Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Tää on kyllä paha. Ensin rakennetaan maan paras halli ja pyydetään kannustamaan. Sisään pääsee puoli-ilmaiseksi eikä enää saa edes etuilla maksavia asiakkaita. Kukapa olisi uskonut, että Blues-fanin elämä näin rankkaa ;)
No voi hyvänen aika. Siellähän tarjoillaan pöytiin - on ainakin tarjoiltu silloin kun itse olen siellä ollut pöytävarauksella syömässä. Kyllä fanitkin maksavat juomistaan siinä missä muutkin. Ainakaan itse en ole päässyt tilaisuuksiin joissa juomaa tarjottaisiin enkä ole koskaan ketään etuillut. Ja ei, en ole vaatimassa että sen paikan baaritiski avataan rahvaalle, ainoastaan totesin että viime kaudesta fanien ravintolapalvelut heikkenivät.
Itse kuulun niihin harvoihin, jotka haluavat katsoa erän loppuun eivätkä rynni katsomosta ulos kun erää on jäljellä 3 minuuttia. Siitä hyvästä saa maksaa sen hinnan, että 6 euron hintaisen 0,4 dl:n oluttuopin juomiseen jäi erätauolla jonottamisen jälkeen aikaa sellaiset 3-4 minuuttia. Kun se bisse on kuitenkin se suosituin myyntiartikkeli niin jonnekin kulmaan voisi hyvin laittaa myyntipisteen jonne laskettaisiin valmiiksi juomia jo ennen erätaukoa ja jossa maksettaisiin vain käteisellä.
Viimeksi muokattu: