaikean vaiheen yli. Samalla muistan realiteetit paremmin - joukkue yrittää pärjätä parhaansa mukaan niillä pelimerkeillä mitä on jaettu.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllähän yläkatsomossakin pitäisi olla kahta eri hintaryhmää.
Onhan tonne yläkatsomoon tavallaan jo kaksi hintaryhmää. Siis ainakin lippupalvelun mukaan työttömät, eläkeläiset, opiskelijat ja varusmiehet saa sinne kahden euron alennuksen ja lapset (7-15v) pääsee 10 sisään. Tosin noi alennukset taitaa olla ihan jokaiseen katsomoon. Huomasin itse noi alennukset vasta eilen kun ekaa kertaa tuli ostettua tällä kaudella liput netin välityksellä.

Mutta onhan siinä haastetta Bluesilla saada jengiä hallille johonkin Kärppä peliin kun esim. Jokerit kun mainostaa samaan aikaan että 4 lippua saa 44 eurolla. Tosin toi tarjous taitaa olla niin että noi liput on samaan otteluun joka on sikäli ihan hyvä tarjous kun se esim. aktivoi yhden tyypin löytämään itselleen 3 kaveria matsiin että sais hyödynettyä ton tarjouksen. Bluesin markkinoniti voisi vaikka apinoida ton kamppikksen ja tehdä siitä Hire version tosta eli 33 eurolla 3 lippua Bluesin matsiin.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset
Mutta onhan siinä haastetta Bluesilla saada jengiä hallille johonkin Kärppä peliin kun esim. Jokerit kun mainostaa samaan aikaan että 4 lippua saa 44 eurolla.

Onhan Bluesillakin (tai siis oli) marraskausari, jossa myytiin neljää ottelua yhteishintaan 40 euroa http://www.blues.fi/component/bluesnews/1487?view=uutinen
Ongelma vaan on ettei seuralla ole ollut varaa tuosta mainostaa muualla kuin omilla nettisivuillaan ja somessa. Tietysti se että olis laitettu rahaa palamaan johonkin ulkomainontaan tuosta olis sitten syönyt pois ne tulot mitä myydyistä kausareista olisi saatu.

Tuo mitä Lystikäs kirjoittaa on muuten sellainen asia joka itse kunkin kannattajan olisi syytä ajatella ja muistaa:

Tulee sellainen fiilis, että fanina voin auttaa ja tukea joukkuetta tämän vaikean vaiheen yli. Samalla muistan realiteetit paremmin - joukkue yrittää pärjätä parhaansa mukaan niillä pelimerkeillä mitä on jaettu.

Kerrassaan upeasti sanottu, ei mitään lisättävää.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Onhan Bluesillakin (tai siis oli) marraskausari, jossa myytiin neljää ottelua yhteishintaan 40 euroa
Kyllä mä ton kamppiksen bongasin. Mutta syy siihen miksi en itse esim. tota tarjousta pystynyt lunastaa oli se että en olisi päässyt kuin kahteen matsiin. Lisäksi haluan aina jonkun kaverin juttuseuraksi mukaan joten sitten ois pitänyt varmaan ostaa noita paketteja kaksi. Siksi jäi tarjous omalla kohdalla realisoimatta.

Mutta tossa Jokerien kampiksessa onkin just se hyvä puoli että sen kun näkee yksi fani niin hän rupee tekemään työtä sen eteen että saa ne pari kaveria lisää sinne hallille. Jos Bluesilla ois esim. toi tarjous ensi viikon Tappara peliin niin kyllä mä uskon että mä saisin helposti tohon matsiin joko Bluesia taikka Tapparaa kanattavan ystävän/kaverin/duunikaverin. Tossa kampikksessa riitäs siis ensi alkuun että sitä mainostettas omilla nettisivuillaan ja somessa josta sen kiihekimmät fanit bongaa ja sitten aloittavat sen oman soittokieroksen. Se on just ton kamppiksen hyvä puoli että meistä faneista tehdään myyntimiehiä. Ja pitäisin tossa ton määrän just kolmessa lipussa, sillä kyllä kaksi kaveria matsiin löytää helpommin kuin kolme.
 

Twentyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Lähtökohtaisesti pitäisi aina tietysti panostaa siihen, että saisimme lisää Bluesin kannattajia katsomoihin. Espoon talousalueen haastavuuden takia voisi miettiä vaihtoehtoa, jossa myös vieraskannattajiin kohdennettaisiin mainontaa, sillä vuosien varrella heidän määränsä satunnaiskatsojista on varmasti ollut prosentuaalisesti merkittävä. Jotenkin tuntuu, että tänä vuonna on ollut erityisen vähän ko. ryhmän katsojia hallilla. Ehkä ennen kautta voisi lanseerata jotain "näe kaikki SaiPa:n vierailut Baronalla" yms. lippupaketteja, joilla saataisiin myös vieraskannattajia sitoutettua.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Lähtökohtaisesti pitäisi aina tietysti panostaa siihen, että saisimme lisää Bluesin kannattajia katsomoihin. Espoon talousalueen haastavuuden takia voisi miettiä vaihtoehtoa, jossa myös vieraskannattajiin kohdennettaisiin mainontaa, sillä vuosien varrella heidän määränsä satunnaiskatsojista on varmasti ollut prosentuaalisesti merkittävä. Jotenkin tuntuu, että tänä vuonna on ollut erityisen vähän ko. ryhmän katsojia hallilla. Ehkä ennen kautta voisi lanseerata jotain "näe kaikki SaiPa:n vierailut Baronalla" yms. lippupaketteja, joilla saataisiin myös vieraskannattajia sitoutettua.

Vahva sama tähän. Pitäisi ehdottomasti olla tämän tyylisiä paketteja, kuten myös ylempänä mainittuja 2/3 hengen lippupaketteja. 2 henkeä 22,00€ (Lehterä paketti), 3 henkeä 33,00€ (Hirvonen paketti) ja joihinkin pimeän arjen tylsiin otteluihin ihan yksi henkilö 10,00€ (Lehtinen lippu). Nämä liput tyyliin 6-8 ylimmälle riville yläkatsomoihin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lähtökohtaisesti pitäisi aina tietysti panostaa siihen, että saisimme lisää Bluesin kannattajia katsomoihin. Espoon talousalueen haastavuuden takia voisi miettiä vaihtoehtoa, jossa myös vieraskannattajiin kohdennettaisiin mainontaa, sillä vuosien varrella heidän määränsä satunnaiskatsojista on varmasti ollut prosentuaalisesti merkittävä. Jotenkin tuntuu, että tänä vuonna on ollut erityisen vähän ko. ryhmän katsojia hallilla. Ehkä ennen kautta voisi lanseerata jotain "näe kaikki SaiPa:n vierailut Baronalla" yms. lippupaketteja, joilla saataisiin myös vieraskannattajia sitoutettua.

Hemmetin hyvä idea! Toivottavasti joku ottaa kopin tästä ja kokeilee tätä jo tällä kaudella. Ensi kaudeksi homma pitää organisoida muiden joukkueiden faniklubien kanssa siten, että myös heidän kauttaan voisi ostaa esim. Bluesin isännöimän "SaiPa-kausarin", jolla pk-seudun Lappeenranta-henkiset saisivat noi liput sinne "viralliseen" vierasfanikatsomoon kerralla jo ennen kauden alkua. Siten ei tarvitsisi niin paljoa panostaa pitkin kautta jokaisen random-ottelun vierasmainostamiseen.

Mutta mielestäni erinomainen idea, joka pienellä jalostuksella voisi tuoda reilusti lisää katsojia kauden aikana.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Kaikki nuo ideat kuulostavat hemmetin hyviltä. Lisäisin tähän vielä tällaisen ehdotuksen: kun ostaa itselleen vieraskannattajakausarin, saa toisen kaverille puoleen hintaan ja toiselle kaverille neljännesosalla alkuperäisestä. Näin saataisiin lisää vierasfaneja Baronalle kuitenkin suhteutettuna siihen että kotifaneja olisi enemmän. Tai sitten niin että jos itse kannattaa Bluesia mutta esimerkiksi vaimo vierasjengiä niin sitten Bluesin kannattajakausaria ostaessa vieraskannattajakausari kaupan päälle jne.
 

BlueTaco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän yläkatsomossakin pitäisi olla kahta eri hintaryhmää. Jos ylimmät rivit olisivat esim. 12,00-15,00€ toisi se varmasti lisää satunnaiskatsojia.

Noista alelipuista piippuhyllylle sen verran, että uskon yhtenäisenhinnoittelun idean olevan se että muuten jengi ostaisi halpisliput ja valuisi vapaille kalliimmille paikoille pelin aikana.

Lisäksi pieni laskelma: (oletuksena että Blues saa 100% lipputuloista itselleen)

Nyt 1000 ihmistä ostaa 25e lipun yläkatsomoihin se tekee 25 kEUR. Jos taas lipun hinta olisi 12.5e niin lippuja pitäisi myydä 2x enemmän jotta LIPPUtuottojen osalta päästäisiin samaan.

Jos halvemman hinnan perässä saataisiinkin 1500 maksavaa asiakasta eli 500 lisää oltaisiin lipputulojen osalta 7500 eur huonommassa tilanteessa. Eli 500 lisähenkilön tulisi kuluttaa pelin ohessa summa josta Blues saa 15 e jotta oltaisiin lähtötilanteessa.(500*15=7500)

Voidaan myös ajatella että nyt ne 1000 halvemmalla hallille päässyttä kuluttaisivat enemmän (en hlö koht usko tähän) niin että Blues saisi siitä 5e enemmän. Tällöin 500 lisähenkilön pitäisi kuluttaa niin että Blegi saa siitä 5e enemmän.

Aika pitkälle siis liittyy siihen paljonko bluessilla on voitettavaa sillä että saadaan lisää jengiä hallille lisämyynnin kautta tai sillä että satunnaiskatsojista konvertoituu paremmille (kalliimmille) paikoille siirtyviä faneja.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Noista alelipuista piippuhyllylle sen verran, että uskon yhtenäisenhinnoittelun idean olevan se että muuten jengi ostaisi halpisliput ja valuisi vapaille kalliimmille paikoille pelin aikana.

Lisäksi pieni laskelma: (oletuksena että Blues saa 100% lipputuloista itselleen)

Nyt 1000 ihmistä ostaa 25e lipun yläkatsomoihin se tekee 25 kEUR. Jos taas lipun hinta olisi 12.5e niin lippuja pitäisi myydä 2x enemmän jotta LIPPUtuottojen osalta päästäisiin samaan.
.
Halpalippujen ideahan on se, että niitä on rajoitetusti, korkeintaan muutamia satoja. Aikoinaan ringside-paikat toimi noin. Einiitä paljon ollut, mutta olivat tosi edullisia.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lippupaketit on hyvä idea, mutta mun mielestä tärkeämpää olisi markkinoida meille selkeämpi vihollinen... ja samalla meistä selkeämpi vihollinen. Viittaan tässä Ilveksen tuoreisiin markkinointikikkoihin, joissa ärsytetään vastustajaa. (Ei mikään uusi juttu) Meillä asustelee tuossa vieressä iso veli, jota pitäisi rankasti mätkiä, jotta he kiinnostuisivat mätkimään meitä takaisin. Vähän tunteita kehiin, joka motivoi hallille toivomaan vastustajan tappiota. Viittaan tässä tietenkin Hifkiin, joka on nyt meidän paikallisvastustaja. Meistä ei ole millään ilveellä edes pienessä määrin Jokerien korvaajaksi paikallisvastustajana, jos me profiloidutaan kivaksi pikku-veljeksi. Joukkueiden välinen vihanpito auttaisi molempia joukkueita.

Hifkissä on paljon mihin me voitaisiin markkinoinnilla tarttua. Maalattaisiin niistä vaikka punapukuinen ahne porvari, joka yrittää imeä pelaajat pieneltä urhealta siniseltä naapurilta, joka taistelee sitkeästi vastaan (liioiteltuja adjektiiveja käytetty tarkoituksella). Hifk levittää markkinointilonkeroitaan espooseen, joten olla rohkea ja iskeä siihen kiinni. Tässä pätee samat lait kuin missä tahansa tarinassa, vahva vihollinen = vahva tarina. Mä en parhaillaan inhoa Hifkiä (enempää kuin muitakaan vastustajia). Jos inhoisin, löytyisi enemmän tunnetta myös katsomon puolelle. Bluesin imago on mun mielestä liian puhtoinen, jotta se houkuttelisi erityisesti muidenkaan paikkakunnan faneja katsomoon. Tähän pitäisi ensisijaisesti taklata.
 

BlueTaco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Halpalippujen ideahan on se, että niitä on rajoitetusti, korkeintaan muutamia satoja. Aikoinaan ringside-paikat toimi noin. Einiitä paljon ollut, mutta olivat tosi edullisia.

Edellisen viestini ajatusta jatkaen:
Saatiinko tällä lisää ihmisiä hallille, vai muutenkin hallilla käyvät halvemmalla paikalle?
 

BlueTaco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aktiiviselle, agressiiviselle ja tunteita herättävälle markkinoinnille kyllä.

Maalattaisiin niistä (HIFK) vaikka punapukuinen ahne porvari, joka yrittää imeä pelaajat pieneltä urhealta siniseltä naapurilta, joka taistelee sitkeästi vastaan (liioiteltuja adjektiiveja käytetty tarkoituksella).

Espoon(!) leimaaminen porvari vastaiseksi - vahva ei.
Ymmärrän toki että tämä vain yksi ajatus, mutta luotavan imagon tullee sopia edes jotenkin yleiseen käsitykseen asiasta.
 

JandoKenar

Jäsen
Suosikkijoukkue
MM95
Edellisen viestini ajatusta jatkaen:
Saatiinko tällä lisää ihmisiä hallille, vai muutenkin hallilla käyvät halvemmalla paikalle?
Omalta kohdaltani voin sanoa, että kyllä saatiin lisää ihmisiä.
Kun tuossa ~2010 aikoihin aloin taas käymään peleissä niin istuin aluksi juuri ringside mestoilla ja siirryin siitä sitten kovempiin aineisiin, eli kausikortteihin :)
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Hifkissä on paljon mihin me voitaisiin markkinoinnilla tarttua. Maalattaisiin niistä vaikka punapukuinen ahne porvari, joka yrittää imeä pelaajat pieneltä urhealta siniseltä naapurilta, joka taistelee sitkeästi vastaan (liioiteltuja adjektiiveja käytetty tarkoituksella).
Mielummin päinvastoin. Punainen ja kommunismi sopivat yhteen samalla tavalla kuin Espoo, sininen ja porvari. Muutenkin sana porvari on ammatiyhdistysliikkeen ylläpitämä termi, jolla ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa, kun työssä käyvät ihmiset maksavat laiskottelijoiden elämän. Kehtaavat vielä valittaa...
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset
jos pidettäis tuo politiikka nyt kuitenkin vit...poissa tästä. Blues olkoon kaikkien sitä kannattavien joukkue, riippumatta äänestyskäyttäytymisestä.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
jos pidettäis tuo politiikka nyt kuitenkin vit...poissa tästä. Blues olkoon kaikkien sitä kannattavien joukkue, riippumatta äänestyskäyttäytymisestä.
Juurikin näin. Aikomus ei ole mitenkään asettaa espoota ja helsinkiä vastakkain, vaan Hifk ja Blues. Parhaillaan meillä on isoveli/pikkuveli-asetelma, joka on aika sopuisa lähtökohta, eikä siten herätä isoja tunteita suuntaan jos toiseen. Arkkivihollinen toisi taatusti enemmän katsojia halliin, kuin iso veli. Joten itse kaipaisin säröä naapurisuhteeseen. Esimerkiksi markkinointisotaa pilke silmä kulmassa. "En gång ifk, alltid ifk." Sen voisi espoossa lukea siten, että sillä kehoitetaan espoolaisia pysymään Hifkin kyydissä, eikä siirtyä kannattamaan kotikylän joukkuetta. Tähän voisi vastata jotenkin espoolaisessa katumainonnassa. Kai se "espoolainen, kannata espoota"-tyylinen mainonta tähän yrittää vastata, mutta kaipaisin samaa suunnattuna suoraan Hifkiä kohti, jotta ihmisille välittyisi selkeämmin, että vihollinen on "hyökännyt" kaupunkiin. Vastakkainasettelua ja avointa markkinointisotaa. Sota kiinnostaa ihmisiä, vaikka sitä ei haluttaisi myöntää. Selkeämpää härnäämistä ja kintuille kusemista, jotta Hifki-faniakin alkaa ottaa päähän pikkuveljen isottelu. Me tarvittaisiin rakas vihollinen paikallisvastustajaksi, eikä hyvää vihollista synny ilman vihaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sinänsä hyviä ajatuksia, mutta on todella, todella vaarallista lähteä markkinoimaan jotain muuta joukkuetta vastaan: A) Blues ei ole riittävän vahvasti mielikuvatasolla mitään, jotta sitä kannattaisi lähteä peilaamaan Liigan kovinta brändiä vastaan. Siinä matsissa tulee turpaan aina. B) On parempi keskittyä kertomaan mikä Bluesissa on SE juttu, miksi Bluesin pelejä kannattaisi käydä katsomassa ja miksi sen tulisi olla oma jengi sen sijaan, että yritetään kertoa miksi joku muu ei sitä ole. Ymmärrän, että se on hankalaa, mutta ennenkuin se jokin löytyy, ei löydy random-jengikään hallilta.

Tollainen vastakkainasettelu syntyy itsestään ajan kanssa jos on syntyäkseen, luonnollisesti. Ei kertomalla mainoksessa, että tässä on nyt tää parempi naapuri, jota kannattaa inhota.

Ilveksen mainonnasta en tiedä, mutta ne viime vuotiset porkkanapenikset olivat ainakin niin noloja, että samanlaista myötähäpeää en kaipaisi tänne.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän vastakkainasettelu kaiken A ja O sellaisissa lajeissa, missä kaksi joukkuetta pelaa toisiaan vastaan. Sieltä sitä tunnetta on ammennettavissa. Mielestäni Bluesinkin markkinoinnissa pitäisi enemmän käyttää hyväksi muita joukkeita. Sen voi tehdä myös laadukkaasti ja hyvällä maulla. Ottelutapahtumassa on kuitenkin aina kyse kahden joukkueen kohtaamisesta, vastakkainasettelusta. Olen Juhaht:n kanssa samaa mieltä siinä, että HIFK:n brändiä on turha lähteä kampittamaan. Muutenkin muden joukkueiden nolaamisen yrittäminen kaatuu useimiten omaan nilkkaan. Huumori on todella vaikea laji. HIFK on iso paha ja punainen, mutta kun katsoo vaikka viimeisiä kymmentä kautta, niin aika tasoissa taidetaan olla lopullisten sijoitusten suhteen. Siitä voisi ammentaa jotain.
 
Possupaitoja kritisoinut Sasha Huttunen haastattelee Bluesin uutta toimitusjohtajaa Jarmo Koskista: http://www.iltalehti.fi/smliiga/2014121718934148_sm.shtml

Sen mielenkiintoisen kysymyksen olisi voinut esittää: millä kumulatiiviset tappiot on katettu / tarkoitus kattaa?

Tämä olisi varsin tärkeä tieto mm. yhteistyökumppaneille, jotka pohtivat uskaltautumista mukaan. Pistänkö kumppanina vaikka muutaman kymppitonnin kiinni yhtiöön, joka normioletuksella (ja ilman lisätietoja) todennäköisimmin on kanttuvei 12 kk sisällä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eiköhän nuo yhteistyökumppanuutta pohtivat tahot osaa kysyä tuon tiedon ihan suoraan toimistolta, eivätkä oletakaan saavansa faktatietoa iltapäivälehtien sivuilta...
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Mielenkiintoisia kysymyksiä tosiaan on ilmassa. Kun Espoossa on asukkaita lähemmäs 300 000, veikkaisin, niin tosiaan pitäisi miettiä miten saataisiin lisää yleisöä hallille, koska suurin osa espoolaisista on kumminkin varmasti myös HIFK:n ja Jokereiden faneja niin pitäisi jotenkin pystyä tekemään ottelutapahtumasta niin viihdyttävä että saataisiin ne vannoutuneimmat Bluesin kannattajat käymään hallilla. Tosin voihan se olla että nyt kun Jokerit siirtyi KHL:ään niin varmasti tämä Jokereiden kannattajaosasto espoolaisista on ruvennut kannattamaan Liigassa Bluesia ja KHL:ssä Jokereita ja sitä kautta haluaisivat nähdä liigapelejä myös omassa kotikaupungissaan. Myös espoolaisia yrityksiä on varmasti kosiskeltu sponsoreiksi ja varmasti tullaan tekemään niin myös jatkossa, niin pk-yritysten kuin isojenkin firmojen osalta. Ja tietysti koulut ovat yksi kohde ja siihen on panostettukin nimenomaan kouluvierailujen muodossa, Varmasti tätä kautta pyritään varmistamaan että espoolainen yleisö löytäisi nimenomaan oman kotikaupunkinsa joukkueen jonkun muun sijaan. Tätä kautta saataisiin seuran talous kohenemaan ja seura pysyisi pystyssä ainakin tulevina vuosina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös