Pasternack sitä puljua johti noina vuosina, kun pankin toiminnassa löytyi "paljon huomautettavaa".
Eikös tossa Veikaajan jutussa Rautio just voivottele sitä että niillä on paska soppari Salonojan kanssa? Ainakin mun mielestä noi Salonojan ja Raution kommentit tukee kuulemaani väitettä tästä diilistä.Vaikea uskoa että Rautio & co. olisi tuollaiseen diiliin suostunut,
Menestykseen ja kaikkeen muuhun negailuun nähden pidän tuota lukua kohtuullisena. Taannoisen JYP-ottelun luku oli kyllä säälittävä. Siis säälittävä yleisön suhteen. Syynä oli ilmeisesti se, että Koskinen oli juuri myyty. Mammarit!Bluesin kotiottelujen yleisömäärän ka. on 8 matsin jälkeen 4.214. Näiden joukossa on vasta yksi paikalliskamppailu (Jokerit). Koko viime kauden yleisökeskiarvo oli 4.685. Pitää muistaa, että viime kauden määrät vääristää lukuja, kun ilmaislippuja jaeltiin avokätisesti. Tänä vuonna lippujen hinnoissa pitäisi olla katteetkin paremmat.
Voidaanko alkukauden huonoihin peliotteisiin ja Koskisen myyntiin nähden kuitenkin olla tyytyväisiä tuohon yleisömäärään? Kun paikallismatseja Baronalla on jäljellä vielä neljä, uskoisin yleisökeskiarvon vielä nousevan yli 4.500 katsojan.
Osakkaat ihmettelevät missä viipyy kutsu Jääkiekko Espoo Oy:n varsinaiseen yhtiökokoukseen - joka siis pidettävä 31.10.2013 mennessä.
Tänään oli ilmeisesti ollut jotain juttua mediassa, että Matti Hagman väitti kuulleensa Bluesista olevan tulossa Jokereiden farmi-organisaatio KHL:ään...?
Pahoittelut vanhaan viestiin vastaamisesta ja en tiedä onko tämä oikea ketjukaan, mutta Kurri eilen sanoi asiasta keskusteltaessa että tälläistä farmiviritystä tosiaankin haettaisiin ja perusteltiin sitä nimenomaan sillä, että hyppäys junnuista KHL:n olisi liian suuri. Meikäläiseltä meinasi suu venähtää pysyvästi auki kun näin selväsanaisesti asiasta puhui. Toivottavasti tämä ei toteudu ja Kurri puhui sitä itseään, mutta ei viesti kyllä kovin epäselväksi jäänyt. Ja selvinpäinkin vaikutti olevan...
Kyllä mäkin olen kuullut tosta farmi-virityksestä sellaiselta henkilöltä jolla on todella hyvät suhteet tonne suomen lätkäpiireihin ja siksi myös mutkan kautta Bluesin asioihin.Toivottavasti tämä ei toteudu ja Kurri puhui sitä itseään, mutta ei viesti kyllä kovin epäselväksi jäänyt. Ja selvinpäinkin vaikutti olevan...
En mäkään halua mitään farmikuviota, mutta jos se on ainoa keino millä Blues pysyy pystyssä niin kai se ois kestettävä.
...ja jos farmikuviosta tulisi jotain niin ennekuin hätäisimmät Blues-fanit vetää ranteet auki niin kyllä mä ainakin pitäisin mielessä että sen että onhan sekin mahdollista että Jokerit ei KHL:lässä viittä vuotta pidempään viihdy ja siten kun Blues on taloudellisesti vakaassa tilassa (unelmia pitää olla) niin kyseisestä kuviosta/yhteistyöstä voidaan luopua.Tää on nyt se ainoa selitys, jolla tän narriyhteistyön voi jollain tavalla niellä, jos se joskus toteutuu....
Onneksi ensi perjantaina on paikalliskamppailu ja oishan se kiva jos yleisömäärä alkais taas kutosella. Kerrankin sitä oikein toivoo hifk-fanien raahautumista hallille.
En mäkään ja mua siis vituttaa se mahdollinen punameri. Mutta nyt sen sietää ja mun pointti oli tossa että kyllä tässä taloudelisessa tilanteessa saa olla iloinen jopa paidattomista etäkärppäfaneista ja ihan vaan jokaisesta joka vaivautuu hallille ja ennekaikkea maksaa siitä lipusta.Tätä ajattelua en ymmärrä, siis toki toivotaan että halli on täynnä, mutta itse en toivo näkeväni enää ikinä Baronaa täysin punaisena..
Vaikka kaikki meneekin päin persettä, niin aika turha nykytilanteessa pelätä mitään punaista merta runkosarjapeliin Blues-IFK. Ei tuu tapahtumaan.
No, HIFK se ei ainakaan ole. Eipä tässä paljon muita vaihtoehtoja ole.
Tämä myös tarkoittanee sitä että Jokeri-henkisiä alkaa ramppaamaan myös Bluessin peleissä. Onko hyvä vai huono uutinen, jokainen voi päättää itse.
Mutta jatkavatko nykyiset Blueshenkiset ramppaamista Harkimon-Rotenbergin hallitseman Bluesin peleissä. Itse ainakaan en.
Jos Bluesin omistajaportaseen on tulossa uusia nimiä niin kyllä mä uskon että silloin ne on venäläisiä. Tiedä sitten minkälaiseksi meno muuttuu. Pahimpana pelkona tietenkin on että Bluesista tulee joko rahapesula jossa omistajat ei välitä yhtään miten seura pärjää kaukalossa ja mitä fanit on mieltä siitä että pelaajia pompotellaan Jokerien ja Bluesin välillä. Siksi tässä toivon että päädyttäs johonkin malitilliseen ratkasuun jossa nyt Bluesin riveissä ois esim. joku kolme Jokerien junioripelajaa kasvamassa korkoa joita Jokerit voi sitten kutsua "ylös" kun tarve vaatii ja jättää Bluesin omat sopparipelaajat rauhaan. Tosin oon varma että jos Bluesilla ois joku pelaaja liekeissä niin riski sille että pelaja meneteään tavalla tai toisellla Jokereille on suuri.Olisiko Hjalliksesta tulossa Bluesin merkittävä osakas?
Siksi tässä toivon että päädyttäs johonkin malitilliseen ratkasuun jossa nyt Bluesin riveissä ois esim. joku kolme Jokerien junioripelajaa kasvamassa korkoa joita Jokerit voi sitten kutsua "ylös" kun tarve vaatii ja jättää Bluesin omat sopparipelaajat rauhaan.